Aplicatia perfecta de lifestyle in Moldova
Ultima OrĂ
Top Ştiri
Curs Valutar
Convertor valutar, Curs BNM la 20.06.2013
1 Leu
1 Euro
16.5608
1 USD
12.3666
1 RON
3.6820
1 Rubla
0.3846

Vama Giurgiulesti a fost BLOCATA de soferii de masini cu numere straine


11:47, 17 Aprilie 2011
, Pro TV

Trimite unui prieten Mareste Fontul Trimite unui prieten Trimite unui prieten Trimite unui prieten
Postul vamal Giurgiulesti a fost blocat astazi timp de doua ore din cauza unui protest al detinatorilor de masini cu numere straine. Protestata rii au plecat doar dupa ce au avut o discutie cu reprezentantii politiei raionale.


Protestarii cer anularea restrictiilor  introduse de Guvern pentru detinatorii  masinilor mai vechi de 7 ani. Acestia se vor putea afla pe teritoriul  Moldovei o perioada de 90 de zile, dar nu  vor mai avea dreptul sa intre decat peste un  an.

Pana acum, ei aveau dreptul sa intre in  Moldova chiar a doua zi dupa iesire, fapt ce  le permitea sa foloseasca masina pe  teritoriul Moldovei. Acesta este al treilea protest al soferilor,  dupa ce saptamana trecuta ei au blocat  centrul capitalei, dupa care traseul Chisinau  - Leuseni. Maine la parlament urmeaza sa fie  organizata o sedinta la care va fi discutata  aceasta problema.
Alte ştiri despre:
Link scurt:



Publicitate



Opiniile exprimate pe acest site nu coincid neapărat cu opinia Pro TV Chişinău. Utilizatorii sunt responsabili pentru propriile comentarii. Administraţia site-lui nu cenzurează mesajele, dar va scoate comentariile care conţin cuvinte obscene.

11:55, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

faceti ceva ku ei,, de ce cineva nu poate veni akasa,,din pricina la niste debili kare nu vreau sa plateaska impozite,,

12:03, 17 Aprilie 2011

Corect - GIURGIULESTI (de Corect - GIURGIULESTI)

Corect - GIURGIULESTI

12:03, 17 Aprilie 2011

adcs (de asdtudio)

saraci oameni eu is deacord cu ei nicaeri nui ca la noi asa lege

12:07, 17 Aprilie 2011

&&&&&& (de &&&&&&)

Ia idioti, nu se satura sa perturbeze atita traficul? Le-o luat sosca de la gura si turba. Las-sa faca bani cinstit si sa plateaca cum cer legile,dar nu cum vor ei.Paraziti ai societatii!!!

12:17, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Bravo. Sa blocheze toate punctele vamale si poate atunci va reactiona conducerea si pe viitor sa prinda la minte ce legi adopta si in favoarea cui.

12:19, 17 Aprilie 2011

CCC (de CCC)

Din cauza unor care incalca legea trebuie sa sufere oameni nevinovati undei politia rutiera sai alunge....nerusinati i...hai iesim si noi in strada cind nu ne aranjaza ceva si spunem ca nu-i vom vota....nerusinati.. .in caz de accident ce sa ceri de la ei ce acte.....

12:23, 17 Aprilie 2011

:) (de Greseala)

Iarasi ati mancat o litera:)

12:29, 17 Aprilie 2011

87878 (de 7878)

La fel ca si soferii dati sunt impotriva actualii guvernari si legii curente privind masinile cu numere BG si LT, dar aceasta deja intrece orice masura... Cu ce sunt de vina oamenii ce trec vama...? Iar daca careva masina cu numere LT v-a tampona frontal masinile guvernului - respect )

12:31, 17 Aprilie 2011

luati exemple de la straini (de camaronezi)

de ce sa nu luam exemple de la alte state?! La intrarea in tara sa se faca 'временный ввоз" pe o perioada determinata: si in bugetul tarii se vor adauga bani si cetateni linistiti , si masini cu numere straine care vor trebui scoase de pe teritotriul MD fara riscul de a se crea cimitire de masini. Cu cit mai repede se va solutiona cu atit mai bine p-u toti {si Oaia intreaga si Lupul satul}

12:32, 17 Aprilie 2011

protestari! (de vasile)

Respect!!!!!!!!!!!!! !!!!!!

12:32, 17 Aprilie 2011

aaa (de FFF)

LEGEA II LEGEA, SI NU TREBUIE SA FIE CINEVA MAI SMECHER. NUMAI FILAT SI PLAHOTNIUC AU DREPTUL SA INCALCE LEGEA RESTU SUGETI DEGETU

12:39, 17 Aprilie 2011

La guvernare doar idioti.... (de Kiki)

Mai inainte trebuia sa actionam dragilor,,,,,cind i-am votat pe timpitii istea--------in loc sa na mareasca salariile si pensiile---ei mai mult ne ingroapa in noroi ridicind preturi si inventind legi aiurea........

12:40, 17 Aprilie 2011

Chisinau (de Iurie)

Ar fi bine sa se ceara inmatricularea autovehicolelor pina la 10 ani. Ne-am fi permis cu totii masini sigure si bune, la preturi atractive. Nu ca acum, achitam un pumn de bani pe niste rable avariate sau chinezesti de tip Sang yong, byd, etc.

12:41, 17 Aprilie 2011

bravo BRAVO BRAVO (de RO BG LT)

bravo baieti, nu trebuie de stat pe cuptor sa asteptam pina ne vor scoate, deposeda, confisca masinile. Cei care au sperante ca nu se va intimpla acest lucru si stau comozi SE GRESESC F. TARE. Stati acasa si numarati zilele cit mai aveti de stat in tara Voastra ca politia rutiera si echipele mobile a vamii isi freaca miinile de placere. MAI AVEM aproximativ 75 ZILE.

12:48, 17 Aprilie 2011

maladetz (de f.bine)

mai bine ar verifica de unde vine 3.5 kg aur fara acte din Turcia retinut acuma recent de vama cu politia. Persoana retinuta are rutiera si face curse regulate la Turcia trecind prin vama. Da ei vezi ca se lupta cu SHEMELE CRIMINALE care circula cu JAFURI DE 1-2-3 MII euro. Moldova fara Saracie.

12:48, 17 Aprilie 2011

BRAVO (de bravo)

ASA SI TREBUIE ,LASE STRAINA SA CATAIE IN MOLDOVA

12:48, 17 Aprilie 2011

cum poti face ceva care nui legal (de misa)

ce imblati cu paile in cap nui legal ce faceti,,mai bine protestati sa se matriculeze masini mai vechi

12:48, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de andy)

Bravo baieti, tinetio tot asa nu va lasati, guvernantii au luat milioane de la saloanele de automobile si acum nu vor sa cedeze, dar sa nu uite ca noi iam votat....am vrut schimbarea blin....

12:51, 17 Aprilie 2011

Numai prin astfel (de Orheian)

Ministrii au bani pentru as procura masini noi dar oamenii simpli acum nici sa viseze.Fac reguli !! Sunt sigur ca 90%din populatia tarii nu este de acord cu aceasta noua lege.!!!!!imi este foarte interesant sa aflu care este cauza !!doar prin astfel de proteste cred ca se va obtine ceva !!BRAVO!

12:53, 17 Aprilie 2011

Respecta legea! (de Ion)

Legea este una pentru toti si trebue respectata

12:56, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de bravo baieti)

bravo baieti-tara va sustine -nu va lasati calcati in picioare cum sau lasat cei lalti hotii de la putere trebue sa stie ca odata si odata au sa raspunda-joa filat -fratele lui rosca-voronin

13:01, 17 Aprilie 2011

oamenii au dreptate (de de PATRIOT)

lege sa fie dupa 4 aprilie , iar cei care au intrat inainte de 4 aprilie nu au nici o vina si e necesar de dat posibilitate sa aiba numere MD. PACE lume !!!

13:02, 17 Aprilie 2011

saracie (de vasea)

da aceasta intr-adevar lupta cu saracia bravoooooo d-nul FILAT

13:03, 17 Aprilie 2011

Bravo (de Lina)

Poporul Va sustine, ajunge cu nedreptatea in tara noastra, sa mai faca legi si pentru cetatenii simpli nu doar pentru buzunarele lor. Jos legea care interzice inmatricularea mai mult de 7 ani! Jos preturile cosmice de devamare! Jos cei ce adopta astfel de legi! Traiasca Moldova!

13:03, 17 Aprilie 2011

trebuie (de dima)

trebuie de le confiscat la aestia masinele si de le vhindut la zapciasti , si de banii ceia sa faca putin drumurile din chisinau!

13:09, 17 Aprilie 2011

de (de ue)

adio masini ieftine vom avea numai masini scumpe

13:12, 17 Aprilie 2011

Animale!!! (de eu)

Oameni debili! Trebuie bagati la puscarie toti ca unul, pentru evaziune fiscala, pentru incalcarea regimului de sedere, contrabanda etc., si toate masinile confiscate. Ei mai au nas sa faca proteste...

13:15, 17 Aprilie 2011

da (de da)

cu cheatra in cap la asa oameni, sa facut o lege pentru oamenii care veneau de la lucru din strainatate, dar cineva sia facut biznes din el si adusi masini

13:19, 17 Aprilie 2011

zz (de wtf)

si politia ce face ? doarme sau duminica nu se pun amenzi ?

13:24, 17 Aprilie 2011

egali in fata legii (de Elena)

Blocati intrarea in guvern ,parlament dar nu incalcati dreptul cetatenilor la libera circulatie.

13:37, 17 Aprilie 2011

Nu au minte!!! (de Iurie)

S-au gasit ce-i mai destepti! E problema lor ca nu s-au gindit normal inainte de a a duce masinile in tara! ... Acum e anormal sa creeze probleme altor oameni .. de aceea ca sint prosti! Dar cred ca si problema asta este rezolvabila! Domnilor parlamentari doar de o mica schimbare este nevoie pentru a regula situatia, trebuie de scazut pina la 12 ani anul minim a automobilului pentru permiterea devamarii. In acest caz acest soferi "destepti" vor fi nevoiti sa-si devameze masinile! Si mai ales ca in asa caz vor avea de cistigat nu doar soferii ...

13:39, 17 Aprilie 2011

protest regimului FILAT! (de mt)

...

13:49, 17 Aprilie 2011

vama (de Nicolae)

voteazai si pe urma iti arata ce pot rusine tot mai bine dara era cu comunistiii

13:49, 17 Aprilie 2011

bravo (de bravo)

Trebuie de facut totul in mod oraganizant se uni SUDUL CENTRUL SHI NORDUL MOLDOVEI de blocat intrarea in vama toti odata simmultan.... va avea un efect mai mare...... de cit azi blocati uni miine alta...

13:50, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Dima)

Maledeti fratilor, Asa tinetio! Nu trebuie sa ne lasam, trebuie sa mergem la mitinguri pina nu vor anula legea! in caz contrar nui vom perde mai mult! Si va rog sa esiti toti cei care aveti masini cu numere straine, ca suntem multi si nu trebuie sa ne dam batuti!

13:52, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de mm )

Treb de blocat 4-5 vami o data in diferite regiuni a tarii.....

14:09, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Toto)

Tot malul Prutului de la Cahul la Giurgiulesti au votat PLDM acum sa mearga cu poclon la Filat...)))))))

14:13, 17 Aprilie 2011

Ati dat in bara (de XXX)

Face corect Guvernul!!!!

14:13, 17 Aprilie 2011

serii (de bravo)

bravo baeti ma voi alatura si eu de voi!nu se poate cineva sa-si bata joc de noi!!!!!!!

14:25, 17 Aprilie 2011

bravo (de ghena)

Asha sh trebu de facut la toate vamele.

14:25, 17 Aprilie 2011

. (de .)

BRAVO BAIETI !!! SA NU CREADA FILAT CA POATE FACE CE VREA IN TZARA ASTA

14:30, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Cocieru)

Dibilism!!!

14:30, 17 Aprilie 2011

eu (de eu )

unde-i comentariul meu

14:33, 17 Aprilie 2011

Auto (de Qiperi)

Ce tot ii suporta statul acesta pe guralivii acestea. Unde o sa ajungem noi daca o sa impartim apartamente la toti combatantii-betivani si o sa permitem inmatricularea automobilelor vechi tuturor speculantilor. Chiar fortele de ordine nu se pot clarifica cu 30 de guralivi. Si la urma urmei astfel de legi sunt in toata Europa, numai ca acestea le tracteaza dupa placul lor. Eu nu am vazut prin Germania sau Franta atitea auto straine, iar in Irlanda se permite sa te deplasezi cu auto numai inmatriculat pe tine sau cu foaie de parcurs, in caz ca apartine firmei. Si asa au transformat Moldova in tara Mercedes-urilor, ca toti donatorii straini refuza sa mai acorde ajutoare Moldovei.

14:34, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de asa)

Degraba lumea ii vor da afara pe toti desteptii eatea pe care chiar noi i-am ales, sa ne faca conditii mai bune de trai da nu sa ne ingroape. Eu zic ca sint niste mirlani in frunte cu Filat ca nu dau voie sa avem si noi oamenii de rind o masina cit de cit normala, tre' sa umblam cu toate vechiturile. Mai dati omului un serviciu normal si mariti si salariile, mult stimati mirlani din parlament....

14:35, 17 Aprilie 2011

bandiţii vor să facă lege.. (de MD)

cu tancu faci trecere. Să nu se lase guvernul de kk, da să le mai dea şi amenzi usturătoare.. Ce bardac fac şi huliganii iştia?..

14:35, 17 Aprilie 2011

RABLE DIN BULGARIA????? (de SpANAc)

Astea tre de pus la duba...........de unde ma rog asa drepturi de a bloka vama sau alte strazi a tarii????Sunteti niste ratati care nu stiti decit sa stati in piata de masini si sa mintiti populatia cu masinele voastre de 2 bani........mai bine ati pune mina pe SAPA ca tare mult mai este de lukru pentru voi ma mamaligarilor. Bine a facut dl filat ca ea pus sa plateasca impozite ca altfel umplem tara de rable

14:43, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de ingrid)

nu se puate tolera aceasta faradelege. de ce nu functioniaza organele de drept?

14:44, 17 Aprilie 2011

la revolutie (de V.I.L.)

Acesta e inceputu, noi cu totii trebue sa eshim in strada shi sa ne cerem drepturile, poate shi cu arma in mina, sa dam focu la casele deputatilor, la mashinele lor, tot una nu avem ce perde.

14:47, 17 Aprilie 2011

corect (de corect)

de mult ar trebui la noi asa proteste ca se fac de cap si filat si voronin si toti idiotii la perete pe tot gindacii

14:52, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Mesajul tau:

14:55, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de valdo)

Domnule Filat ma-i apleaka-ti urechea la noi ca-ci noi tot vrem sa platim impozite si nu noi suntem de vina ca legea a fost imperfecta si sau introdus in tara aceste masini. Puneti-va in locul nostru si vedeti cum e. A socotit cineva care-i avantajul introducerii masinilor pina la 7 ani? Cresd ca ar fi mai bine de controlat statiile de testare sa nu dee revizii tehnice la toate sikriile ce circula prin moldova da nu de pus restrictii la introducerea masinilor. De ce in Europa nu e dar la noi va temeti ? In rest tot tara cistiga de la aceasta se cumpara carburantii,se cumpara piesele au de lucru servisurile,

14:59, 17 Aprilie 2011

caliciti trebuie (de magari)

Li se va da sansa sa le imatriculeze!!!Ce mai cauta...legea e pentru toti...ei duc banii tarii in bugetul Lituaniei si Bulgariei ca dau taxele necesare acolo ...ia mai seriosi domnilor...cu drumurile blocate

15:03, 17 Aprilie 2011

Sustinere la nivel inalt (de Dumitru)

Astia din pochia lor nu o fac, au sustinere la nivel inalt... Pedepsiti trebuiesc, au dreptul sa protesteze, insa sa nu pericicliteze activitatea institutiilor statului si sa nu aiba de suferit alti oameni... populismul lui Chirtoaca li-i sustinerea...

15:09, 17 Aprilie 2011

acelasi om (de de la mine )

pe acest cu burta mare l-am mai vazut , e vedeta deacum , unde-s ceilalti protestatari ?

15:12, 17 Aprilie 2011

pedepsiti nafic (de Cris)

Cine le permite astfel de actiuni? Eu inteleg in PMAN, au stat in fata Guvernului, au protestat si au plecat, da Vama e unul din punctele cu destinatie speciala, aduc prejudiciu financiar Statului, si inca si moral cetatenilor, care asteptau in Vama. Cine le va restitui prejudiciile, soferii protestatari? Faca proteste in alta parte cit incape in ei.

15:13, 17 Aprilie 2011

taxe (de Alex)

ar fi mai bine ca statul sai legalizeze. Ori cum este si vina statului din cauza legii imperfecte. Lasa plateasca devamarea ca toti, si o taxa de verificare la politie sa vada daca masinile nus furate, ori in cautare. Va fi mai bine si pentru stat, ca va avea bani de la devamare, si pentru ei vor avea masini legal si pentru societate care va vedea toti platesc taxe. Iar daca vreai sa fii mai mult de 90zile in tsara atunci sa se lase taxa de devamare la vama cum a fost inainte, ori sa li se dee alte placute de inregistrare.

15:22, 17 Aprilie 2011

da (de euu)

S-a dat posibilitate cetatenilor din Moldova aflati peste hotare sa poata intra in tara fara probleme cu masinile care au mai mult de 7ani,dar hitrii au inceput sa aduca masini fara sa plateasca si nu le merge,fac zarva mare.Nerusinatilor.O masina inregistrata peste hotare trebuie sa intre in tara si sa iasa din tara.Altfel,platesti si o inregistrezi in tara.Care-i problema?Ce vreti?Sinteti smecheri.

15:59, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de de la cei care aducem legal masini)

De ce nati esit atunci in piata sa faceti protest cind comunistii ne impuneau sa lasam j suma de bani ca sa fie siguri ca ne vom inoarce cu masinile inapoi di vizita la sarbatorI. fILAT SA GINDIT TOTDEAUNA LA BINELE OMULUI. Dar omul cauta sa prosteasca pe cineva . d IONITA are dreptate . Cum noi aducem masini legal platim tot ce ni se cere ese ca noi sintem prosti trebuie sa esim noi impotriva voastra sa facem protest. GINDITIVA

16:01, 17 Aprilie 2011

213455 (de Vasile)

asa oameni trebuie batuti binisor, sa nu mai vreie sa faca asa ceva! S-au gasit tare destepti sau ce? Sa fie in rind cu lumea, sa plateasca ca orisice cetatean de rind, si sa nu se frece cu mintea! nu-s ei cei mai smekeri! S-a gasit Filat mai smecher ca ei, care le-a inchis botul!

16:07, 17 Aprilie 2011

Bravo baieti!!!! (de Andy)

Nu va lasati ca suntem si noi oameni, parlamentarii au luat milioane din saloane auto si acum sunt tari, iar cei ce is perecupsisi si au interes de a face rubla de pe speatele oamenilor care cu greu au adunat de o masina mai eftina din afara vad ca plaseaza fel de fel de mesaje,dar sa se puie in locul celor care au fost inselati si au adus in tara deja automobil pe timpul cund se permitea si nimeni nu ii anunta pe bietii oameni, dar sa nu uite bunii nostri parlamentari ca vin anticipatele.....si eu iam votat si acum ma caiesc

16:13, 17 Aprilie 2011

...... (de .........)

blocati tat nna .... malatsi noi suntem cu voi !!!

16:23, 17 Aprilie 2011

trebuie (de dima)

trebuie la aestia de confiscat masinele si de le vindut la zapciastii si de bani sa astupam bortile din chisinau, da lor de le dat gratis pe 9 luni praiznoi la troleibus!

16:37, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de mm )

Treb de blocat 4-5 vami o data in diferite regiuni a tarii.....

DW (de DEW)

blocheaza-ti tie mintea,animala ce esti.bine le face,vreti drumuri bune,da de unde sa se ea bani daca aestea vin cu masini straine si nu platesc impozite nimic,bine le face,la toti ca toti sa plateasca impozit,eu pot plati da ei nu? bravo AIE!!!

16:38, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Dima)

Maledeti fratilor, Asa tinetio! Nu trebuie sa ne lasam, trebuie sa mergem la mitinguri pina nu vor anula legea! in caz contrar nui vom perde mai mult! Si va rog sa esiti toti cei care aveti masini cu numere straine, ca suntem multi si nu trebuie sa ne dam batuti!

eu te (de BG)

eu te sustin si sunt de acord!!!!!!!!

16:42, 17 Aprilie 2011

Auto (de Qiperi)

Ce tot ii suporta statul acesta pe guralivii acestea. Unde o sa ajungem noi daca o sa impartim apartamente la toti combatantii-betivani si o sa permitem inmatricularea automobilelor vechi tuturor speculantilor. Chiar fortele de ordine nu se pot clarifica cu 30 de guralivi. Si la urma urmei astfel de legi sunt in toata Europa, numai ca acestea le tracteaza dupa placul lor. Eu nu am vazut prin Germania sau Franta atitea auto straine, iar in Irlanda se permite sa te deplasezi cu auto numai inmatriculat pe tine sau cu foaie de parcurs, in caz ca apartine firmei. Si asa au transformat Moldova in tara Mercedes-urilor, ca toti donatorii straini refuza sa mai acorde ajutoare Moldovei.

pr... (de AS)

balamutulei!!!trebui au sa se gindeasca la asta inainte de a adopta aceasta lege..Si daca ceva mersedesurile din MD sunt mai multe cu numere moldovenesti!! Tu lasara poti sati cumperi masina in moldova cu 10-20 de mii de euro???

16:47, 17 Aprilie 2011

Cruto!!! (de De sofer)

Priviti mai bine, si faceti concluzii cine face mai mult galagie!Sunt sigur ca sunt aferistii ce toata viata sau ocupat cu vinzarile automobilelor la piata,si vesnic inbla cu VARIANTE de ocoli legia.Uitativa la protestatari ce masini au,ce capacitate au motoarele cel putin 2500cm???Mai bine sasi ee cu capacitate mai mica, in scimb mai tinere si fara probleme!!!Moldovanu l nostru insa este fudul,chilotii si ciorapii rupti in schimb pe BMV....CRUTO!!!

16:52, 17 Aprilie 2011

da (de euu)

S-a dat posibilitate cetatenilor din Moldova aflati peste hotare sa poata intra in tara fara probleme cu masinile care au mai mult de 7ani,dar hitrii au inceput sa aduca masini fara sa plateasca si nu le merge,fac zarva mare.Nerusinatilor.O masina inregistrata peste hotare trebuie sa intre in tara si sa iasa din tara.Altfel,platesti si o inregistrezi in tara.Care-i problema?Ce vreti?Sinteti smecheri.

pentru (de euu) (de AS)

Cind am intrat cu masinele deasemenea am platit taxe daca nu stii de ce oare mininci cicat! De ce nau zis mai inainte ca se va schimba legea???daca au vazut ca se aduc atitea masini!! Pur si simplu dincauza a voastra(cetateni invidiosi,sufera acesti oameni))si degradiaza natia noastra!!!!

16:52, 17 Aprilie 2011

Ati dat in bara (de XXX)

Face corect Guvernul!!!!

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

porc tu esti

16:54, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Cocieru)

Dibilism!!!

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

tu esti debil

16:56, 17 Aprilie 2011

aaa (de FFF)

LEGEA II LEGEA, SI NU TREBUIE SA FIE CINEVA MAI SMECHER. NUMAI FILAT SI PLAHOTNIUC AU DREPTUL SA INCALCE LEGEA RESTU SUGETI DEGETU

ii drept (de eu)

100%

16:59, 17 Aprilie 2011

taxe (de Alex)

ar fi mai bine ca statul sai legalizeze. Ori cum este si vina statului din cauza legii imperfecte. Lasa plateasca devamarea ca toti, si o taxa de verificare la politie sa vada daca masinile nus furate, ori in cautare. Va fi mai bine si pentru stat, ca va avea bani de la devamare, si pentru ei vor avea masini legal si pentru societate care va vedea toti platesc taxe. Iar daca vreai sa fii mai mult de 90zile in tsara atunci sa se lase taxa de devamare la vama cum a fost inainte, ori sa li se dee alte placute de inregistrare.

pentru de alex (de As)

Eu sunt deacord cu tine!!!lasa politia sa controleze daca nu sunt furate sau in cautare,si lasa sa dee voie sa le inregistreze statul va avea de cistigat o multime de bani doar pe devamare in plus numarul,teh asmotrul,strahovca.. ....Oamenii doar nu stiau ca se va intimpla asa?? Cred ca trebue sa existe o omenire ,deoarece nus toti banditii cu au mai zis si altii!!!! Desigur doar cele care au fost aduse pina la 04.03.2011!!!

17:00, 17 Aprilie 2011

da (de euu)

S-a dat posibilitate cetatenilor din Moldova aflati peste hotare sa poata intra in tara fara probleme cu masinile care au mai mult de 7ani,dar hitrii au inceput sa aduca masini fara sa plateasca si nu le merge,fac zarva mare.Nerusinatilor.O masina inregistrata peste hotare trebuie sa intre in tara si sa iasa din tara.Altfel,platesti si o inregistrezi in tara.Care-i problema?Ce vreti?Sinteti smecheri.

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

masina in europa coste 500 de euro dr devamarea 1500 de euro unde smecherizmu

17:11, 17 Aprilie 2011

Taxa pentru toti e taxa (de BG< LT )

Platitiiiii

17:26, 17 Aprilie 2011

213455 (de Vasile)

asa oameni trebuie batuti binisor, sa nu mai vreie sa faca asa ceva! S-au gasit tare destepti sau ce? Sa fie in rind cu lumea, sa plateasca ca orisice cetatean de rind, si sa nu se frece cu mintea! nu-s ei cei mai smekeri! S-a gasit Filat mai smecher ca ei, care le-a inchis botul!

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

BRAVO PROTEST

17:27, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de mm )

Treb de blocat 4-5 vami o data in diferite regiuni a tarii.....

'''''''' (de nicks)

hahaha degeaba,,,asa va trebuie,,,acum toate "risurile" vor fi date la organe(piese),filat va dat voie sa existe disciplina dar nu sa faceti abuz si sa umblati cu procuri false,,,,chiar imi pare bine

17:33, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de ingrid)

nu se puate tolera aceasta faradelege. de ce nu functioniaza organele de drept?

Corect (de corect)

Saracu ala din fotografie, sia cumparat mercedes si nu are bani, valeu, moare de foame, de ce nu sa cumparat trabant, sigur stiau cei care au cumparat masini peste hotare ca o sa plateasca mai putin, da nu cred ca peste hotare so dus mos Vasile care are 2000 de lei ca sa isi cumpere masina. Oameni buni nu fiti naivi ca o mare parte din ei nu numa cite un mercedes o cumparat, ei daca li se va da parte o sa puna in buzunar un paraluta destul de groasa da noi o scarpinam limbile care e mai bun Filat sau Voronin, si cit is oamenii de saraci incit o plecat tuhma in Bulgaria sa isi cumpere mercedes

17:38, 17 Aprilie 2011

egalitate (de Ruslan)

Legea trebuie sa fie respectata de toti!Acesti smecheri cu numere lt.bg .eu.trebuie sanctionati si de linistit.

17:45, 17 Aprilie 2011

caliciti trebuie (de magari)

Li se va da sansa sa le imatriculeze!!!Ce mai cauta...legea e pentru toti...ei duc banii tarii in bugetul Lituaniei si Bulgariei ca dau taxele necesare acolo ...ia mai seriosi domnilor...cu drumurile blocate

banii tarii???????? (de iuliana)

care banii tariii?tara asta, mai bine zis guvernarea da bani poporului sau posibilitatea de a cistiga aici bani?citi bani de peste hotare sint adusi aici in tara??

17:46, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de valdo)

Domnule Filat ma-i apleaka-ti urechea la noi ca-ci noi tot vrem sa platim impozite si nu noi suntem de vina ca legea a fost imperfecta si sau introdus in tara aceste masini. Puneti-va in locul nostru si vedeti cum e. A socotit cineva care-i avantajul introducerii masinilor pina la 7 ani? Cresd ca ar fi mai bine de controlat statiile de testare sa nu dee revizii tehnice la toate sikriile ce circula prin moldova da nu de pus restrictii la introducerea masinilor. De ce in Europa nu e dar la noi va temeti ? In rest tot tara cistiga de la aceasta se cumpara carburantii,se cumpara piesele au de lucru servisurile,

Subiectul mesajului: (de iuliana)

foarte corect!!

17:47, 17 Aprilie 2011

SMECERI (de ION)

FILAT aici este bravo,asa e corect,ei au vrut sa smecereasca, pentru poteste, trebesc judecati, lasai sa protesteze la BULGARIA, DE UNDE AU LUAT TRANSPORTUL,nici odata nu o sa traim bine ,daca unii o sa se creada mai smeceri, .Toti care decin de automobile cu numere straine, trebue controlate permisurile,si scos din tara, pentru ca de altfel pierdem o suma de bani colosala,avem copii orfani,batrini, saraci, si multe lucruri de rezolvat. Toti la plata,fara smecerii.....PS,am spus permisurile,cred ca si ele sunt false...

17:49, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de victtorr)

sunt de akord cu legea care a fost luata fiindca toti trebuie sa achite impozite in mod egal

17:51, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Dima)

Maledeti fratilor, Asa tinetio! Nu trebuie sa ne lasam, trebuie sa mergem la mitinguri pina nu vor anula legea! in caz contrar nui vom perde mai mult! Si va rog sa esiti toti cei care aveti masini cu numere straine, ca suntem multi si nu trebuie sa ne dam batuti!

IESITI IN STRADA (de iuliana)

tre sa iesim si nu numai ce-i cu masini straine dar toata poulatia care o mai ramas prin tara...sau va convin scumpirile,aveti salarii mari care va acopera cheltuielile???????? ???

17:55, 17 Aprilie 2011

aaa (de FFF)

LEGEA II LEGEA, SI NU TREBUIE SA FIE CINEVA MAI SMECHER. NUMAI FILAT SI PLAHOTNIUC AU DREPTUL SA INCALCE LEGEA RESTU SUGETI DEGETU

Subiectul mesajului: (de kolea)

bravoo!!!

18:08, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

faceti ceva ku ei,, de ce cineva nu poate veni akasa,,din pricina la niste debili kare nu vreau sa plateaska impozite,,

Subiectul mesajului: (de Manticor)

mai dobitocule, eu eu platesc impozite si mai multe decat crezi tu, plus la toate am masina inregistrata si in Moldova la care platesc in jur de 2000 lei si merg prin gropili ca drumuri nu le pot spune si ca cetatean european am inca o masina din BULGARIA pe numele meu , asa ca nu te mai face destept tare!!!

18:19, 17 Aprilie 2011

Auto (de Qiperi)

Ce tot ii suporta statul acesta pe guralivii acestea. Unde o sa ajungem noi daca o sa impartim apartamente la toti combatantii-betivani si o sa permitem inmatricularea automobilelor vechi tuturor speculantilor. Chiar fortele de ordine nu se pot clarifica cu 30 de guralivi. Si la urma urmei astfel de legi sunt in toata Europa, numai ca acestea le tracteaza dupa placul lor. Eu nu am vazut prin Germania sau Franta atitea auto straine, iar in Irlanda se permite sa te deplasezi cu auto numai inmatriculat pe tine sau cu foaie de parcurs, in caz ca apartine firmei. Si asa au transformat Moldova in tara Mercedes-urilor, ca toti donatorii straini refuza sa mai acorde ajutoare Moldovei.

Italia (de Miriam)

Bine acestia din lituania si bulgaria...dar intradevar oamenii care au 2 pasapoarte si vin din italia sau anglia sa-si vada parintii...de ce legea e si p-u ei???? ei dor nu sunt vinovati cu nimik.....si nu fac spiculatii cu masinele...dar traiesc peste hotare si vin sa-si vada rudele...PROSTILOR CE SUNTETI,,CHIAR NE LAUDA-TI TARA CU LEGELE VOASTRE!!!!! TOTI RID DE VOI CA NU VA AJUNGE BANI.....MAGARILOR.

18:20, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

conducerea de azii isi bate joc de oameniii,,,,,,,fac niste legii care nau nici un avantaj aduk numa saracie,,,in moldova asta trebu sa muncesti o viata din greu sati ei o masina hirbuita dece nu dau voie la oamenii dac au posibilitatea sa aduka masinili estea si sale poata inregistra aici in acest mod poate se va ridica si moldova asta,,,macar masinii bunisoare si eftine aruncate de bulgari si lituanieni sa aiba posibilitatea sa aiba

18:33, 17 Aprilie 2011

RABLE DIN BULGARIA????? (de SpANAc)

Astea tre de pus la duba...........de unde ma rog asa drepturi de a bloka vama sau alte strazi a tarii????Sunteti niste ratati care nu stiti decit sa stati in piata de masini si sa mintiti populatia cu masinele voastre de 2 bani........mai bine ati pune mina pe SAPA ca tare mult mai este de lukru pentru voi ma mamaligarilor. Bine a facut dl filat ca ea pus sa plateasca impozite ca altfel umplem tara de rable

werty (de Vorbeshte despre ce stii)

Mai NECUNOSCATORULE (ma abtin de la maturi) Soferii vor sa platesasca in bugetul Moldovei bani. FILAT NU LE DA VOIE, ca nu e conform legii. Schimbati legea cea prosteasca !!!!!

18:35, 17 Aprilie 2011

adcs (de asdtudio)

saraci oameni eu is deacord cu ei nicaeri nui ca la noi asa lege

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Mesajul tau:

18:37, 17 Aprilie 2011

&&&&&& (de &&&&&&)

Ia idioti, nu se satura sa perturbeze atita traficul? Le-o luat sosca de la gura si turba. Las-sa faca bani cinstit si sa plateaca cum cer legile,dar nu cum vor ei.Paraziti ai societatii!!!

b (de vb)

zau ca esti un timpit, vasazica tu faci bani cinstit? ai grija cind casti gura sa nuti intri ceva in ea, ca tare mai pute, mai dati seama cind zici ceva, nu toti sunt hoti, cinstitule numai ei stiu sarmanii , cum au facut rost de bani, imprumutati, credite etc, ca sa aiba o masina mai bunisoara, ca cu acesti bani la noi cumperi numai rahaturi si tie ce iti joaca la lingurita ca nu ai si tu masina mai buna si ieftina cu atit mai mult ca niminei nu refuza sa plateasca impozite, dar lasa sa faca astfel de legi ca sa fie posibil, dar nu , au gasit iesire din situatie, sa dea in afara legii

18:38, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

faceti ceva ku ei,, de ce cineva nu poate veni akasa,,din pricina la niste debili kare nu vreau sa plateaska impozite,,

c (de b)

debil esti tu, nimeni nu refuza sa plateasca impozite, dar in moldova inca nu ia ajuns capul sa faca astfel de legi care sa fie in beneficiul tuturor

18:38, 17 Aprilie 2011

Baieti trebuie sa ne unim! (de dima)

daiet trebuie sa ne unim ca mllti dintre nio var sa mearga la protest dar nu stiu unde si cin ! eu am facut o grupa pe saitul odnoklasniki si propun ca sa ne unim cautati pe situl odnoklasniki " я Против нового закона о воза авто в MD " si adugativa in priete! si aici sa raspindim informatiadespre si unde va fi protest

18:41, 17 Aprilie 2011

trebuie (de dima)

trebuie de le confiscat la aestia masinele si de le vhindut la zapciasti , si de banii ceia sa faca putin drumurile din chisinau!

c (de v)

prostule

18:41, 17 Aprilie 2011

Animale!!! (de eu)

Oameni debili! Trebuie bagati la puscarie toti ca unul, pentru evaziune fiscala, pentru incalcarea regimului de sedere, contrabanda etc., si toate masinile confiscate. Ei mai au nas sa faca proteste...

x (de x)

boule

18:42, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

faceti ceva ku ei,, de ce cineva nu poate veni akasa,,din pricina la niste debili kare nu vreau sa plateaska impozite,,

trebuie sa ne unim! (de dima)

cautati pe saitul odnoklasniki,ru я Против нового закона о воза авто в MD si adaugativa in prieteni ! si akolo de informat pe toti cei care vor sa meaga la protest

18:44, 17 Aprilie 2011

Auto (de Qiperi)

Ce tot ii suporta statul acesta pe guralivii acestea. Unde o sa ajungem noi daca o sa impartim apartamente la toti combatantii-betivani si o sa permitem inmatricularea automobilelor vechi tuturor speculantilor. Chiar fortele de ordine nu se pot clarifica cu 30 de guralivi. Si la urma urmei astfel de legi sunt in toata Europa, numai ca acestea le tracteaza dupa placul lor. Eu nu am vazut prin Germania sau Franta atitea auto straine, iar in Irlanda se permite sa te deplasezi cu auto numai inmatriculat pe tine sau cu foaie de parcurs, in caz ca apartine firmei. Si asa au transformat Moldova in tara Mercedes-urilor, ca toti donatorii straini refuza sa mai acorde ajutoare Moldovei.

mjn (de h)

posibil mori de foame si astepti donatii de peste hotare? mai dati seama cind hamai

18:49, 17 Aprilie 2011

Bravo (de Lina)

Poporul Va sustine, ajunge cu nedreptatea in tara noastra, sa mai faca legi si pentru cetatenii simpli nu doar pentru buzunarele lor. Jos legea care interzice inmatricularea mai mult de 7 ani! Jos preturile cosmice de devamare! Jos cei ce adopta astfel de legi! Traiasca Moldova!

Subiectul mesajului: (de Pentru Lina)

Daca te consoderi poporul, atunci gindeste inainte de a spune.Au umplut tara cu toate vechiturile ca nu ai cu ce respira,nu ai pe unde calca,dar impozite nu platesc.Platesc mizer in tara unde e inmatriculat hirbul lui,dar poluiaza atmosfera in tara ta.Si atunci cind guvernarea schimba situatia in favoarea poporului,acesta striga ca nu-i bine.Ce dracu mai vreti,vreti sa traiti mai bine,dar schimbare nu vreti.

18:50, 17 Aprilie 2011

bravo (de sasa)

baietiii suntetii bravooo noi ne alaturam ca ei cu legile lor isi bat joc de oamenii ,,ei cu un salariu isi eu o masina dar noi trebu sa muncim o viatza_____________r espect baietii veti reusi

19:03, 17 Aprilie 2011

aaa (de FFF)

LEGEA II LEGEA, SI NU TREBUIE SA FIE CINEVA MAI SMECHER. NUMAI FILAT SI PLAHOTNIUC AU DREPTUL SA INCALCE LEGEA RESTU SUGETI DEGETU

argument (de valentin)

cind spui ceva da si un argument ca sa fii credibil

19:08, 17 Aprilie 2011

adcs (de asdtudio)

saraci oameni eu is deacord cu ei nicaeri nui ca la noi asa lege

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

NU-I ADEVARAT PESTE TOT II IMPUN SA-SHI SCHIMBE NUMERELE, NU CA LA NOI UMBLA CU PROCURE, ASIGURARI SHI ALTE ACTE FALSE SCOATETZI AFARA TOTI HOTII ESHTIA

19:14, 17 Aprilie 2011

adcs (de asdtudio)

saraci oameni eu is deacord cu ei nicaeri nui ca la noi asa lege

mdaaa foarte "saraci" (de Liotte)

despre care saraci merge vorba?????? din cate vad eu aistea nu si au cumparat masini ca nu au cu ce pleca la deal sa praseasca, da masini de vii....beala!!! din cauza la mudacii istea masinii mele ia scazut pretul cu 3000 euro intr un an... cum adica, eu trebuia sa muncesc sa adun 10.000 euro ca sa mi iau o masina performanta si acum ea costa 7000 euro, da aistea is mai hitri ca toti???? !!! afara din tara, daca isi cumparau masini de 1000 sau 2000 de euro, mai intelegeam, dar aistea cu mersurile si bmw: cemodan-avtomobili-L itva..

19:18, 17 Aprilie 2011

bravo (de bravo)

Trebuie de facut totul in mod oraganizant se uni SUDUL CENTRUL SHI NORDUL MOLDOVEI de blocat intrarea in vama toti odata simmultan.... va avea un efect mai mare...... de cit azi blocati uni miine alta...

librtate (de valentin)

de ce o gloata de 6000 care nu respecta legea ar trebui sa blocheze o tara de 4 mln?

19:29, 17 Aprilie 2011

213455 (de Vasile)

asa oameni trebuie batuti binisor, sa nu mai vreie sa faca asa ceva! S-au gasit tare destepti sau ce? Sa fie in rind cu lumea, sa plateasca ca orisice cetatean de rind, si sa nu se frece cu mintea! nu-s ei cei mai smekeri! S-a gasit Filat mai smecher ca ei, care le-a inchis botul!

ori (de Ion)

Sincer nu inteleg ori esti prea bogat si nu te intereseaza de cei carte nu pot sa-si inmatriculeze masinile proprii, pe care au dat poate ultimii bani, ori esti prost si nu intelegi ca pragul de 7 ani si preturile cosmice pentru devamare nu e un lucru normal mai citeste presa si vei vedea ca in alte tari se permite inregistrarea auto si dupa 15 ani si taxa de devamare este 150-200 euro. Asa ca stai putin si te gindeste poate merita sa-i sustinem, ca pina la urma doar Filat e vinovatul in toata situatia creata, de ce n-ar face ceva in directia aceasta. Asta e Moldova fara saracie? RUSINE!

19:31, 17 Aprilie 2011

adcs (de asdtudio)

saraci oameni eu is deacord cu ei nicaeri nui ca la noi asa lege

Subiectul mesajului: (de aon)

Ar fi corect ca sa nu blocheze traficul ,da sa respecte legea si sa plateasca taxele la stat !!! Legea a fost aprobata pentru concetatenii nostri - sa poata veni acasa cu transportul propriu ,fara a lasa gaj la vama.

19:33, 17 Aprilie 2011

CCC (de CCC)

Din cauza unor care incalca legea trebuie sa sufere oameni nevinovati undei politia rutiera sai alunge....nerusinati i...hai iesim si noi in strada cind nu ne aranjaza ceva si spunem ca nu-i vom vota....nerusinati.. .in caz de accident ce sa ceri de la ei ce acte.....

Subiectul mesajului: (de direck)

stii undei politiea rutiera? e pe traseul chisinau balti cu radaru se fugaresk dupa masini pornesk girofarul si hai baete skoate rubla

19:52, 17 Aprilie 2011

213455 (de Vasile)

asa oameni trebuie batuti binisor, sa nu mai vreie sa faca asa ceva! S-au gasit tare destepti sau ce? Sa fie in rind cu lumea, sa plateasca ca orisice cetatean de rind, si sa nu se frece cu mintea! nu-s ei cei mai smekeri! S-a gasit Filat mai smecher ca ei, care le-a inchis botul!

rs (de oleg)

Dar tu de cine te crezi cind in alte state se plateste devamarea cu inregistrarea 270 de euro iar la noi 2300 euro pe ntru masini care de mult nu mai ieste un lucs miine poimine vtzi plati si pentru aer cu asa impozite stupide

19:54, 17 Aprilie 2011

luati exemple de la straini (de camaronezi)

de ce sa nu luam exemple de la alte state?! La intrarea in tara sa se faca 'временный ввоз" pe o perioada determinata: si in bugetul tarii se vor adauga bani si cetateni linistiti , si masini cu numere straine care vor trebui scoase de pe teritotriul MD fara riscul de a se crea cimitire de masini. Cu cit mai repede se va solutiona cu atit mai bine p-u toti {si Oaia intreaga si Lupul satul}

asd (de OK)

Voz asa cum spui tu se face dar e necesar sa fii cetatean strain si sa ai carnet de sedere pe terit RM...

19:58, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

faceti ceva ku ei,, de ce cineva nu poate veni akasa,,din pricina la niste debili kare nu vreau sa plateaska impozite,,

Subiectul mesajului: (de Gheorghe M.)

ce sa le faca? sa-i impuste ca pe animale drept in cap? Noi troim intr-un stat democratic, civilizat si lumea protesteaza cum poate pentru ca idiotii cei care stau la guvernare sa se trezeasca si sa inteleaga ca au creat o problema reala.

19:59, 17 Aprilie 2011

la zi (de ff)

cind erau comii nu puteau intra in tara cu asa masini decit cu o suma enorma lasata in banca si peste 45 zile trebuia sa iesi cu a/m,acu li sa facut legi bune ca sa poate veni acasa oamenii care lucreaza peste hotare dar sau gasit acei hitrie si au adus cite 4-5 masioni sii normal ca merg in contradictie cu legea -nu este nici-o tara din lume ca sa ai masina inmatriculata in alta tara si sa te plimbi in alta cit iti pofteste inima -in aceiasi Bulgarie de unde le aduc nu te poti plimba mai mult de 3 luni daca nu esti tetatean si nu vii cu resedinta permanenta acolo ,in Italia la fel nu te poti plimba mai mult de 6luni si pe urma trebuie sa te hotarasti sa schimbi masina si permisul ca pe urma ai probleme -- dar noi vrem in europa dar moldoveneste sai radem pe toti -statul are dreptate a mers la intimpinarea oamenilor si a facut asa ca cetatenii care se afla peste hotare sa poata veni in concediu 90 zile pe an cu asa masini si atit -totul este foarte normal dar cuiva care a deschis bisnes pe treaba asta nu le place cum si cu pasapoartele -au pasapoarte bulgaresti,rominesti si tot comii ii voteaza ca restul care nu au sa ramina ca prostii in tara asta si sa nu poata vedea lumea !!!!!de respectat legile tarii si sa nu faca ris din tara -de ce acolo in Bulgaria nu inchid strazile -a doua zi erau sa fie la dubala sau trimisi acasa !!!!!

20:01, 17 Aprilie 2011

djdfjh (de fhgj)

legea oamenilor bolnavi.cei bobati sa aiba iar cei saraci sa i se ia ce ia mai ramas.vai de capu nostru

20:01, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

faceti ceva ku ei,, de ce cineva nu poate veni akasa,,din pricina la niste debili kare nu vreau sa plateaska impozite,,

revolutie (de jos Filat)

jos filat cu ai sai jos cu tilharia de lumea doarme trezitiva oameni buni ca va fura de tot shi drepturile le scurteaza

20:01, 17 Aprilie 2011

zz (de wtf)

si politia ce face ? doarme sau duminica nu se pun amenzi ?

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Politia sa iasa si sa-i ciomageasca pe toti sau sa-i impuste in cap la dracu!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! SA FIE MAI CEVA CA IN LIBIA!!!!!!!!!!!!!!! !!!!1111111111111 Asa o sa intram in Europa!!!!!!111

20:06, 17 Aprilie 2011

RABLE DIN BULGARIA????? (de SpANAc)

Astea tre de pus la duba...........de unde ma rog asa drepturi de a bloka vama sau alte strazi a tarii????Sunteti niste ratati care nu stiti decit sa stati in piata de masini si sa mintiti populatia cu masinele voastre de 2 bani........mai bine ati pune mina pe SAPA ca tare mult mai este de lukru pentru voi ma mamaligarilor. Bine a facut dl filat ca ea pus sa plateasca impozite ca altfel umplem tara de rable

nuewti drept (de dima)

de exemplu eu ma aflu 6 luni in moldova dar 6 in rusia! ce sa fac eu ? Filat la cei ca mine nu sa ghindit! vor sa le platim inpozit, lasa sa puie taxa la vama .....

20:07, 17 Aprilie 2011

213455 (de Vasile)

asa oameni trebuie batuti binisor, sa nu mai vreie sa faca asa ceva! S-au gasit tare destepti sau ce? Sa fie in rind cu lumea, sa plateasca ca orisice cetatean de rind, si sa nu se frece cu mintea! nu-s ei cei mai smekeri! S-a gasit Filat mai smecher ca ei, care le-a inchis botul!

guvernul (de ion)

dar cu ce is de vina acei din RO,IT, LT,BG si altii care muncesc dupa hotare si ne hranesc pe noi,ei nu pot veni acasa de doua ori pe an ca legea prevede numai trei luni si multi au lasat automobilile la vame

20:14, 17 Aprilie 2011

trebuie (de dima)

trebuie de le confiscat la aestia masinele si de le vhindut la zapciasti , si de banii ceia sa faca putin drumurile din chisinau!

da pula mai frate nu vrei? (de ghita)

cineva munceste zi si noapte si ridica ekonomia in moldova! .................... ........

20:21, 17 Aprilie 2011

aproape toti BANDITI de la Cahul acum sunt deputati la PLDM (de fedea )

Butmalai de la cahul ace peata de automobile ... si lii niue convinabil ! ca oamenia isi aduk singuri masini da nu le cumpara de la Ell

20:23, 17 Aprilie 2011

213455 (de Vasile)

asa oameni trebuie batuti binisor, sa nu mai vreie sa faca asa ceva! S-au gasit tare destepti sau ce? Sa fie in rind cu lumea, sa plateasca ca orisice cetatean de rind, si sa nu se frece cu mintea! nu-s ei cei mai smekeri! S-a gasit Filat mai smecher ca ei, care le-a inchis botul!

la noi ca la nimeni (de da ce vorbesti???)

Si care in plm... este impozitul ala ce nu ajunge in buzunarul statului? De cate ori intru in Moldova cu masina si platesc taxa in vama ce depasesc de 2-3 ori impozitul. Plus la asta imi faram si masina cu rahaturile de drumuri ale lui Filat. IDIOTILOOOOOR

20:35, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

faceti ceva ku ei,, de ce cineva nu poate veni akasa,,din pricina la niste debili kare nu vreau sa plateaska impozite,,

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

boule tu esti debil, noi vrem sa platim impozite dar conducerea noastra destepta nu vrea sa le primeasca. tare prost mai esti, mai bine te-ai informa, ai gindi si pe urma ai vorbi

20:41, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de de la cei care aducem legal masini)

De ce nati esit atunci in piata sa faceti protest cind comunistii ne impuneau sa lasam j suma de bani ca sa fie siguri ca ne vom inoarce cu masinile inapoi di vizita la sarbatorI. fILAT SA GINDIT TOTDEAUNA LA BINELE OMULUI. Dar omul cauta sa prosteasca pe cineva . d IONITA are dreptate . Cum noi aducem masini legal platim tot ce ni se cere ese ca noi sintem prosti trebuie sa esim noi impotriva voastra sa facem protest. GINDITIVA

. (de andrei)

ma pupi in cur tu si tot neamu lu filat ;)

20:43, 17 Aprilie 2011

la revolutie (de V.I.L.)

Acesta e inceputu, noi cu totii trebue sa eshim in strada shi sa ne cerem drepturile, poate shi cu arma in mina, sa dam focu la casele deputatilor, la mashinele lor, tot una nu avem ce perde.

Subiectul mesajului: (de andrei92)

si la deputati tre de dat foc..cu cea mai mare placere ash faceo

20:48, 17 Aprilie 2011

d (de r)

cind mai blocheaza vreun drum tre sa marga un camaz cu lopata sa elibereze drumu.moamenii vin de peste hotare merg cite vreo 3-5 zile la ruli ca sa ajunga mai repede acasa da aestea stau si vor dreptate in nijlocu strazii

20:48, 17 Aprilie 2011

CCC (de CCC)

Din cauza unor care incalca legea trebuie sa sufere oameni nevinovati undei politia rutiera sai alunge....nerusinati i...hai iesim si noi in strada cind nu ne aranjaza ceva si spunem ca nu-i vom vota....nerusinati.. .in caz de accident ce sa ceri de la ei ce acte.....

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

boule, actele noastre sunt mai bune ca ale tale, vad ca pricepi tare in acte

20:50, 17 Aprilie 2011

aaa (de FFF)

LEGEA II LEGEA, SI NU TREBUIE SA FIE CINEVA MAI SMECHER. NUMAI FILAT SI PLAHOTNIUC AU DREPTUL SA INCALCE LEGEA RESTU SUGETI DEGETU

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

bai lege ce esti, hai si om tacea ca ei fac legi pentru a-si proteja afacerile

20:50, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Bravo. Sa blocheze toate punctele vamale si poate atunci va reactiona conducerea si pe viitor sa prinda la minte ce legi adopta si in favoarea cui.

hj (de gdf)

legea o fost adoptata pentru oamenii care vin de peste hotare in tzara,ca inainte dac masina era mai veche de 7 ani apoi trebuyi sa lese vreo 3000 euro la vama zalog. acum o facut mai simplu,da nu o facut lejea pentru voi casa va cataiti cu numere straine tat veatza aisea

20:57, 17 Aprilie 2011

respect legea (de www.tepes)

nu inteleg undes oamenii legii luatile numerile de inmatriculare si facetile procese las sa plateasca amenzi daca au bani si bugetul tarii va creste mai mai au iesit 20 de protestatari si fac ce le trasneste prin cap

21:00, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

faceti ceva ku ei,, de ce cineva nu poate veni akasa,,din pricina la niste debili kare nu vreau sa plateaska impozite,,

daca nu stii taci din gura (de Romeo)

daca nu erati informati entru masinile straine este asa un imozit se numeste ,,ecologia'' care se plateste in vama si ajunge la 4000-5000 de le pe an pentru asa o masina.ce taxe mai vor??

21:01, 17 Aprilie 2011

&&&&&& (de &&&&&&)

Ia idioti, nu se satura sa perturbeze atita traficul? Le-o luat sosca de la gura si turba. Las-sa faca bani cinstit si sa plateaca cum cer legile,dar nu cum vor ei.Paraziti ai societatii!!!

Subiectul mesajului: (de emigrant)

unde sa faca bani cinstiti?

21:01, 17 Aprilie 2011

CCC (de CCC)

Din cauza unor care incalca legea trebuie sa sufere oameni nevinovati undei politia rutiera sai alunge....nerusinati i...hai iesim si noi in strada cind nu ne aranjaza ceva si spunem ca nu-i vom vota....nerusinati.. .in caz de accident ce sa ceri de la ei ce acte.....

Subiectul mesajului: (de Vasil)

Filat trebue vaflit si rupte urechile lui de trintaci nevibennii

21:01, 17 Aprilie 2011

trebuie (de dima)

trebuie de le confiscat la aestia masinele si de le vhindut la zapciasti , si de banii ceia sa faca putin drumurile din chisinau!

nici un fel de confiscare! (de ....)

cei cu tine dima?care confiscare, ti-ai dat seama ce ai scris.....sint oameni care au lucrat numai ei stiu cum si in ce conditii au facut banii ceea ca sa-si permita o masina mai bunisoara....in cel mai rau caz sa le daie ei singuri "la zapciasti"cum ai spus-o, numai nu sa fie confiscate, lasa ca banditii si asa se imbogatesc pe zi ce trece, tot din buzunarele oamenilor!

21:23, 17 Aprilie 2011

999 (de 9999)

baetii bine fac lasa sa dea voie sa poate inregistra masinile la noi in tara da nu in transnistria si se duc milioane de dolari la ei si acele masinii cu numere pmr tot nu platesc impozite la noi spuneti atunci caarei diferenta nu mai bine sa viie in buget la noi bani da nu la separatisti

21:28, 17 Aprilie 2011

Chisinau (de Iurie)

Ar fi bine sa se ceara inmatricularea autovehicolelor pina la 10 ani. Ne-am fi permis cu totii masini sigure si bune, la preturi atractive. Nu ca acum, achitam un pumn de bani pe niste rable avariate sau chinezesti de tip Sang yong, byd, etc.

Subiectul mesajului: (de zzzzzz)

ma desteptule Sang yong e marca coreeana si-i mai buna de 1000 de ori ca rabla ta.

21:37, 17 Aprilie 2011

... (de ...)

Bravo Filat, daca nu vei ceda, vei fi cu adevarat un aparator a familiilor noastre care circulam cu automobilele pe traseele republicii noastre, deoarece masinile aduse de peste hotare sunt niste "hlamuri" care nu pot trece testarea peste hotare, in europa. Dar speculeantii de la piata de masini se folosesc de naivitatea moldoveana, ca daca e mai ieftin e mai bun. Dar nu se gindesc ca asemenea masini aduc accidente grave in republica. JOS MAFIA SPECULANTILOR, nu vrem vechituri in Moldova.

21:39, 17 Aprilie 2011

la zi (de ff)

cind erau comii nu puteau intra in tara cu asa masini decit cu o suma enorma lasata in banca si peste 45 zile trebuia sa iesi cu a/m,acu li sa facut legi bune ca sa poate veni acasa oamenii care lucreaza peste hotare dar sau gasit acei hitrie si au adus cite 4-5 masioni sii normal ca merg in contradictie cu legea -nu este nici-o tara din lume ca sa ai masina inmatriculata in alta tara si sa te plimbi in alta cit iti pofteste inima -in aceiasi Bulgarie de unde le aduc nu te poti plimba mai mult de 3 luni daca nu esti tetatean si nu vii cu resedinta permanenta acolo ,in Italia la fel nu te poti plimba mai mult de 6luni si pe urma trebuie sa te hotarasti sa schimbi masina si permisul ca pe urma ai probleme -- dar noi vrem in europa dar moldoveneste sai radem pe toti -statul are dreptate a mers la intimpinarea oamenilor si a facut asa ca cetatenii care se afla peste hotare sa poata veni in concediu 90 zile pe an cu asa masini si atit -totul este foarte normal dar cuiva care a deschis bisnes pe treaba asta nu le place cum si cu pasapoartele -au pasapoarte bulgaresti,rominesti si tot comii ii voteaza ca restul care nu au sa ramina ca prostii in tara asta si sa nu poata vedea lumea !!!!!de respectat legile tarii si sa nu faca ris din tara -de ce acolo in Bulgaria nu inchid strazile -a doua zi erau sa fie la dubala sau trimisi acasa !!!!!

dar (de Werty)

Ia afla cat costa de exemplu in bulgaria devamarea si toate impozitele pe masina? 200-300 E pe an, si drumurile nu stiu de ce is mai bune, si in europa taxele in general pe masini nu-s asa de mari, DE CE IN MOLDOVA taxa e 2000-3000 E sau 12000 E dupa noua lege. V-ati gandit? DE ce TAXA pe masina e mai scumpa ca masina? Vorbim de masini cu carte de service si reparatii facute la timp, nu de harburi cum socot unii. DE CE?

21:57, 17 Aprilie 2011

mdaaa foarte "saraci" (de Liotte)

despre care saraci merge vorba?????? din cate vad eu aistea nu si au cumparat masini ca nu au cu ce pleca la deal sa praseasca, da masini de vii....beala!!! din cauza la mudacii istea masinii mele ia scazut pretul cu 3000 euro intr un an... cum adica, eu trebuia sa muncesc sa adun 10.000 euro ca sa mi iau o masina performanta si acum ea costa 7000 euro, da aistea is mai hitri ca toti???? !!! afara din tara, daca isi cumparau masini de 1000 sau 2000 de euro, mai intelegeam, dar aistea cu mersurile si bmw: cemodan-avtomobili-L itva..

Asta e si problema (de Eu)

Asta si e problema voastra. daca tu ai adunat 10000 de euro si ti-ai luat o masina "performanta" de ce sa nu aiba si altul o masina mai performanta? Invidio silor vreti numai voi sa aveti masini bune. Mai bine ar mai mari virsta la masini care sa poata fi inregistrata si sa micsoreze taxele acestea nebune. si cu bani mai putini o sa poti si tu sa iti ei o masina si mai buna decit asta...

21:57, 17 Aprilie 2011

rs (de oleg)

Dar tu de cine te crezi cind in alte state se plateste devamarea cu inregistrarea 270 de euro iar la noi 2300 euro pe ntru masini care de mult nu mai ieste un lucs miine poimine vtzi plati si pentru aer cu asa impozite stupide

deja lpatim si aerul! (ekologia) (de DimaNicfor)

dor la devamare platim si pentru ekologie! misto da?

21:58, 17 Aprilie 2011

CCC (de CCC)

Din cauza unor care incalca legea trebuie sa sufere oameni nevinovati undei politia rutiera sai alunge....nerusinati i...hai iesim si noi in strada cind nu ne aranjaza ceva si spunem ca nu-i vom vota....nerusinati.. .in caz de accident ce sa ceri de la ei ce acte.....

in strada cu toti (de iuliana)

cine va opreste sa iesiti in strada sau va convine tot in tara asta!traiti si dormiti linistiti dar,daca va convin scumpirile in locul ofertei de locuri de munca....

22:02, 17 Aprilie 2011

mdaaa foarte "saraci" (de Liotte)

despre care saraci merge vorba?????? din cate vad eu aistea nu si au cumparat masini ca nu au cu ce pleca la deal sa praseasca, da masini de vii....beala!!! din cauza la mudacii istea masinii mele ia scazut pretul cu 3000 euro intr un an... cum adica, eu trebuia sa muncesc sa adun 10.000 euro ca sa mi iau o masina performanta si acum ea costa 7000 euro, da aistea is mai hitri ca toti???? !!! afara din tara, daca isi cumparau masini de 1000 sau 2000 de euro, mai intelegeam, dar aistea cu mersurile si bmw: cemodan-avtomobili-L itva..

tu canesna ai deunde sa cumperi masini de lux de 10000 da cineva nare asa bani (de fedea )

.

22:03, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de auto)

Consider ca legea aceasta ar trebui revazuta. Daca esti cetatean strain, si masina e inregistrata pe sofer, ai dreptul sa circuli dupa vechile prevederi, max 90 zile, insa fara restictii de timp. Daca circuli pe procura, atunci e ok, 90 de zile pe an. Consider ca este o discriminare pentru cetatenii altor state care au masinele inmatriculate pe ei,sa fie limitati la 90 de zile pe an... Insa toti trebuie sa plateasca taxe de drum. Eu cand intru in Romania, pentru 7 zile trebuie sa platesca venieta, aprox 3 Euro!!! De ce si la noi sa nu fie asa... Insa mai este o problema. La noi totul e scump, de exemplu cartea verde, e 60 euro pe 15 zile, pe cand in RO platesti RCA aprox. 100 euro anual, si ai cartea verde pe toata Europa pe 1 an... De asemenea consider ca Guvernul ar trebui sa modifice accizele pentru automobilele cu diese pina la 2000cm3. Sunt prea mari accizele pentru un auto diesel 1,5 - 2,0. Si asa benzina e prea scumpa si Guvernul nu face nimic.... Isi spala mainele "ca asa e in Europa", deci si la noi ca in Europa, insa salarii de MD. Daca un european care are 2000 euro salariu, isi permite sa toarne 2 tone de benzina, la noi de 2000 MDL torni aprox 120 -130 litri.

22:03, 17 Aprilie 2011

Animale!!! (de eu)

Oameni debili! Trebuie bagati la puscarie toti ca unul, pentru evaziune fiscala, pentru incalcarea regimului de sedere, contrabanda etc., si toate masinile confiscate. Ei mai au nas sa faca proteste...

ss (de Alex)

care contrabanda?care regim?care termen de sedere..,ESTE KIP TU SA NU POTI DORMI NOAPTEA GINDINDUTE LA TERMENUL MEU DE SEDERE IN ŢARĂ..

22:06, 17 Aprilie 2011

Bravo (de Lina)

Poporul Va sustine, ajunge cu nedreptatea in tara noastra, sa mai faca legi si pentru cetatenii simpli nu doar pentru buzunarele lor. Jos legea care interzice inmatricularea mai mult de 7 ani! Jos preturile cosmice de devamare! Jos cei ce adopta astfel de legi! Traiasca Moldova!

jos mizeria (de iuliana)

deacord cu Lina!

22:09, 17 Aprilie 2011

la zi (de ff)

cind erau comii nu puteau intra in tara cu asa masini decit cu o suma enorma lasata in banca si peste 45 zile trebuia sa iesi cu a/m,acu li sa facut legi bune ca sa poate veni acasa oamenii care lucreaza peste hotare dar sau gasit acei hitrie si au adus cite 4-5 masioni sii normal ca merg in contradictie cu legea -nu este nici-o tara din lume ca sa ai masina inmatriculata in alta tara si sa te plimbi in alta cit iti pofteste inima -in aceiasi Bulgarie de unde le aduc nu te poti plimba mai mult de 3 luni daca nu esti tetatean si nu vii cu resedinta permanenta acolo ,in Italia la fel nu te poti plimba mai mult de 6luni si pe urma trebuie sa te hotarasti sa schimbi masina si permisul ca pe urma ai probleme -- dar noi vrem in europa dar moldoveneste sai radem pe toti -statul are dreptate a mers la intimpinarea oamenilor si a facut asa ca cetatenii care se afla peste hotare sa poata veni in concediu 90 zile pe an cu asa masini si atit -totul este foarte normal dar cuiva care a deschis bisnes pe treaba asta nu le place cum si cu pasapoartele -au pasapoarte bulgaresti,rominesti si tot comii ii voteaza ca restul care nu au sa ramina ca prostii in tara asta si sa nu poata vedea lumea !!!!!de respectat legile tarii si sa nu faca ris din tara -de ce acolo in Bulgaria nu inchid strazile -a doua zi erau sa fie la dubala sau trimisi acasa !!!!!

Subiectul mesajului: (de number)

Sunt de acord, insa daca e cetatean a statului in care masina e inmatriculata, si plus automobilul e inregistrat pe sofer, atunci legea aceasta e discriminatorie. Lasa sa fie o taxa la intrare in tara si gata. Insa daca esti cu masina pe procura, atunci aceasta lege isi merita rostul.

22:10, 17 Aprilie 2011

x (de x)

boule

Boulcela sevedeca face parte din PLDM (de dima)

SI DEACEIA EL ASA SE GINGESTE ! bouul

22:12, 17 Aprilie 2011

Auto (de Qiperi)

Ce tot ii suporta statul acesta pe guralivii acestea. Unde o sa ajungem noi daca o sa impartim apartamente la toti combatantii-betivani si o sa permitem inmatricularea automobilelor vechi tuturor speculantilor. Chiar fortele de ordine nu se pot clarifica cu 30 de guralivi. Si la urma urmei astfel de legi sunt in toata Europa, numai ca acestea le tracteaza dupa placul lor. Eu nu am vazut prin Germania sau Franta atitea auto straine, iar in Irlanda se permite sa te deplasezi cu auto numai inmatriculat pe tine sau cu foaie de parcurs, in caz ca apartine firmei. Si asa au transformat Moldova in tara Mercedes-urilor, ca toti donatorii straini refuza sa mai acorde ajutoare Moldovei.

ss (de ss)

TU POSIBIL SA INCASEZI UN KAP DE PUMNI DE LA KOMBATANTII CEI BETIVANI DAKA TE AFLA... POSIBIL PREA MULT TE UITI LA TELEVIZOR DE ITI FACI ASA KONKLUZII ,SAU MAI BINE ZIS EŞTI O BÎDLĂ

22:22, 17 Aprilie 2011

'''''''' (de nicks)

hahaha degeaba,,,asa va trebuie,,,acum toate "risurile" vor fi date la organe(piese),filat va dat voie sa existe disciplina dar nu sa faceti abuz si sa umblati cu procuri false,,,,chiar imi pare bine

de cahul (de de cahul)

BRAVO BAETI BRAVO NU VA LASATI!!!

22:24, 17 Aprilie 2011

pentru (de euu) (de AS)

Cind am intrat cu masinele deasemenea am platit taxe daca nu stii de ce oare mininci cicat! De ce nau zis mai inainte ca se va schimba legea???daca au vazut ca se aduc atitea masini!! Pur si simplu dincauza a voastra(cetateni invidiosi,sufera acesti oameni))si degradiaza natia noastra!!!!

da (de euu)

maninca tu la kikat kit vrei.VOI NU AVETI DREPTUL SA ADUCETI MASINI IN TARA.Ti-ai cumparat masina peste hotare tineti-o acolo,ce vrei?Si eu am intrat cu masina in august 2010 si nu am platit nimic,dar peste 2 saptamini am esit.

22:26, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

faceti ceva ku ei,, de ce cineva nu poate veni akasa,,din pricina la niste debili kare nu vreau sa plateaska impozite,,

prostu (de ;;;;;;;;;;;)

ce tot aiuresti mai debilule de impozite ce esti buhalter la filat sau cei cu tine?

22:27, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

masina in europa coste 500 de euro dr devamarea 1500 de euro unde smecherizmu

da (de euu)

Smecherizmu: vrei cu 500 euro sa ai masina in Moldova.Tineti-o in Europa,care-i problema?

22:39, 17 Aprilie 2011

trebuie (de dima)

trebuie de le confiscat la aestia masinele si de le vhindut la zapciasti , si de banii ceia sa faca putin drumurile din chisinau!

alooooooooo (de alooo)

unde te afli ma bikule ce numai kisinaul are nevoie de drumuri si voi sinteti oameni da ceilalti obiecte mai putin sa fure filatel si o sa фогтпф bani si de drumuri

22:53, 17 Aprilie 2011

caliciti trebuie (de magari)

Li se va da sansa sa le imatriculeze!!!Ce mai cauta...legea e pentru toti...ei duc banii tarii in bugetul Lituaniei si Bulgariei ca dau taxele necesare acolo ...ia mai seriosi domnilor...cu drumurile blocate

РЛ (de олз)

stai pe buci mai cred ca esti un catelus care linge pe filat

22:53, 17 Aprilie 2011

d (de r)

cind mai blocheaza vreun drum tre sa marga un camaz cu lopata sa elibereze drumu.moamenii vin de peste hotare merg cite vreo 3-5 zile la ruli ca sa ajunga mai repede acasa da aestea stau si vor dreptate in nijlocu strazii

SS (de goblin )

Arabii ca sai auda toata lumea pun bombe prin metrouri, aeropoarte, eu ostatici, s.a.m.d. ,da e neplacut ca alti oameni sufera, da altfel nu se poate in Moldova. Aducetiva aminte cum pizdiüku de Voronin lua cite 2000euro de la acei care intrau cu mashina mai vece de 7 ani, dupa 7 aprilie aistlant gandon Filat a anulat lejea lui Voronin, a spus ca oamenii sa nu mai lase zalog la vama, da sa duka banii acasa la familii, lui ii trebueau voturi, da acum scuipa in fintina din care a baut apa, nui dalinovidnii de lok nu se gindeshte la ziua de mine, 7aprilie pote sa se mai repete, shi nu numai cu petre da shi ku ceva mai serios. Eu ku placere o sa es shi o sa arunc cu molotov-cocteli in casele shi mashinile deputatilor.

22:56, 17 Aprilie 2011

Animale!!! (de eu)

Oameni debili! Trebuie bagati la puscarie toti ca unul, pentru evaziune fiscala, pentru incalcarea regimului de sedere, contrabanda etc., si toate masinile confiscate. Ei mai au nas sa faca proteste...

.... (de ....)

Animal eshti tu "DOBITOCULE" shi ar trebui sa le sugi p.... dar nu sai bagi la pushcarie Moldovan Prost Shi INVIDIOS.fuck off

22:58, 17 Aprilie 2011

&&&&&& (de &&&&&&)

Ia idioti, nu se satura sa perturbeze atita traficul? Le-o luat sosca de la gura si turba. Las-sa faca bani cinstit si sa plateaca cum cer legile,dar nu cum vor ei.Paraziti ai societatii!!!

Subiectul mesajului: (de lana)

Mesajul tau:

23:03, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de 777)

Acesti de la conducere trebuie sa mareasca mai intii salariile,ca orice om sa poata sa-si permit astfel de masini la noi in tara,apoi sa nascoceasaca legi stupide...

23:05, 17 Aprilie 2011

Guvernul, nu cedati la mrazota asta (de Motanu)

Acesta este santaj. Nu cedatzi. Daca cedati mine iesim noi, cu masini inregistrate legal si cerem sa ne rambursati o parte din accizul platit, sau venim cu o masina mai veche de 7 ani si cerem in mod abuziv s-o inregitrari. Acestea sunt nite tvariuri de la piata auto care traiesc numai din specula.

23:26, 17 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

faceti ceva ku ei,, de ce cineva nu poate veni akasa,,din pricina la niste debili kare nu vreau sa plateaska impozite,,

dubina (de mmmf)

fa impozit pentru masinile estea si noi il vom plati..desteptilor.. nu tati is permit masini de 7 ani sau noi..ce parca am avea masinile noastre si ei apara piata...la vale prostalanilor care sinteti kontra la masinile estea... lasa sa le devameze si sasi tiriee oamenii pakatele...di 2000 di euro jiguli ka lumea nui la piata..da un bmw sau mercedes care is ku mult mai bune si rezistente este la latvia sau bg..asa ca ginditiva oleaca kind deskideti gura.. fiti mai reali la situatia din tara..

00:09, 18 Aprilie 2011

Animale!!! (de eu)

Oameni debili! Trebuie bagati la puscarie toti ca unul, pentru evaziune fiscala, pentru incalcarea regimului de sedere, contrabanda etc., si toate masinile confiscate. Ei mai au nas sa faca proteste...

mda...... (de vvvvvv)

skuze ka nus la kurent ku alte tari dar in italia nu poti cirkula ku masina daka e inregistrata in moldova.ma gindeam sa fak si eu asa o $mekerie,nu mii de impozit si taxa de stat dar asigurarea te omoara aici. dar nu se da voe !!!!!! daca te prinde iti dau o amenda ka nuti mai trebu masina,ori tio konfisca. se numeste EVAZIUNE FISKALA !!!!!!!!!!! platesti intro tara dar cirkuli ku masina in alta. ku legia asta sunt de akord , mai rau e ka nu poti inregistra masini mai veki de 7 ani , stiu eu un GOLF 4 din 2000 ku 20mii KM la bord, tinuta in garaj. masina noua !!!!!!!!!! dar in mold. nu poti so inregistrzi.......

00:38, 18 Aprilie 2011

trebuie (de dima)

trebuie de le confiscat la aestia masinele si de le vhindut la zapciasti , si de banii ceia sa faca putin drumurile din chisinau!

Subiectul mesajului: (de marfa)

ba desteptule de ce nu se gaseste cineva sa te fure pe tine sa te dea la zapceasti! daca esti bandit de prin parlament si ai bani mai da pe la lume sa aiba toti de unde isi procura masini din saloane! numai noi stim cit am muncit prin straini ca sa agonisimi un ban gramada sa avem si noi asina da acum vret sa faceti drumurile pe schinarea noastra? daca ai masina mai noua cred ca vei gasi si bani pt drum desteptule! JOS MAFIA FILAT SA SE EA DE MINA CU ROSCA SI VORONIN

00:38, 18 Aprilie 2011

Animale!!! (de eu)

Oameni debili! Trebuie bagati la puscarie toti ca unul, pentru evaziune fiscala, pentru incalcarea regimului de sedere, contrabanda etc., si toate masinile confiscate. Ei mai au nas sa faca proteste...

!!! (de Anatolie)

foarte corect, sint deacord cu totul!!!

01:11, 18 Aprilie 2011

ati vazut! deja mine vor discuta in parlament (de dima)

pe 15 Filat spunea ca nu o sa se intoarca la aceasta tema! dar dupa ce protestele continuie se intorc ! ASACA TREBUIE SA CONTINUIM PROTESTELE

02:56, 18 Aprilie 2011

Baieti trebuie sa ne unim! (de dima)

daiet trebuie sa ne unim ca mllti dintre nio var sa mearga la protest dar nu stiu unde si cin ! eu am facut o grupa pe saitul odnoklasniki si propun ca sa ne unim cautati pe situl odnoklasniki " я Против нового закона о воза авто в MD " si adugativa in priete! si aici sa raspindim informatiadespre si unde va fi protest

knd (de sasa)

iti dau un sfat linistestete cu odnokl. ca o sati faci probleme pe viitor

04:27, 18 Aprilie 2011

&&&&&& (de &&&&&&)

Ia idioti, nu se satura sa perturbeze atita traficul? Le-o luat sosca de la gura si turba. Las-sa faca bani cinstit si sa plateaca cum cer legile,dar nu cum vor ei.Paraziti ai societatii!!!

realitate (de ion)

&&&&&& SUNTETI un linga fund a ticalosilor ca la noi in tara nu a fost lege si in timpul apropiat nu e garantat, PUTEAU SA INTRODUCA O TAXA ,E UN PLUS IN BUGETUL STATULUI, DAR EI STIU CA NU AJUNGE LA BUGET BANII ASTEA(FURA IDIOTII ASTEA DE VAMISTI SI GR) SI INTRODUC MAGARII, SE STIE CA E MAI BUN TRANSPORTUL DIN EU DECIT ASTA RAHAT DIN TARA .....E IN MINUSUL NOSTRU ....

06:57, 18 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

faceti ceva ku ei,, de ce cineva nu poate veni akasa,,din pricina la niste debili kare nu vreau sa plateaska impozite,,

saracie (de de la mine)

nu e destul ca in moldova e saracie completa...dar legea continua sa dobarea ultimilie sanse a oamenilor...sunt cretini ceea ce stau la putere am vrut liberalii...poftim.. .se pat joc de tara noastra si de popor...ma bucur ca am plecat din tara la inceput ma durea mult...acuma imi dau seama ca numic bun nu ma astepta in viitor

08:43, 18 Aprilie 2011

pentru (de euu) (de AS)

Cind am intrat cu masinele deasemenea am platit taxe daca nu stii de ce oare mininci cicat! De ce nau zis mai inainte ca se va schimba legea???daca au vazut ca se aduc atitea masini!! Pur si simplu dincauza a voastra(cetateni invidiosi,sufera acesti oameni))si degradiaza natia noastra!!!!

haaa haaa, mai toromacilor, cind va aud cu "invidia" ap ma faceti sa rid in hohote, ce fel de invidie? ca ai masina NEINREGISTRATA, buhaha, nu-s toti lahani ca voi, ca sa-si vire bani in asa masini... oricine poate sa-si ia o masina cu NR. STRAINE, dar (de jony)

ia lahani

08:52, 18 Aprilie 2011

Animale!!! (de eu)

Oameni debili! Trebuie bagati la puscarie toti ca unul, pentru evaziune fiscala, pentru incalcarea regimului de sedere, contrabanda etc., si toate masinile confiscate. Ei mai au nas sa faca proteste...

Subiectul mesajului: (de omul prost)

bravo tie ca ai mii de euro si iti poti permite o masina buna insa sunt mai multi care nusi pot permite asa lux, asa ca daca pretinzi ca esti cel destept mai bine ai tacea ca te dai de gol

08:57, 18 Aprilie 2011

werty (de Vorbeshte despre ce stii)

Mai NECUNOSCATORULE (ma abtin de la maturi) Soferii vor sa platesasca in bugetul Moldovei bani. FILAT NU LE DA VOIE, ca nu e conform legii. Schimbati legea cea prosteasca !!!!!

Subiectul mesajului: (de omul prost...)

magar esti tu dobitoculei ca iti permiti sa scrii asemenea porcarii, ce ai impotriva acestor proprietari de masine?zici ca sunt rable...amuzant...ac este rable costa cite 8,9,10...mii euro la noi, vrei sa se impoziteze?poftim, o facem si pe asta, numai cred ca nu esti pe atit de naiv sa crezi ca vei trai mai bine din aceste impozite...

09:02, 18 Aprilie 2011

Chisinau (de Iurie)

Ar fi bine sa se ceara inmatricularea autovehicolelor pina la 10 ani. Ne-am fi permis cu totii masini sigure si bune, la preturi atractive. Nu ca acum, achitam un pumn de bani pe niste rable avariate sau chinezesti de tip Sang yong, byd, etc.

Subiectul mesajului: (de p/u Iurie Chisinau)

Stimate bou daca nu cunosti cine produce Sang Yong nu comenta prostii fiindca marca numita este super si 60% sint piese Mercedes

10:25, 18 Aprilie 2011

legi necomplete (de alfa)

JOS PLDM!!!!! NU NE TREBUITI.........voi nu va intelegeti poporul!!!!!...ATI PIERDUT MULT ELECTORAT........ALE GERILE DIN mun. CHISINAU VOR FI CISTIGATE DE IGOR DODON !!!!! sunt deja foarte multi care il sustin

10:38, 18 Aprilie 2011

werty (de Vorbeshte despre ce stii)

Mai NECUNOSCATORULE (ma abtin de la maturi) Soferii vor sa platesasca in bugetul Moldovei bani. FILAT NU LE DA VOIE, ca nu e conform legii. Schimbati legea cea prosteasca !!!!!

pe werty (de eugen)

Wai werty wai! Se vede ca nu intelegi nika in viata sociala... Inkipuieti asa un lucru: daca Guvernu o sa schimba legi si o sa faca exceptii de la legi la dreapta si la stinga, asa cum vor oamenii, apoi toti o sa inteleaga ca orice lege ori Hotarire de Guvern poate fi modificata prin blocarea vamelor si strazilor... Legea trebuie sa aiba autoritate... Sa tii minte! Legi PERFECTE NUS!!! Nicaieri, nici in MD nici in EU, nici in SUA. Legea avantajeaza pe cineva si dezavantajeaza pe altcineva. Dar legea trebuie respectata. Democratie e democrattie... Dar ceea ce fac ei deja HAOS si ANARHIE se numeste... Aestea care protesteaza sint niste JLOBEARE (mai ales acel cu burta mare si gura larga) care se gindesc numai la fundu lor si transforma problema asta in una nationala... LA GUNOI PROTESTATARII estia!

11:46, 18 Aprilie 2011

pe werty (de eugen)

Wai werty wai! Se vede ca nu intelegi nika in viata sociala... Inkipuieti asa un lucru: daca Guvernu o sa schimba legi si o sa faca exceptii de la legi la dreapta si la stinga, asa cum vor oamenii, apoi toti o sa inteleaga ca orice lege ori Hotarire de Guvern poate fi modificata prin blocarea vamelor si strazilor... Legea trebuie sa aiba autoritate... Sa tii minte! Legi PERFECTE NUS!!! Nicaieri, nici in MD nici in EU, nici in SUA. Legea avantajeaza pe cineva si dezavantajeaza pe altcineva. Dar legea trebuie respectata. Democratie e democrattie... Dar ceea ce fac ei deja HAOS si ANARHIE se numeste... Aestea care protesteaza sint niste JLOBEARE (mai ales acel cu burta mare si gura larga) care se gindesc numai la fundu lor si transforma problema asta in una nationala... LA GUNOI PROTESTATARII estia!

Subiectul mesajului: (de eus)

multi deal de tine (eugen) deschid gura si iar se impute intreg chisinau pentru ca sunteti niste invidiosi de doi bani sau sustinatori dea lui filat,incearca sa gindesti obiectiv, aceasta situatie putea fi evitata din start, doar printro instiintare ca baieti nu este bine si veti ramine fara masini, insa ei au tacut ca niste mormoloci si hop intro zi sau trezit ca legea este lege, sa ma pish pe asa lege ca nu este pentru RM, dupa ei eu inca vreo 10 ani ar trebui sa string bani sami iau o masina teafara ca sa le pot achita devamarea si toate "impozitele" care sunt menite intru perfectionarea drumurilorsi sigur ca si imbogatirea oamenilor simpli...

12:11, 18 Aprilie 2011

pe cine jelim? (de Calin)

Oameni saraci ni-si permit masini moldoveneshi, cauta BG sau LT sau LV dar sa circule la mitinguri, la proteste, sa blocheze centrul, traseul chisinau-leuseni(20k m) vama giurgiulesi(150km) cat combustibil cheltuie oamenii acestea, din saracie isi permit sa nu mearga la servici? din saracie procura combustibil? protesteaza in majoritate soveri de bmw si mercedes, am avut bmw, am mercedes credetsima ca chiar si pe gaz aceste masini nu consuma putin.... nici intr-un caz guvernul nu trebuie sa cedeze....

12:16, 18 Aprilie 2011

pe werty (de eugen)

Wai werty wai! Se vede ca nu intelegi nika in viata sociala... Inkipuieti asa un lucru: daca Guvernu o sa schimba legi si o sa faca exceptii de la legi la dreapta si la stinga, asa cum vor oamenii, apoi toti o sa inteleaga ca orice lege ori Hotarire de Guvern poate fi modificata prin blocarea vamelor si strazilor... Legea trebuie sa aiba autoritate... Sa tii minte! Legi PERFECTE NUS!!! Nicaieri, nici in MD nici in EU, nici in SUA. Legea avantajeaza pe cineva si dezavantajeaza pe altcineva. Dar legea trebuie respectata. Democratie e democrattie... Dar ceea ce fac ei deja HAOS si ANARHIE se numeste... Aestea care protesteaza sint niste JLOBEARE (mai ales acel cu burta mare si gura larga) care se gindesc numai la fundu lor si transforma problema asta in una nationala... LA GUNOI PROTESTATARII estia!

, (de Dumitru)

jenea, jenea oare cit timp or sa mai fie prosti dealde tine si altii in tara aceasta!? Aceasta nu-i "lege" pentru oameni da pentru clanuri si cumatri. Eu tot multe lucruri nu le cumpar de la noi, fiindca-s mai scumpe si de proasta calitate. Trebuie de adus menegeri americani cu tot cu presedinte, politia o imprumutam de la germani macar pe un an si atunci o sa vedeti schimbari in tara spre binele poporului, da nu tilharul de filat cu "reforme po moldavski" fur sa-mi ramie si mie. Nu l-am votat si nici n-am sa-l votez niciodata.

12:17, 18 Aprilie 2011

pe werty (de eugen)

Wai werty wai! Se vede ca nu intelegi nika in viata sociala... Inkipuieti asa un lucru: daca Guvernu o sa schimba legi si o sa faca exceptii de la legi la dreapta si la stinga, asa cum vor oamenii, apoi toti o sa inteleaga ca orice lege ori Hotarire de Guvern poate fi modificata prin blocarea vamelor si strazilor... Legea trebuie sa aiba autoritate... Sa tii minte! Legi PERFECTE NUS!!! Nicaieri, nici in MD nici in EU, nici in SUA. Legea avantajeaza pe cineva si dezavantajeaza pe altcineva. Dar legea trebuie respectata. Democratie e democrattie... Dar ceea ce fac ei deja HAOS si ANARHIE se numeste... Aestea care protesteaza sint niste JLOBEARE (mai ales acel cu burta mare si gura larga) care se gindesc numai la fundu lor si transforma problema asta in una nationala... LA GUNOI PROTESTATARII estia!

pur adevar (de calin)

sunt complet deacord.... legea trebuie respectata, chiar daca te deavantajeaza, cand a iesit legea cu geamuri fumurii am trebuit sa le scot de pe masina mea, chiar daca sunt extra sensibil la raze solare, am si certificat... nu-i nimic.. acum port vara tricouri cu minica lunga si bag conditionerul in masina... vad ca nu am murit inca legea trebui respectat,... jos anarhia.... shi daca legea a intrat in viguare.. si aceste masini au depasit dermenul de 90 zile lasa politia sa le confiste... si s-o rezolvat problema cu blocarea drumurilor... nu-i masina - nu-i cu ce bloca

13:05, 18 Aprilie 2011

pur adevar (de calin)

sunt complet deacord.... legea trebuie respectata, chiar daca te deavantajeaza, cand a iesit legea cu geamuri fumurii am trebuit sa le scot de pe masina mea, chiar daca sunt extra sensibil la raze solare, am si certificat... nu-i nimic.. acum port vara tricouri cu minica lunga si bag conditionerul in masina... vad ca nu am murit inca legea trebui respectat,... jos anarhia.... shi daca legea a intrat in viguare.. si aceste masini au depasit dermenul de 90 zile lasa politia sa le confiste... si s-o rezolvat problema cu blocarea drumurilor... nu-i masina - nu-i cu ce bloca

filat (de ion)

tu ce salariu ai ca asa gindesti si apoi la noi nui anul 1938 multi din detinatori de automobili sustin protestele sau tu gindesti ca in bancul ca il intreba pe moldovan dunezeu tu ce doresti in viata aceasta iti dau dar vecinului ii dau indoit trei zile sa gindit si a spus sai scoata un oci

13:34, 18 Aprilie 2011

filat (de ion)

tu ce salariu ai ca asa gindesti si apoi la noi nui anul 1938 multi din detinatori de automobili sustin protestele sau tu gindesti ca in bancul ca il intreba pe moldovan dunezeu tu ce doresti in viata aceasta iti dau dar vecinului ii dau indoit trei zile sa gindit si a spus sai scoata un oci

se maninca moldovenii.. (de hantiku)

am citit eu comenturile voastre si tare mai sinteti de invidiosi acestia care sinteti de acord cu aceasta lege.,va lamuresc de ce ,si macar unul sa zica in sine ca nu-i corect,voua vii ciuda ca imblati cu niste rable,adunate cu bucatelele si zavorite si vopsite de pe vremea lui garbaciov(aveti masini ceacea)dar in schimb costa peste 5000-10000,ca au numere md,mai mai mai ce poceot mai avetisi, platiti niste taxe de cicat (citeva sute de lei pe an)si va pare ca dati toata bogatia,si cind vedeti ca cineva se primbla cu masini mai bune ca a voastre dar costa de 2 ori mai putin ,va ginditi ca de ce cineva tre sa aiba fix asa masina dar sa dee mai putini bani,si astia s toti care au cite un e39 sau glazastik de prin 96-00 si li se pare ca au avioane,care se strica in toata ziua ,si acuma vor ca toti cu lt,bg etc sa le dee la piese si ei sa cumpere piesele pentru rablele lor.asa-i moldovanul...

14:02, 18 Aprilie 2011

se maninca moldovenii.. (de hantiku)

am citit eu comenturile voastre si tare mai sinteti de invidiosi acestia care sinteti de acord cu aceasta lege.,va lamuresc de ce ,si macar unul sa zica in sine ca nu-i corect,voua vii ciuda ca imblati cu niste rable,adunate cu bucatelele si zavorite si vopsite de pe vremea lui garbaciov(aveti masini ceacea)dar in schimb costa peste 5000-10000,ca au numere md,mai mai mai ce poceot mai avetisi, platiti niste taxe de cicat (citeva sute de lei pe an)si va pare ca dati toata bogatia,si cind vedeti ca cineva se primbla cu masini mai bune ca a voastre dar costa de 2 ori mai putin ,va ginditi ca de ce cineva tre sa aiba fix asa masina dar sa dee mai putini bani,si astia s toti care au cite un e39 sau glazastik de prin 96-00 si li se pare ca au avioane,care se strica in toata ziua ,si acuma vor ca toti cu lt,bg etc sa le dee la piese si ei sa cumpere piesele pentru rablele lor.asa-i moldovanul...

ai nimerit drept in 10 (de igor dodon)

+++++++++++++++++ 10 foarte adevarat

14:06, 18 Aprilie 2011

mda...... (de vvvvvv)

skuze ka nus la kurent ku alte tari dar in italia nu poti cirkula ku masina daka e inregistrata in moldova.ma gindeam sa fak si eu asa o $mekerie,nu mii de impozit si taxa de stat dar asigurarea te omoara aici. dar nu se da voe !!!!!! daca te prinde iti dau o amenda ka nuti mai trebu masina,ori tio konfisca. se numeste EVAZIUNE FISKALA !!!!!!!!!!! platesti intro tara dar cirkuli ku masina in alta. ku legia asta sunt de akord , mai rau e ka nu poti inregistra masini mai veki de 7 ani , stiu eu un GOLF 4 din 2000 ku 20mii KM la bord, tinuta in garaj. masina noua !!!!!!!!!! dar in mold. nu poti so inregistrzi.......

pederastul italiei (de concenyi)

ap tu ziua cureti duhovka la baba dar sara esti un pederast in italia ceea

14:09, 18 Aprilie 2011

de eu (de wqea5ew9)

undei comentariul meu.

14:32, 18 Aprilie 2011

se maninca moldovenii.. (de hantiku)

am citit eu comenturile voastre si tare mai sinteti de invidiosi acestia care sinteti de acord cu aceasta lege.,va lamuresc de ce ,si macar unul sa zica in sine ca nu-i corect,voua vii ciuda ca imblati cu niste rable,adunate cu bucatelele si zavorite si vopsite de pe vremea lui garbaciov(aveti masini ceacea)dar in schimb costa peste 5000-10000,ca au numere md,mai mai mai ce poceot mai avetisi, platiti niste taxe de cicat (citeva sute de lei pe an)si va pare ca dati toata bogatia,si cind vedeti ca cineva se primbla cu masini mai bune ca a voastre dar costa de 2 ori mai putin ,va ginditi ca de ce cineva tre sa aiba fix asa masina dar sa dee mai putini bani,si astia s toti care au cite un e39 sau glazastik de prin 96-00 si li se pare ca au avioane,care se strica in toata ziua ,si acuma vor ca toti cu lt,bg etc sa le dee la piese si ei sa cumpere piesele pentru rablele lor.asa-i moldovanul...

filat (de ion)

degraba ori nascoci si legea pentru automobilile iregistrate in moldova ca revizia tehnica so treaca numai acelea de pina la7ani ca lui filat acei cu saloanele de masini ii pun sula in coaste sa intoarca banii acuma automobilile la ei nu se vind

14:52, 18 Aprilie 2011

ai nimerit drept in 10 (de igor dodon)

+++++++++++++++++ 10 foarte adevarat

gindirea (de da da da)

Pai bine .... in tot ce spun astea cu numere BG,LT ... s.s.m.d .... se aude nimic alt ceva decit invidia fata de cei care shiau procurat meshini ... care le-au inregistrat in tara .. .shi care le folosesc aici fara ca sa ii mustre conshtiinta ... gindinduse direct sau indiret shi la aceasta tara platind taxe.Mii mi-ar parea bine ca toti posesorii acestor mashini sa le dea la piese de rezerva ... pentru a se invata minte .... !! E prioritar sa shtie pentru ce lupta shi protesteaza .... las sa ceara sa li se permita inregistrarea acestor mashini in tara .... insa ce se primeshte .... ei doresc sa le permita sa mearga fara probleme in continuare .... nu tot la buzunarul lor egoist se gindesc .... i pasa lor tara asta .... ??????

15:16, 18 Aprilie 2011

biata lume cea ajuns!!!! (de o persoana din giurgiulesti)

suntem de acord ca trebuie platite impozite si tot felul de porcarii scornite de guvern ca sa scoata cit mai multi bani de la lume,dar de unde atitia ,ca la noi aici sunt salariile de mizerie,de unde sa iti permiti sa devamezi o masina care costa mii de euro doar devamarea.ei sunt plini de bani si se ride de popor,vor numai ei sa domine acest stat si toti sa le cada la picioare,vom fi nevoiti sa trecem la carute cu magari degraba............. ..sa va fie rusine voua celor care dormiti in parlament si dupa ce ati terminat de visat impuneti toate legile care va convine voua.RUUUUUȘȘȘȘ ȘȘȘȘIIIIIIIIINN NNNNNNEEEE.

15:28, 18 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

faceti ceva ku ei,, de ce cineva nu poate veni akasa,,din pricina la niste debili kare nu vreau sa plateaska impozite,,

impozite (de impozite)

Dar cine ti-a spus ca nu vrem sa platim impozite ??? Nu inteleg si Filat tot de impozite si legile, pai noi vrem sa platim cu toti in rind dar nu ne dau voie sa facem asta.... Ei nu vreau sa recunoasca gresala lor in lege cind au permis intrarea simpla a auto in tara. si acum de prostia lor cetetean pasnic a dat cu cap in bara si nu stiu ce sa faca cu banii munciti de ei cu greu. E varianta buna sa ne lesa inmatriculati normal si peurma sa-si bage legi, dar nu cum au facut-o ..... Всё у нас через Ж**пу делается ...

15:28, 18 Aprilie 2011

cam aiurea (de 1234)

E cam cu dus-intors aceasta lege......... Din cauza unora ce fac "shmekerii" au de suferit restul de oameni dintre care si eu. La mine masina este cu numere Ro si am cumparato noua-nouta (acum are 4 ani) si din cauza acestei legi nu pot sa stau cu ea mai mult de 90 zile in Moldova. La parinti vin des si stau mai mult de 90 de zile pe an, si chiar nu stiu ce o sa fac acum. Probabil ca in situatia asta sunt multi.

15:51, 18 Aprilie 2011

revolutie (de jos Filat)

jos filat cu ai sai jos cu tilharia de lumea doarme trezitiva oameni buni ca va fura de tot shi drepturile le scurteaza

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Mare prost!!!!

16:52, 18 Aprilie 2011

da (de euu)

S-a dat posibilitate cetatenilor din Moldova aflati peste hotare sa poata intra in tara fara probleme cu masinile care au mai mult de 7ani,dar hitrii au inceput sa aduca masini fara sa plateasca si nu le merge,fac zarva mare.Nerusinatilor.O masina inregistrata peste hotare trebuie sa intre in tara si sa iasa din tara.Altfel,platesti si o inregistrezi in tara.Care-i problema?Ce vreti?Sinteti smecheri.

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

sint de acord 100% ....imi pare rau ca din cauza lor no sa putem sa venim acasa macar de 2 ori pe an sa vedem parintii si sai ajutam cu ce putem din cauza unora care au profitat de lege si acum mai fac galagie nu vii rusine

17:49, 18 Aprilie 2011

cam aiurea (de 1234)

E cam cu dus-intors aceasta lege......... Din cauza unora ce fac "shmekerii" au de suferit restul de oameni dintre care si eu. La mine masina este cu numere Ro si am cumparato noua-nouta (acum are 4 ani) si din cauza acestei legi nu pot sa stau cu ea mai mult de 90 zile in Moldova. La parinti vin des si stau mai mult de 90 de zile pe an, si chiar nu stiu ce o sa fac acum. Probabil ca in situatia asta sunt multi.

si la mine cam aiurea (de klm)

Eu sunt in aceeasi situatie: sunt cetatean rus, iar nevasta moldoveanca. 6 luni sunt in Rusia, iar 6 luni in Moldova. Eu cum procedez acum? 6 luni inregitrez masina in Moldova si 6 luni o inregistrez in Rusia? Am intrebat la vama despre aceasta lege si mi-au raspuns ca sa citesc Monitorul Oficial. In p...... mea nici nu stiu cum sa procedez. S-a facut o lege ce nu tine de nicio exceptie.

20:46, 18 Aprilie 2011

si la mine cam aiurea (de klm)

Eu sunt in aceeasi situatie: sunt cetatean rus, iar nevasta moldoveanca. 6 luni sunt in Rusia, iar 6 luni in Moldova. Eu cum procedez acum? 6 luni inregitrez masina in Moldova si 6 luni o inregistrez in Rusia? Am intrebat la vama despre aceasta lege si mi-au raspuns ca sa citesc Monitorul Oficial. In p...... mea nici nu stiu cum sa procedez. S-a facut o lege ce nu tine de nicio exceptie.

PENTRU TOATA CIREADA DE ANIMALE CARE STIU SA RAGA IN LOC SA SE INFORMEZE (de UN BAIAT)

AM ZIS SA TIN POST MACAR ULTIMA SAPTAMINA,DAR CITIND COMENTARIILE MAJORITATII DEMENTILOR,AM REUSIT SA INJUR DEJA. PENTRU ACEI CARE CRED IN IMPOZITE,SINTETI NISTE RPOSTI,SI VA EXPLIC SI DE CE.CONDUCEREA REUSESTE SA AJUNGA LA URECHEA MAJORITATII DIN VOI CU ASTFEL DE ARGUMENTE DE 2 BANI.CARE IMPOZITE DEBILILOR CE SINTETI VOI.VOI ACHITATI 135 LEI PE AN IMPOZIT PENTRU DRUM.ASTA NUMITI VOI IMPOZIT.SIN SA VA ADUC LA CUNOSTINTA CA O MARE MAJORITATE DIN ACESTI OAMENI CARE DETIN MASINI CU NUMERE DE INMATRICULARE STRAINE,IESE SI INTRA IN TARA PRACTIC IN FIECARE ZI PENTRU CA AU VREO MICA AFACERE(RUTE INTERNATIONALE,UN MIC COMERT S.A.S.M.D).LA FIECARE INTRARE IN TARA EI ACHITA CITE 25 LEI PE ZI.SI ACUMA ZICE-TI VA ROG,CINE DIN VOI PLATESTE MAI MULTE IMPOZITE,VOI 135 PE AN SAU EI CITE 25 LEI PE ZI,SUMA DIN CARE SCOATEM SIMBETELE SI DUMINICILE DINTR-UN AN,SI SE PRIMESC APROXIMATIV 6 MII DE LEI PE AN DE FIECARE MASINA.SI ASA CUM PROXIMATIV O TREIME DI TOATE ACESTE MASINI INTRA APROPE ZILNIC SI IESE DIN TARA,ASTA AR FI APROXIMATIV 8 MLN LEI LA BUGETUL STATULUI. ASA CA INAINTE DE A MINCA LA K***,TURMELOR CE SINTETI,CA ASA SINTETI DE FAPT,CU TURMA NU CU GHINDIREA RATIONALA,SA VA INFORMATI BINE.

20:53, 18 Aprilie 2011

si la mine cam aiurea (de klm)

Eu sunt in aceeasi situatie: sunt cetatean rus, iar nevasta moldoveanca. 6 luni sunt in Rusia, iar 6 luni in Moldova. Eu cum procedez acum? 6 luni inregitrez masina in Moldova si 6 luni o inregistrez in Rusia? Am intrebat la vama despre aceasta lege si mi-au raspuns ca sa citesc Monitorul Oficial. In p...... mea nici nu stiu cum sa procedez. S-a facut o lege ce nu tine de nicio exceptie.

INCA NU AM TERMINAT (de TOT DE LA UN BAIAT)

SI FILAT SA NU MANINCE LA BORS,SA CIT DE TARE NU ATI VREA SA TINE-TI CEVA IN SECRET,ORICUM IESELA IVEALA TOTUL,SI ASTA DIN CAUZA CA INTOTDEAUNA ESTE CINEVA CARE VA DA DE GOL CU LIMBA LUI LUNGA.DIN INFORMTIILE DIN ULTMA ORA SE STIE CA ACTUALA GUVERNARE A FACUT LOBBY CU MAJORITATEA SALOANELOR DE AUTOMOBILE DIN TARA PENTRU A SCOATE O SATFEL DE LEGE.SE VINDE TOT OAMENI BUNI.EI STAU CU MILIONAE DE DOLARI BAGATE IN MASINILE LOR DIN SOALOANE CARE NU SE VIND PENTRU CA NU AVEM ASA LUME BOGATA.NORMAL CA NU SE VIND,CA NU E NIMENI TIMPIT SA DEA BANI PE MASINI DE ZECI DE MII DE EURO CIND OAMENII NU AU CU CE SA ISI TRIMITA COPILUL LA SCOALA.OAMUL A STRINS NISTE BANI,SI PENTRU A SE MISA CIT DE CIT,A CUMPARAT SI EL UN AUTOMOBIL DE 2-3 MII DE EURO DIN BG SAU DIN ALTA TARA. PENTRU CEI CARE STATI ACUMA LINISTITI SAU VENITI CU CRITICI VENINOASE,V-AS RECOMANDA SA VA GHINDITI BINE,PENTRU CA CONDUCEREA,AZI PE EI II F*** ,MIINE PE VOI FRATILOR,SI PINA LA URMA EI ISI URMARESC SCOPUL DAR VOI RAMINETI O TARA DE OAMENI F***TI.ASA VA TREBUIE,NU DEGEABA SINTETI MOLDOVENI,STITI NUMAI SA INVIDIATI.DE ASTA SI STATI SI NU MAI DATI INAINTE,DE PROSTI SI DE INVIDIOSI CE SINTETI

20:59, 18 Aprilie 2011

si la mine cam aiurea (de klm)

Eu sunt in aceeasi situatie: sunt cetatean rus, iar nevasta moldoveanca. 6 luni sunt in Rusia, iar 6 luni in Moldova. Eu cum procedez acum? 6 luni inregitrez masina in Moldova si 6 luni o inregistrez in Rusia? Am intrebat la vama despre aceasta lege si mi-au raspuns ca sa citesc Monitorul Oficial. In p...... mea nici nu stiu cum sa procedez. S-a facut o lege ce nu tine de nicio exceptie.

IAKA IMI TERMIN GINDUL (de TOT UN BAIAT)

SI PINA LA URMA UNDE E LOGICA LA ACEASTA LEGE?CONDUCEREA PE DE O PARTE SE LAUDA CA MIINE-POIMINE INTRAM IN UE.PAI DACA TOT INTRAM IN UE,O SA TREBUIASCA AUTOMAT DE SCOS ACEASTA LEGE PENTRU CA NU O SA CONTRAVINA CU LEGILE UE.DE AICI CE CONCLUZIE TRAGEM PROSTILOR,CA NU MAI INTRAM NOI NICI INTR-O UE,CEL PUTIN DEGRABA.PENTRU CA STIU ASTIA DE LA CONDUCERE CE FAC. IN MOD NORMAL IN SITUATIA ASTA SARACA IN CARE SINTEM AR FI TREBUIT SA SCADA PRETURILE DE DEVAMARE,SI SA REDUCA LA 10 ANI TERMENUL IN CARE OMUL ISI POATE ADUCE MASINA IN TARA.ATUNCI POATE LUMEA SI-AR FI PERMIS SA ISI CUMPERE MASINI SI SA LE INMATRICULEZE IN MD,NU SA ISI CUMPERE MASINI DE LA BG,LT SAU DIN ALTA PARTE.SAU CEL PUTIN LA MOMENT SA INTRODUCA NISTE TAXE CUM SUNT LA RUSI,DUPA 90 DE ZILE SE PLATESTE FIECARE ZI STATA IN TARA.IATA SI BANI LA BUGETUL STATULUI PENTRU CEI CARE RATRAIESC DE IMPOZITE. SI IN FINAL DRAGII MEI VREAU SA VA ZIC CA NU DETIN MASINA CU NUMERE STRAINE............P UR SI SIMPLU NU SUNT INDIFERENT SI II COMPATIMESC PE ACESTI OAMENI.....

23:12, 18 Aprilie 2011

bravo baieti (de mara )

neau saracit risurile astea si de acea lumea afost nevoita sa procure ceva mai eften trebue de esit cu totii lumeo!!!!

21:19, 19 Aprilie 2011

se maninca moldovenii.. (de hantiku)

am citit eu comenturile voastre si tare mai sinteti de invidiosi acestia care sinteti de acord cu aceasta lege.,va lamuresc de ce ,si macar unul sa zica in sine ca nu-i corect,voua vii ciuda ca imblati cu niste rable,adunate cu bucatelele si zavorite si vopsite de pe vremea lui garbaciov(aveti masini ceacea)dar in schimb costa peste 5000-10000,ca au numere md,mai mai mai ce poceot mai avetisi, platiti niste taxe de cicat (citeva sute de lei pe an)si va pare ca dati toata bogatia,si cind vedeti ca cineva se primbla cu masini mai bune ca a voastre dar costa de 2 ori mai putin ,va ginditi ca de ce cineva tre sa aiba fix asa masina dar sa dee mai putini bani,si astia s toti care au cite un e39 sau glazastik de prin 96-00 si li se pare ca au avioane,care se strica in toata ziua ,si acuma vor ca toti cu lt,bg etc sa le dee la piese si ei sa cumpere piesele pentru rablele lor.asa-i moldovanul...

pentru hantiku (de nina)

way da prost mai esti =))

21:24, 19 Aprilie 2011

PENTRU TOATA CIREADA DE ANIMALE CARE STIU SA RAGA IN LOC SA SE INFORMEZE (de UN BAIAT)

AM ZIS SA TIN POST MACAR ULTIMA SAPTAMINA,DAR CITIND COMENTARIILE MAJORITATII DEMENTILOR,AM REUSIT SA INJUR DEJA. PENTRU ACEI CARE CRED IN IMPOZITE,SINTETI NISTE RPOSTI,SI VA EXPLIC SI DE CE.CONDUCEREA REUSESTE SA AJUNGA LA URECHEA MAJORITATII DIN VOI CU ASTFEL DE ARGUMENTE DE 2 BANI.CARE IMPOZITE DEBILILOR CE SINTETI VOI.VOI ACHITATI 135 LEI PE AN IMPOZIT PENTRU DRUM.ASTA NUMITI VOI IMPOZIT.SIN SA VA ADUC LA CUNOSTINTA CA O MARE MAJORITATE DIN ACESTI OAMENI CARE DETIN MASINI CU NUMERE DE INMATRICULARE STRAINE,IESE SI INTRA IN TARA PRACTIC IN FIECARE ZI PENTRU CA AU VREO MICA AFACERE(RUTE INTERNATIONALE,UN MIC COMERT S.A.S.M.D).LA FIECARE INTRARE IN TARA EI ACHITA CITE 25 LEI PE ZI.SI ACUMA ZICE-TI VA ROG,CINE DIN VOI PLATESTE MAI MULTE IMPOZITE,VOI 135 PE AN SAU EI CITE 25 LEI PE ZI,SUMA DIN CARE SCOATEM SIMBETELE SI DUMINICILE DINTR-UN AN,SI SE PRIMESC APROXIMATIV 6 MII DE LEI PE AN DE FIECARE MASINA.SI ASA CUM PROXIMATIV O TREIME DI TOATE ACESTE MASINI INTRA APROPE ZILNIC SI IESE DIN TARA,ASTA AR FI APROXIMATIV 8 MLN LEI LA BUGETUL STATULUI. ASA CA INAINTE DE A MINCA LA K***,TURMELOR CE SINTETI,CA ASA SINTETI DE FAPT,CU TURMA NU CU GHINDIREA RATIONALA,SA VA INFORMATI BINE.

pentru un baiat sarit de pe fix (de iura)

cine esti tu sa injuri sa numesti ,, esti un nimik care-i treaba ta fa ordine de la tine cine te crezi ma???ce tupeu jigos ai pe tine ma

22:36, 19 Aprilie 2011

. (de dima)

в ЧЕТВЕРГ 21.04.2011 в 12.00 ВЫХОДИМ ВСЕ НА МИТИНГ на ЦЕНТРАЛЬНУ Ю ПЛОЩАДЬ вашего города !!! Если ты владелец автомобиля с иностранны ми номерами и ТЫ Против нового закона о ввозе авто на территории MD !!! тогда Ждем всех на ЦЕНТРАЛЬНУ Ю ПЛОЩАДЬ вашего города ( в Молдовы) !!! скажи всем а в 13:00 нужно блокироват ь ближайшее дороги или таможни

22:27, 22 Aprilie 2011

Auto (de Qiperi)

Ce tot ii suporta statul acesta pe guralivii acestea. Unde o sa ajungem noi daca o sa impartim apartamente la toti combatantii-betivani si o sa permitem inmatricularea automobilelor vechi tuturor speculantilor. Chiar fortele de ordine nu se pot clarifica cu 30 de guralivi. Si la urma urmei astfel de legi sunt in toata Europa, numai ca acestea le tracteaza dupa placul lor. Eu nu am vazut prin Germania sau Franta atitea auto straine, iar in Irlanda se permite sa te deplasezi cu auto numai inmatriculat pe tine sau cu foaie de parcurs, in caz ca apartine firmei. Si asa au transformat Moldova in tara Mercedes-urilor, ca toti donatorii straini refuza sa mai acorde ajutoare Moldovei.

Cite ceva (de Ok)

Cesetor ai fost si ai sa ramii cu tara TA

22:29, 22 Aprilie 2011

DW (de DEW)

blocheaza-ti tie mintea,animala ce esti.bine le face,vreti drumuri bune,da de unde sa se ea bani daca aestea vin cu masini straine si nu platesc impozite nimic,bine le face,la toti ca toti sa plateasca impozit,eu pot plati da ei nu? bravo AIE!!!

fKu (de Ok)

Esti un prick

22:31, 22 Aprilie 2011

Taxa pentru toti e taxa (de BG< LT )

Platitiiiii

taxe (de Ok)

tu stii ce inseamna taxa deb. sau ai auzit cuvintul ista la TV

22:13, 3 Mai 2012

taxe (de Ok)

tu stii ce inseamna taxa deb. sau ai auzit cuvintul ista la TV

ok (de maladetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz)

chiar asa le trebuie

21:10, 13 Noiembrie 2012

fKu (de Ok)

Esti un prick

cahul (de nicu balti)

vrem sa putem circula un an intreg si vom plati taxe de tip vineta ori sa le putem inmatricula ca in bulgaria cu 300 euro orce masina

 
Conţinut
Fisiere:*