Aplicatia perfecta de lifestyle in Moldova
Ultima OrĂ
Top Ştiri
Curs Valutar
Convertor valutar, Curs BNM la 18.06.2013
1 Leu
1 Euro
16.4965
1 USD
12.3658
1 RON
3.7010
1 Rubla
0.3915

Aruncati in groapa sau ARSI. Douazeci de caini au fost impuscati la Telenesti. VIDEO


10:27, 7 Ianuarie 2013
, PRO TV

Trimite unui prieten Mareste Fontul Trimite unui prieten Trimite unui prieten Trimite unui prieten
Caz socant in satul Vadul-Leca, Telenesti. Douazeci de maidanezi au fost impuscati de vanatori. Politistul de sector sustine ca s-a recurs la asta, dupa ce a primit un demers de la administratia locala ce prevede ca toti cainii fara stapan sa fie impuscati.

Ulterior animalele ucise au fost arse la cazangeria scolii din localitate. Totusi, cativa maidanezi morti au fost aruncati intr-o groapa din curtea unei case parasite, iar imaginile au fost trimise pe site-un protv.md

 

 


Politistul ne-a mai declarat ca localnicii au fost anuntati din timp ca toti cainii fara stapan vor fi impuscati. Primarul satului Vadul-Leca nu a fost gasit la telefon pentru a comenta situatia.

Alte ştiri despre:
Link scurt:



Publicitate



Opiniile exprimate pe acest site nu coincid neapărat cu opinia Pro TV Chişinău. Utilizatorii sunt responsabili pentru propriile comentarii. Administraţia site-lui nu cenzurează mesajele, dar va scoate comentariile care conţin cuvinte obscene.

12:48, 7 Ianuarie 2013

cîini (de Val)

Faptul că patrrupezii au fost împuşcaţi nu merită acuzaţii. Că au fost arşi - nu ţin să comentez. Că stăpînii au dezlegat cîinii pt că e ger - e minciună şi ei trebuie de sancţionat pentru încălcarea regulelor de întreţinedre a cîinilor. Posibil că vor fi şi acuzatori. Dar cred că administraţia a procedat corect, împuşcîndu-i, deoarece, în caz că vor fi muşcaţi cetăţenii, imediat se va găsi vinovatul. Probabil, ordinea de nimicire a cîinilor vagabonzi tr. reglamentată de către autorităţi.

12:52, 7 Ianuarie 2013

Ucigaşi (de Alina)

Am rămas fără cuvinte!!!!!! Cum poţi fi aşa fără suflet, nu îs oameni acei care omoară aceste aminale, ce e vinovat cîinele că s-a născut în stradă şi nu are stăpîn?????? Să nu mai aibă parte niciodată de somn noaptea aceşti ucigaşi!!! VĂ URĂSC din tot adîncul sufletului!!!!!!!!!! !!!!!!!

12:55, 7 Ianuarie 2013

V (de C)

foarte bine au făcut, consider că prin orice localitate este binevenită o asemenea acțiune. uneori ți-i frică să mergi pe drum cînd vezi turme de cîini vagabonzi. sunt periculoși pentru copii în primul rind de aceea trebuie exterminați așa animale fără stăpîn.

12:56, 7 Ianuarie 2013

oribil (de ele...)

oameni fara suflet... ar trebui sa faca un loc special pt toti acesti ciini,in alte tari risti sa stai dupa gratii ani grei pentru asa "isprava"...

13:19, 7 Ianuarie 2013

sa ajungeti in infern! (de ana)

cei care au facut asta sa ajunga in infern....

13:21, 7 Ianuarie 2013

POLITIA nu are ce face??? (de Oleg)

Dupa asa subiect de groaza si treroare cu implicarea politiei ministrul MAI ar trebui sa pedepseasca Comisarul de Telenesti cu tot cu sectorist! Au vazut copii acest macel! Asta e politica de toleranta? Ce se intampla cu voi,OAMENI? De Creciun asa crime in vazul oamenilor? Guvernul Filat s-a descreditat complet si total in fata cetatenilor!!! Ar trebui Procuratura sa se autosesizeze!!!! Au ramas moldovenii fara mila?

13:28, 7 Ianuarie 2013

JALE (de RADIK)

OAMENI FARA INIMA

13:29, 7 Ianuarie 2013

007 (de Andrian)

Se putea de luat masuri intrun mod mai civilizat cu ciinii, lipsa de educatie si cultura...

13:30, 7 Ianuarie 2013

bravo autoritatilor locale (de go)

cinii fara stapan treb impuscati, ca sunt periculosi pentru societate.

13:32, 7 Ianuarie 2013

dj (de j)

:(((

13:34, 7 Ianuarie 2013

igor (de igor)

unde se uita politia si primaria asa ceva numai in moldova poate fi

13:35, 7 Ianuarie 2013

Bolnavii (de Aurelia)

Doamne imi vine sa pling cind vad sarmanele animalute.Cu ce au pacatuit ele ca sa aiba asa sfirsit groaznic????rusine sa le fie acestor oameni daca pot fi numiti oameni.......nu le va da nimeni o soarta mai buna ca a animalelor....dement i

13:36, 7 Ianuarie 2013

Razbunare (de Rocker)

Trebuie pedepsiti crud. Cu ce sunt mai buni ei ca aceste fiinte? Ce drept au sa le hotarasca soarta?

13:42, 7 Ianuarie 2013

puscarie (de mihai)

puscaria sai manince pe asa criminali,sa ucizi un animal ori un om,cred ca e tot aceiasi.

13:43, 7 Ianuarie 2013

foarte jalnik, dar... corect (de ANA)

Mi-e foarte jale de acesti ciini. Nu e corecta matoda aleasa de autoritati, dar decit sa fim atacati in plina strada, sa ne temem sa iesim din casa, din cauza turmelor de vagabonzi...

13:43, 7 Ianuarie 2013

ca (de of)

credca e o mare crima ,sa te comporti asa cu ciinii,si alte anemale.Inainte se prindeau la lat,....macar si asta e o crima.Nu e bine,cind te afli atacat de vreo haita de ciini,dar si asa...nu e rezolvarea corecta.Imi pare rau ....

13:51, 7 Ianuarie 2013

JALE (de RADIK)

OAMENI FARA INIMA

caine (de mandic)

Radik, as vrea eu sa te vad mergind prin sat prin intuneric si sa fii inconjurat de o toaie de caini flaminzi...cred ca atunci inima ta va cata cel mai scurta cale spre calcai...

14:05, 7 Ianuarie 2013

ca (de of)

credca e o mare crima ,sa te comporti asa cu ciinii,si alte anemale.Inainte se prindeau la lat,....macar si asta e o crima.Nu e bine,cind te afli atacat de vreo haita de ciini,dar si asa...nu e rezolvarea corecta.Imi pare rau ....

................... (de CEBAN)

Am avut un ciine, care a trait la noi 9 ani . Ultimul an era bolnav si intro zi a disparut . Pina acum vorbim de dinsul si ne pare pau. Toti ne-au spus ca aplecat undeva sa moara- inseamna ca el intelegea ca o sa ne para rau si ne va fi dureros. Pacat ca oamenii nu inteleg ca animalele is destepte si uneori ne dau asa lectii, la care multi oameni nu-s capabili.

14:05, 7 Ianuarie 2013

Bolnavii (de Aurelia)

Doamne imi vine sa pling cind vad sarmanele animalute.Cu ce au pacatuit ele ca sa aiba asa sfirsit groaznic????rusine sa le fie acestor oameni daca pot fi numiti oameni.......nu le va da nimeni o soarta mai buna ca a animalelor....dement i

sunt chiar pre multi (de ciini vagabonzi)

se vede ca nu ai fost niciodata atacata in plina strada sau copilul nu ti fost atacat sau doamne fereste muscat.

14:12, 7 Ianuarie 2013

... (de Marius)

acum, eu propun sa-i impuscam pe faptuitori :) sa-i aprindem:) sa filmam) dupa sa publicam video ) pe youtube :D

14:14, 7 Ianuarie 2013

ca (de of)

credca e o mare crima ,sa te comporti asa cu ciinii,si alte anemale.Inainte se prindeau la lat,....macar si asta e o crima.Nu e bine,cind te afli atacat de vreo haita de ciini,dar si asa...nu e rezolvarea corecta.Imi pare rau ....

Imi plac si mie animalele (de dar)

In ce tara se face asa?! In primul rind in fosta uniune sovetica. Era normal ca inspre dimineata, in fiecare zi, cinii vagabonti erau inpuscati si dusi la sapun. Si nu se mai revolta nimeni. Dar acum, acesti de tipul cu videoclipul, "marele reporter, ca acum toti au camere de filmat) - sint gata sa inpuste oameni, fiindule atit de " jale" de kinii vagabonzi. Poate ca ar fi bine de folositt si alte metode .Dar de ce acesti cu "jelea" nu pun miina de la miina sa finanteze acele alte metode. Oare nu mai degraba, vor ca ei sa fie finantati de cineva? Sa mai spele cumva niste bani din bujetul statului, pe care nu prea ii avem, sau fie chiar si veniti de peste hotare...

14:16, 7 Ianuarie 2013

bravo autoritatilor locale (de go)

cinii fara stapan treb impuscati, ca sunt periculosi pentru societate.

hj (de go gi)

tu esti periculos pentru societate

14:17, 7 Ianuarie 2013

hjgh (de gn)

Un singur cuvint-MOLDOVA

14:18, 7 Ianuarie 2013

bravo autoritatilor locale (de go)

cinii fara stapan treb impuscati, ca sunt periculosi pentru societate.

multa minte (de minte tie)

impuscat trebuiesc astia care procedeaza asha, sunt multe alte metode de a rezolva problema cu cainii vagabonzi, spre exemplu emascularea acestora, si crearea azilurilor

14:26, 7 Ianuarie 2013

bravooo (de bravooo)

bravo ar trebui si prin chisinau de trecut

14:27, 7 Ianuarie 2013

JALE (de RADIK)

OAMENI FARA INIMA

Unknow (de Unknow)

animale de oameni ce sunt ei.. magari.. boi... sa jite... kiar fara inima.... sa va impushkati voua kreierii dar un cainii nesimtiti shi tontalai.. akolo la deal ku sapa in mina pentru toata viatsa... jite de oameni

14:37, 7 Ianuarie 2013

gh (de ghnjm1111\)

ma doare inima :((((

14:40, 7 Ianuarie 2013

ca (de of)

credca e o mare crima ,sa te comporti asa cu ciinii,si alte anemale.Inainte se prindeau la lat,....macar si asta e o crima.Nu e bine,cind te afli atacat de vreo haita de ciini,dar si asa...nu e rezolvarea corecta.Imi pare rau ....

sdr (de fre)

Lăsaţi vă rog jalea, ce-aţi spune dacă un cîine vagabond v-ar muşca pe dumneavoastră sau copilul dumneavoastră? Este o decizie corectă şi trebuie amendaţi cei care au cîine dezlegaţi.

14:43, 7 Ianuarie 2013

bravo autoritatilor locale (de go)

cinii fara stapan treb impuscati, ca sunt periculosi pentru societate.

..... (de ...)

pe tine trebu de impuscat,, timpiti ca tine

14:44, 7 Ianuarie 2013

bravo autoritatilor locale (de go)

cinii fara stapan treb impuscati, ca sunt periculosi pentru societate.

.... (de val)

Tu esti mai periculos.

14:55, 7 Ianuarie 2013

bravo autoritatilor locale (de go)

cinii fara stapan treb impuscati, ca sunt periculosi pentru societate.

caci esti periculos (de tu trebuiesti impuscat)

prost ce esti!

14:56, 7 Ianuarie 2013

.... (de .....)

strigator la Cer!!!!! Tara asta ... si autoriteatile locale care am masini de lux si castele pe acolo prin satele aia si-au gasit si ei ocupatii acum de sarbatori .. De cin e lumea exista si maidanezi.. asa ca degraba va veni si rindul lor sa ajunga in locul ciinilor .... interesant cum dorm dupa aceste fapte , nu aveti cosmaruri ????? No coment !!

14:57, 7 Ianuarie 2013

foarte jalnik, dar... corect (de ANA)

Mi-e foarte jale de acesti ciini. Nu e corecta matoda aleasa de autoritati, dar decit sa fim atacati in plina strada, sa ne temem sa iesim din casa, din cauza turmelor de vagabonzi...

lasa-ti sentimentele . drept au facut (de !)

14:59, 7 Ianuarie 2013

bravo autoritatilor locale (de go)

cinii fara stapan treb impuscati, ca sunt periculosi pentru societate.

esti fara inima (de cineva)

ii clar cu tine daca nu ai inima deloc... conducerea noatra e periculoasa pentru societate ..dar nu aceste sarmane animale....(((((((

15:04, 7 Ianuarie 2013

007 (de Andrian)

Se putea de luat masuri intrun mod mai civilizat cu ciinii, lipsa de educatie si cultura...

................. (de 911)

ai ceva concret la aceasta tema?Care sunt masurile tale civilizate???Intr-o tara saraca,unde de oameni statul nu-si bate capul,dar tu spui de masuri civilizate cu cainii...Ce-i ce scriu de asa masuri,lasa sa adaposteze chate 2-3 caini si sa-i scape de omor.Dar alta iesire nu este la moment,dechat vanatul lor,deoarece ei repede se inmultesc si sunt un pericol pentru copiii nostri si nu numai!Eu personal nu o data am fost martor chand cete de caini bagabonzi atacau copii si femei.....si dupa asta ce vreti ?sa-i pup in frunte?eu tot am copii, si fara de probleme as vana si eu caini daca ar fi pericol pentru sanatatea copiilor mei!

15:08, 7 Ianuarie 2013

marik (de marik)

E o tara de nebunii,eu condamn ferm acest act urit de vandalizm,nici intro tara nu se fac asa prostii ca in Moldova asta,eu sunt de parere ca daca este cazul ca sa fie omoriti animalele,dar dar nu prin impuscare ci eutanasiati daca sunt multi si ingropati in gropa si sa nu fie facut asa imajini publice,deoarece o lume intreaga vede ce prostii si nebunii se fac in tara asa.

15:14, 7 Ianuarie 2013

................... (de CEBAN)

Am avut un ciine, care a trait la noi 9 ani . Ultimul an era bolnav si intro zi a disparut . Pina acum vorbim de dinsul si ne pare pau. Toti ne-au spus ca aplecat undeva sa moara- inseamna ca el intelegea ca o sa ne para rau si ne va fi dureros. Pacat ca oamenii nu inteleg ca animalele is destepte si uneori ne dau asa lectii, la care multi oameni nu-s capabili.

conducere periculoasa (de kriss)

asa conducere este periculoasa pentru societate,daca era in alta tara mai civilizata,stateau totzi la duba,vai de capul vostru criminalilor, asasiniolor.

15:16, 7 Ianuarie 2013

pentru toti (de de mine )

Din cauza la asa ciini eu ieri pe drumul national cu gropi al scumpei noastre tari luaor naiba am faramat bara de protectie fata ( bamperul) fara anti ceata (protivotumanka) si rezervorul pentru likidul la parbriz (baciok umivateli) care in total costa vrio 25000 lei. Si ciinele e mort deoarece so bagat sub roti. Sami mai fie mila de asa turbaciuni? NICIODATA. Sa am pusca apoi as sta numai la vinat dulai turbati ce umla fara tolk pe drum.

15:17, 7 Ianuarie 2013

daca vii jale (de A)

N-are statu bani pentru pensii decente, da pentru cìini nici vorba. Platiti toti taxe si impozite, mai ales cei cu masini de multe mii de euro, si poate se va organiza si un "pitomnik" Mai aveti grija sa nu fete catelele de doua ori pe an, mai tineti legate ìn curte, iar cìnd puteti, luati ìn grija si un tìnc a nimanui...

15:24, 7 Ianuarie 2013

caine (de mandic)

Radik, as vrea eu sa te vad mergind prin sat prin intuneric si sa fii inconjurat de o toaie de caini flaminzi...cred ca atunci inima ta va cata cel mai scurta cale spre calcai...

ciini (de de acord asa si este)

de acord asa si este

15:28, 7 Ianuarie 2013

foarte jalnik, dar... corect (de ANA)

Mi-e foarte jale de acesti ciini. Nu e corecta matoda aleasa de autoritati, dar decit sa fim atacati in plina strada, sa ne temem sa iesim din casa, din cauza turmelor de vagabonzi...

xxx (de dimci)

turma de vagaboanda esti tu, ei tot din cauza lumii au ajuns in strazi...ca cainele de mii de ani e demosticit

15:40, 7 Ianuarie 2013

................. (de 911)

ai ceva concret la aceasta tema?Care sunt masurile tale civilizate???Intr-o tara saraca,unde de oameni statul nu-si bate capul,dar tu spui de masuri civilizate cu cainii...Ce-i ce scriu de asa masuri,lasa sa adaposteze chate 2-3 caini si sa-i scape de omor.Dar alta iesire nu este la moment,dechat vanatul lor,deoarece ei repede se inmultesc si sunt un pericol pentru copiii nostri si nu numai!Eu personal nu o data am fost martor chand cete de caini bagabonzi atacau copii si femei.....si dupa asta ce vreti ?sa-i pup in frunte?eu tot am copii, si fara de probleme as vana si eu caini daca ar fi pericol pentru sanatatea copiilor mei!

de ce ?????????? (de ch)

doamne fereshte ce se intimpla in tara asta ,oameni fara suflet .Asta-i cruzime miine poimiine oameni vor vina

15:44, 7 Ianuarie 2013

................. (de 911)

ai ceva concret la aceasta tema?Care sunt masurile tale civilizate???Intr-o tara saraca,unde de oameni statul nu-si bate capul,dar tu spui de masuri civilizate cu cainii...Ce-i ce scriu de asa masuri,lasa sa adaposteze chate 2-3 caini si sa-i scape de omor.Dar alta iesire nu este la moment,dechat vanatul lor,deoarece ei repede se inmultesc si sunt un pericol pentru copiii nostri si nu numai!Eu personal nu o data am fost martor chand cete de caini bagabonzi atacau copii si femei.....si dupa asta ce vreti ?sa-i pup in frunte?eu tot am copii, si fara de probleme as vana si eu caini daca ar fi pericol pentru sanatatea copiilor mei!

corect (de ion)

Ai perfecta Dreptate!!

15:44, 7 Ianuarie 2013

:( (de Cat)

Toti vinatorii se simt "barbati adevarati" avind arme si impuscind in animele neajutorate....e foarte tragic :( si inca sa primeasca ordin pentru asa ceva.... e absurd

15:45, 7 Ianuarie 2013

................. (de 911)

ai ceva concret la aceasta tema?Care sunt masurile tale civilizate???Intr-o tara saraca,unde de oameni statul nu-si bate capul,dar tu spui de masuri civilizate cu cainii...Ce-i ce scriu de asa masuri,lasa sa adaposteze chate 2-3 caini si sa-i scape de omor.Dar alta iesire nu este la moment,dechat vanatul lor,deoarece ei repede se inmultesc si sunt un pericol pentru copiii nostri si nu numai!Eu personal nu o data am fost martor chand cete de caini bagabonzi atacau copii si femei.....si dupa asta ce vreti ?sa-i pup in frunte?eu tot am copii, si fara de probleme as vana si eu caini daca ar fi pericol pentru sanatatea copiilor mei!

criminali adevarati (de 14;45)

acesti oameni care au impushcat nu au nume nici animae nu poti sa le numeshti aceshtea sintcriminali periculoshi pentru cocietate

15:51, 7 Ianuarie 2013

DOAMNE FERESTE (de Dani)

Chiar daca ciinii erau agresivi, trebuiau prinsi, supusi unui control veterinar, nu impuscati cu atita cruzime.Ei tot sunt suflete, de cite ori ciinii au salvat oamenii de la moarte? cit ajutor ofera orbilor, copiilor bolnavi, politiei, salvatorilor, si asta este rasplata noastra? Mi-e sila de lumea noastra needucata, lipsita de suflet. Am un cunoscut , german , caruia i-am povestit cum un vecin, a omorit un catelus lovindu-l cu piciorul. Era catelul prietenei mele, si era mic, nu l-a muscat si nici nu l-a atacat el a ramas stupefiat!!!!!Eu cred ca vorba asta"te voi vedea cind te va inconjura o haita de ciini" isi are locul, da, problema trebuie solutionata, dar nu asa!Este inuman sa procedezi asa!

15:55, 7 Ianuarie 2013

... (de SUA)

What Moldova needs, is an animal shelter for this dogs.

15:57, 7 Ianuarie 2013

esti fara inima (de cineva)

ii clar cu tine daca nu ai inima deloc... conducerea noatra e periculoasa pentru societate ..dar nu aceste sarmane animale....(((((((

naspa (de io)

Daca va e asa mila de ce nu-i luati in casa? Sa le dati de mancare, sai culcati in pat si asa mai departe?

15:59, 7 Ianuarie 2013

Doamne Fereste (de ttttttt)

Sa afle alte tari ce face Moldova cu ciinii vagabonzi apoi vor crede ca e o tara de retardati mental si niste handicapati! Ciinii nu se impusca si nu se ard! DEBILI DEBILI DEBILI! NU AM CUVINTE SA MA EXPRIM DESPRE ACEASTA TARA DE HANDICAPATI SI DESPRE AUTORITATI CARE TREBUIE CONCEDIATI TOTI TOTI !!!!!! JIGODII IMPUTITE!

16:03, 7 Ianuarie 2013

!!!!!!!! >>>nici dau play, nu-mi stric inima (de tt)

Republica Moldova - o tara aflata in bezna, ura, saracie, coruptie si lasitate Imi pare rau...

16:11, 7 Ianuarie 2013

bravo autoritatilor locale (de go)

cinii fara stapan treb impuscati, ca sunt periculosi pentru societate.

001 (de 90)

Oameni fara cap si minte treb impuscati ..... Cine e omul ca are dreptate sa ucida animalele?

16:19, 7 Ianuarie 2013

vb (de gh)

E bine sa fie strinsi ciinii vagabonzi de pe strazi dar clar ca nu in aceasta metoda,clar ca in Moldova nu sint resurse sa detina un tarc pentru acesti ciini asa ca fiecare lupta cum poate.Sa va spun sincer la noi tot sunt multi ciini si eu am copil mic si uneori trebuie sa-l duc in brate de la statie pina in ograda ca el se teme de dinsii uneori si mie mii frica ca doar ei nu sunt hraniti si pot sa atace oricind.Pacat de ciini dar daca ar fi atacat vre-un copil atunci va fi prea tirziu sa te mai bati cu pumnul in piept si sa cauti de ce nu s-au luat masuri de a stringe acesti ciini..

16:19, 7 Ianuarie 2013

Concluzii (de Andrei)

Autoritatile habar nau, fiecare se crede BOSS si face ce crede mai bine, din pacate nu sint oameni puternici in moldova. Majoritatea is de acei care cred in cele spuse de altii (burete), si rezolva problema in cel mai usor mod ignorind onarea,adevarul si acceptind instictele, stereotipurile gresite cum ar fi: "Acesta este serviciul meu", sau "trebuie sa-mi hranesc familia", "Acesta este viata","Traieste cel mai puternic","Este foarte periculos(...) nu ar trebuii de riscat(...), trebuie sa faci ca toti(...)".Nu uitati ***** nu este cel mai important in viata.

16:34, 7 Ianuarie 2013

................. (de 911)

ai ceva concret la aceasta tema?Care sunt masurile tale civilizate???Intr-o tara saraca,unde de oameni statul nu-si bate capul,dar tu spui de masuri civilizate cu cainii...Ce-i ce scriu de asa masuri,lasa sa adaposteze chate 2-3 caini si sa-i scape de omor.Dar alta iesire nu este la moment,dechat vanatul lor,deoarece ei repede se inmultesc si sunt un pericol pentru copiii nostri si nu numai!Eu personal nu o data am fost martor chand cete de caini bagabonzi atacau copii si femei.....si dupa asta ce vreti ?sa-i pup in frunte?eu tot am copii, si fara de probleme as vana si eu caini daca ar fi pericol pentru sanatatea copiilor mei!

Multa vorba si nimica fapte (de Greg)

Voi toti sinteti prosti. Inafara de cei care intradevar inteleg care e situatia Moldova nu are bani sa faca centre pentru cani si sa ii hraneasca. incercati si mergeti nopatea pe strazile de linga piata centrala o sa ma rid eu atuncea. Daca sinteti asa buni la inima lasa fiecare de aicea sa deia cite 100 de lei pe luna. si vezi cite centre o sa se deschida. Voi toti strgigati in cura mare. da nimeni un deget nu mishka. numai buni la gura sinteti. in rest nimica.

16:35, 7 Ianuarie 2013

Jale (de Oxana)

Niste salbatici de oameni,mai bine tot asa de organizat va apucati si construiati vriun azil pentru animale,ca tot voi sunteti vinovati ca apar animale fara adapost. Nu duceti animalele voastre la veterinar cum se cuvine si apoi puii lor ajung in strada. Cit ati cheltuit pe gloante mai bine dadeati niste piine ciinilor si poate nu va mincau. Poate sa procedam la fel si cu copii orfani?Cu vagabonzii?? care e diferenta?Ca oameni daca isi aleg soarta si mai pot schimba ceva apoi ciinele daca nul adaposteste nimeni tot fara casa ramine. Sa stiti cei de ati ridicat miina la un animal ca veti fi pedepsiti de Cel care ia creat da El nu bate cu batu!!!!!

16:46, 7 Ianuarie 2013

Multa vorba si nimica fapte (de Greg)

Voi toti sinteti prosti. Inafara de cei care intradevar inteleg care e situatia Moldova nu are bani sa faca centre pentru cani si sa ii hraneasca. incercati si mergeti nopatea pe strazile de linga piata centrala o sa ma rid eu atuncea. Daca sinteti asa buni la inima lasa fiecare de aicea sa deia cite 100 de lei pe luna. si vezi cite centre o sa se deschida. Voi toti strgigati in cura mare. da nimeni un deget nu mishka. numai buni la gura sinteti. in rest nimica.

321 (de 121)

Mai bine sa nu faci nimic, decit sa procedezi in asa mod, pe tine nimeni nu te impune sa mergi noaptea pe la piata centrala.

16:50, 7 Ianuarie 2013

JALE (de RADIK)

OAMENI FARA INIMA

nimic jalnik (de om fara inima)

cum ceva vinatorii sunt vinovati dar cind cinii se arunca asupra omului: " trebu de impuscat ! ca sunt prea multi ciini vagabonti" asa spuneti voi oameni cu inima?

17:08, 7 Ianuarie 2013

de G (de serj)

nici un fel de cultura, astea pe ei trebue inpuscati ... in mod normal trebue trasi la raspundere... la gratii acolo le este locul !!

17:09, 7 Ianuarie 2013

DOAMNE FERESTE (de Dani)

Chiar daca ciinii erau agresivi, trebuiau prinsi, supusi unui control veterinar, nu impuscati cu atita cruzime.Ei tot sunt suflete, de cite ori ciinii au salvat oamenii de la moarte? cit ajutor ofera orbilor, copiilor bolnavi, politiei, salvatorilor, si asta este rasplata noastra? Mi-e sila de lumea noastra needucata, lipsita de suflet. Am un cunoscut , german , caruia i-am povestit cum un vecin, a omorit un catelus lovindu-l cu piciorul. Era catelul prietenei mele, si era mic, nu l-a muscat si nici nu l-a atacat el a ramas stupefiat!!!!!Eu cred ca vorba asta"te voi vedea cind te va inconjura o haita de ciini" isi are locul, da, problema trebuie solutionata, dar nu asa!Este inuman sa procedezi asa!

pentru dan (de ion)

da trebuia prinşi supuşi unui control veterinar,pe urma trebuia de gasit un psiholog şi de lucrat cu ei ca sa nu atace oamenii şi copii..... TARE DEŞTEPTİ SINTETİ....DAR DACA AR APAREA UN MATERİAL CUM INTR-UN SAT O HAİTA DE CIİNİ AU ATACAT Şİ AU OMORIT NİŞTE COPİİ..ATUNCİ CU TOTİİ STRİGATİ ..UNDE SINT AUTORİTATİLE Şİ DE CE NU İAU MASURİ CU CINİİ VAGABONZİ!!!! Sınt de acord ca sınt şi ei suflete şi trebue de gasit o alta metoda ..dar ıntr-o tara saraca unde mor de foame oamenii CE PUTEM OFERİ NOİ ANİMALELOR! Şİ ATUNCİ CIND SINT FLAMINDE İNSTİNCTUL DE ANİMAL..ANİMAL RAMINE!!!!

17:14, 7 Ianuarie 2013

DOAMNE FERESTE (de Dani)

Chiar daca ciinii erau agresivi, trebuiau prinsi, supusi unui control veterinar, nu impuscati cu atita cruzime.Ei tot sunt suflete, de cite ori ciinii au salvat oamenii de la moarte? cit ajutor ofera orbilor, copiilor bolnavi, politiei, salvatorilor, si asta este rasplata noastra? Mi-e sila de lumea noastra needucata, lipsita de suflet. Am un cunoscut , german , caruia i-am povestit cum un vecin, a omorit un catelus lovindu-l cu piciorul. Era catelul prietenei mele, si era mic, nu l-a muscat si nici nu l-a atacat el a ramas stupefiat!!!!!Eu cred ca vorba asta"te voi vedea cind te va inconjura o haita de ciini" isi are locul, da, problema trebuie solutionata, dar nu asa!Este inuman sa procedezi asa!

e bun , e rau (de e bun , e rau)

ciine care au fost folositori au avut stapin, orice cine normal trebuie sa aiba stapin. Cum so mai spus mai sus, de vina e numai omul ca ciinele a ajuns vagabond, dupa cum sint unii oamenii asa si ciini lor sint, deci in om e probelma !!! Omul trebuie sa ingrijeasca de ciine. La noi moldovenii cu logica stau foarte rau, si nus dau seama. Am ajuns acolo unde meritam, pentru ca am facut totul pentru a merita asta si inca mai multe .

17:15, 7 Ianuarie 2013

001 (de 90)

Oameni fara cap si minte treb impuscati ..... Cine e omul ca are dreptate sa ucida animalele?

o fost atacat de ciine (de acela care)

acela care o fost atacat de ciine !

17:21, 7 Ianuarie 2013

bravo autoritatilor locale (de go)

cinii fara stapan treb impuscati, ca sunt periculosi pentru societate.

Debilii (de Angelika)

da poate si tu treb inpuscat sau impuscata ca nu stiu cine esti ...minte in cap nuai nici tu si nici cei ce au facut acest lucru

17:24, 7 Ianuarie 2013

foarte jalnik, dar... corect (de ANA)

Mi-e foarte jale de acesti ciini. Nu e corecta matoda aleasa de autoritati, dar decit sa fim atacati in plina strada, sa ne temem sa iesim din casa, din cauza turmelor de vagabonzi...

Ciini ucisi .....jale (de Angelika)

fat draga nu te mai prefa asa, sa -ti fi fost jale nu scriai asa cuvinte....sunt si alte metode de a inlatura aceasta problema ...

17:25, 7 Ianuarie 2013

caine (de mandic)

Radik, as vrea eu sa te vad mergind prin sat prin intuneric si sa fii inconjurat de o toaie de caini flaminzi...cred ca atunci inima ta va cata cel mai scurta cale spre calcai...

Cinii (de Angelika)

dac ii inconjori si nu-i provoci , nu-ti fac nimic ....oamenii dintotdeauna provoaca animalele , isi bat joc de ele...

17:27, 7 Ianuarie 2013

sdr (de fre)

Lăsaţi vă rog jalea, ce-aţi spune dacă un cîine vagabond v-ar muşca pe dumneavoastră sau copilul dumneavoastră? Este o decizie corectă şi trebuie amendaţi cei care au cîine dezlegaţi.

Cinii (de Angelika)

Lasa tu jelea ...toanto....se vede ca minte in cap nu ai deloc .....gindestete ce spui

17:30, 7 Ianuarie 2013

Doamne Fereste (de ttttttt)

Sa afle alte tari ce face Moldova cu ciinii vagabonzi apoi vor crede ca e o tara de retardati mental si niste handicapati! Ciinii nu se impusca si nu se ard! DEBILI DEBILI DEBILI! NU AM CUVINTE SA MA EXPRIM DESPRE ACEASTA TARA DE HANDICAPATI SI DESPRE AUTORITATI CARE TREBUIE CONCEDIATI TOTI TOTI !!!!!! JIGODII IMPUTITE!

gh (de vghkb)

Nu stiu daca ai fost prin alte tari dar eu am fost si crede-ma ca cit timp am stat acolo nu am vazut macar un ciine sau o pisica fara stapin.Intrebarea e unde sunt ori au fost strinsi ori lumea ii creste dar nu ii ia si dupa ce se satura ii scot in strada si ducase.

17:36, 7 Ianuarie 2013

criminali (de Inna)

Daca erau oameni cu carte faceau in mod mai civilizat.....dar asa se vede....fara mila si minte

17:52, 7 Ianuarie 2013

DOAMNE FERESTE (de Dani)

Chiar daca ciinii erau agresivi, trebuiau prinsi, supusi unui control veterinar, nu impuscati cu atita cruzime.Ei tot sunt suflete, de cite ori ciinii au salvat oamenii de la moarte? cit ajutor ofera orbilor, copiilor bolnavi, politiei, salvatorilor, si asta este rasplata noastra? Mi-e sila de lumea noastra needucata, lipsita de suflet. Am un cunoscut , german , caruia i-am povestit cum un vecin, a omorit un catelus lovindu-l cu piciorul. Era catelul prietenei mele, si era mic, nu l-a muscat si nici nu l-a atacat el a ramas stupefiat!!!!!Eu cred ca vorba asta"te voi vedea cind te va inconjura o haita de ciini" isi are locul, da, problema trebuie solutionata, dar nu asa!Este inuman sa procedezi asa!

!!!!!!!!! (de abcd)

da e cam crud dar e o problema cu vagabonzii. si pina se va gasi o alta solutie vor fi ...cind ii vorba de copii nu facem ca nu avem cum sa le dam un viitor,da cinii nu se tem de viitor si nici oamenii nu vor sa se implice in aceasta... ce-i de facut?

17:52, 7 Ianuarie 2013

bravo autoritatilor locale (de go)

cinii fara stapan treb impuscati, ca sunt periculosi pentru societate.

.. (de ..)

ma-ta ii periculoasa pentru societate

17:52, 7 Ianuarie 2013

o fost atacat de ciine (de acela care)

acela care o fost atacat de ciine !

bravo (de alex)

si bine au facut

18:24, 7 Ianuarie 2013

pentru toti (de de mine )

Din cauza la asa ciini eu ieri pe drumul national cu gropi al scumpei noastre tari luaor naiba am faramat bara de protectie fata ( bamperul) fara anti ceata (protivotumanka) si rezervorul pentru likidul la parbriz (baciok umivateli) care in total costa vrio 25000 lei. Si ciinele e mort deoarece so bagat sub roti. Sami mai fie mila de asa turbaciuni? NICIODATA. Sa am pusca apoi as sta numai la vinat dulai turbati ce umla fara tolk pe drum.

parere (de eu)

Se vede ca nu ai mila, de aia si tziai scos valorile si pretzul la aceste valori in mesajul tau:ca sa te shtie o tzara intreaga. Sarmanii chiini nimeni nu are drept moral de a lipsi de suflet o alta fiintza VANDALISM curat din ceia ce se petrece in tzara noastra -pacat.

18:36, 7 Ianuarie 2013

cinii (de sasa)

la toti le este jale..... dar si mai jalnic este cind o haita de cini vagabonzi te ataca pe tine sau copilul tau... si mai strasnic este cind acesti cini sint bolnavi de rabir( sint turbati) atunci viata celor muscati este pr matjinea firului de par

18:58, 7 Ianuarie 2013

o fost atacat de ciine (de acela care)

acela care o fost atacat de ciine !

raspuns (de raspuns)

Da ciinele la care eai ucis copilul, are dreptul sa te rupa?

19:18, 7 Ianuarie 2013

bravoooo (de Roman)

bravo politiei!!! toti cainii vagabonzi tre de impuscat ..si lasati vrajeala asta ca tre sa le faca adapost bla bla ...nu va fi niciodata ,nus bani ,,,aasa ka tre toti de omorit!!!cind va va ataca o haita de caini vagaabonzi ,,atuncea credeti ma ca repede la politie weti pleka pu a depune plingere;) moartea cainelor vagabonzi!!!!

19:38, 7 Ianuarie 2013

Ucigaşi (de Alina)

Am rămas fără cuvinte!!!!!! Cum poţi fi aşa fără suflet, nu îs oameni acei care omoară aceste aminale, ce e vinovat cîinele că s-a născut în stradă şi nu are stăpîn?????? Să nu mai aibă parte niciodată de somn noaptea aceşti ucigaşi!!! VĂ URĂSC din tot adîncul sufletului!!!!!!!!!! !!!!!!!

mai lasati asa fatarnicie (de valen)

toti iau apararea animalelor fara adapost, insa sa iti vezi copilul muscat de un asa animal si sa provoace infectie in zona muscaturii ? Cind vezi asa ceva i-ti dai seama ca impuscatura chiar este o solutie. Asa e viata, e dura. Daca altfel, nu cred sa fiti gata sa alocati bani pentru a crea astfel de adaposturi pentru animalele strazii.

19:40, 7 Ianuarie 2013

multa minte (de minte tie)

impuscat trebuiesc astia care procedeaza asha, sunt multe alte metode de a rezolva problema cu cainii vagabonzi, spre exemplu emascularea acestora, si crearea azilurilor

esti gata sa aloci bani ? (de valen)

cind vad asa desptepti ca tine mie sila. Tu esti gata sa aloci bani pentru asa aziluri ? Sunt sigur ca nu, nici tu nici ceilalti destepti ce comenteaza pe acest site. Impuscarea animalelor este cea mai buna solutie la situatia financiara actuala.

19:40, 7 Ianuarie 2013

bravo (de alex)

si bine au facut

de (de Tatiana)

in oras oare cind o sa iasa ordin

19:47, 7 Ianuarie 2013

oribil (de ele...)

oameni fara suflet... ar trebui sa faca un loc special pt toti acesti ciini,in alte tari risti sa stai dupa gratii ani grei pentru asa "isprava"...

pt o /un destept (eapta) (de de la mine)

Ia-i la tine acasa daca asa de tare ti-i mila de ei. Tu te gindesti o clipa ca acesti vagabonzi pot ataca un copil si sa -i strice toata viata, lasindu-l calic fizic sau moral? Tare va mai doare sufletul pentru vagabonzi, mai bine v-ar durea pentru copiii orfani

20:12, 7 Ianuarie 2013

pff (de nelu)

bai controalelor si locuri speciale ce sinteti....oamenii mor de foame in tara ..dar voi locuri speciale si veterinari...hai sa asteptam pina ne musca pe noi sau copii cuiva...sa ne ducem noi la spitale...nu vorbiti prostii va rog...Nu cheltuim bani pe chestii trestii....Acestia care sint ma rog impotriva ...si care scriu ca sint fara inima...adoptati...f aceti locuri si invatativa de veterinari daca asha va pasa ....a scri poate fiecare...Dute la o batrinica si zii..(noi avem 1000 de lei si 5 saci cu macaroane...dar ne este mila de canishorii ceia vagabonzi...asha ca mai bine mori de foame ....dar cainii ne este mila de ei)

20:48, 7 Ianuarie 2013

Fara mila (de Irina)

Asa se rezolva cel mai usor problemele in MD...oameni fara suflet...mare eroi..

21:04, 7 Ianuarie 2013

mai lasati asa fatarnicie (de valen)

toti iau apararea animalelor fara adapost, insa sa iti vezi copilul muscat de un asa animal si sa provoace infectie in zona muscaturii ? Cind vezi asa ceva i-ti dai seama ca impuscatura chiar este o solutie. Asa e viata, e dura. Daca altfel, nu cred sa fiti gata sa alocati bani pentru a crea astfel de adaposturi pentru animalele strazii.

123 (de 123)

Pentru tine viata e dura , deoarece esti pierdut si caput tau prost nu are capacitatea de se gindi la altii inafara de tine, si lasa copii in pace ca ei au minte sa nu nimeresca in asa situatie, sper ca ei nu sint inca zombatii cu prostii tale.

21:10, 7 Ianuarie 2013

esti gata sa aloci bani ? (de valen)

cind vad asa desptepti ca tine mie sila. Tu esti gata sa aloci bani pentru asa aziluri ? Sunt sigur ca nu, nici tu nici ceilalti destepti ce comenteaza pe acest site. Impuscarea animalelor este cea mai buna solutie la situatia financiara actuala.

Da tu esti (de Ana)

Ascundete, daca esti prost mai bine taci.

21:13, 7 Ianuarie 2013

de (de Tatiana)

in oras oare cind o sa iasa ordin

Sfat (de Diana)

Da ce imbli noaptea cu lucrul si cinii de deranjaza sa lucrezi? Iti dau un sfat mai bine schimbatii serviciu.

21:27, 7 Ianuarie 2013

puscarie (de mihai)

puscaria sai manince pe asa criminali,sa ucizi un animal ori un om,cred ca e tot aceiasi.

anna (de ciinii ipushcatzi)

ei lasa jalea! cind o sa nimereshti shi tu intr-o situatie ca mine, atunci iti vei schimba parerea. eu lucrez pe teritoriul ALFA shi acolo sint nishte ciini mari (pin la briu) shi is multzi de Doamne fereshte !! cind s-au napadit o data la mine am crezut ca am sa mor inainte de a ma minca ei, bine ca era acolo un barbat shi i-a alungat de altfel ma mincau

21:29, 7 Ianuarie 2013

ana (de anna)

daca ash shtiu unde sa ma adresez ca sa vina shi sai lichideze ash suna

21:58, 7 Ianuarie 2013

oribil (de ele...)

oameni fara suflet... ar trebui sa faca un loc special pt toti acesti ciini,in alte tari risti sa stai dupa gratii ani grei pentru asa "isprava"...

tttt (de tttt)

Cît ești gata să dai pentru un așa azil??? Cred că pînă la momement nu ai prea investit în acest domeniu. Iar banii de peste hotare nu prea ajung pentru oameni. Să lăsăm discuțiile și mîne fiecare luăm cîte un cîne vagabond din cei ce au rămas dezlegați de la cei ce au plecat peste hotare la îngrijire, atunci vom fi cei mai umani, corecți, onești.

22:04, 7 Ianuarie 2013

puscarie (de mihai)

puscaria sai manince pe asa criminali,sa ucizi un animal ori un om,cred ca e tot aceiasi.

Lege a naturii (de tttt)

Animalul flămînd în plină iarnă ese la vînătoare și este gata să atace pentru a exista, iar stăpînul care nu are cu ce se întreține pe sine nu-și asumă răspunderea.

22:08, 7 Ianuarie 2013

... (de Marius)

acum, eu propun sa-i impuscam pe faptuitori :) sa-i aprindem:) sa filmam) dupa sa publicam video ) pe youtube :D

Propunere mai umană (de xxxx)

Cei ce propui este mai uman. Bravo că aceasta este mentalitatea ce va oferi reyolvarea problemei???

22:33, 7 Ianuarie 2013

Sfat (de Diana)

Da ce imbli noaptea cu lucrul si cinii de deranjaza sa lucrezi? Iti dau un sfat mai bine schimbatii serviciu.

Subiectul mesajului: bravo (de Numele tau:wwwwwwww)

da tu nu stii ca sint oameni care sint noaptea in serviciu, mare expert mai esti.....

22:34, 7 Ianuarie 2013

Da tu esti (de Ana)

Ascundete, daca esti prost mai bine taci.

Subiectul mesajului: auuuu (de Numele tau:nina)

de unde te-ai luat asa destept

22:46, 7 Ianuarie 2013

puscarie (de mihai)

puscaria sai manince pe asa criminali,sa ucizi un animal ori un om,cred ca e tot aceiasi.

fa diferenta (de valoros)

pai tu esti om ori animal scuze de exprimare dar tu nu iti cunosti identitatea

22:48, 7 Ianuarie 2013

anna (de ciinii ipushcatzi)

ei lasa jalea! cind o sa nimereshti shi tu intr-o situatie ca mine, atunci iti vei schimba parerea. eu lucrez pe teritoriul ALFA shi acolo sint nishte ciini mari (pin la briu) shi is multzi de Doamne fereshte !! cind s-au napadit o data la mine am crezut ca am sa mor inainte de a ma minca ei, bine ca era acolo un barbat shi i-a alungat de altfel ma mincau

pentru ana (de Da la mine)

Sint asa aparate speciale care emita un sunet de care ciinii se tem cumparati unul si fei fi in siguranta. P.S. Fii mai buna mereu sint solutii omenestii, doar e necesar sa doresti cu adevarat.

23:31, 7 Ianuarie 2013

pentru bou (de In curind)

Cine poate sa-mi dea o fotografie a primarului acestei localitatii ca sal stuchesc in ochii daca intimplator o sal vad

00:10, 8 Ianuarie 2013

criminali adevarati (de 14;45)

acesti oameni care au impushcat nu au nume nici animae nu poti sa le numeshti aceshtea sintcriminali periculoshi pentru cocietate

necarturari (de sergiu)

de unde te-ai luat asa destept, daca esti cu asa o inima mare vin-o si ia vreo citiva cîini si hraneste-i, ca sint inca o multime de câini vagabonzi care te asteapta!!!!!!!! cocietate

00:26, 8 Ianuarie 2013

Imi pare rau ca multi nu inteleg ce scriu! Va feriti copiii de muscaturi, dar nu intelegi, ca prin aceste metode ticaloase, copiii vostri, cresc adevarati tirani: rai, ucigasi, fara pic de mila - cititi despre "Dnepropetrovskie maniaki" - tot globul pam (de Milena)

:( trisi si strigator la cer! ce tara mizerabila

00:27, 8 Ianuarie 2013

Razbunare (de Rocker)

Trebuie pedepsiti crud. Cu ce sunt mai buni ei ca aceste fiinte? Ce drept au sa le hotarasca soarta?

corect!!!! (de nicolae)

Oameni buni, nu judecati autoritatile, in sat sint multe gospodarii stapinii carora sint plecati peste hotare, iar câinii umlba pe la casele oamenilor manânca pasari, si tot ce gasesc . O batrâna cu greu a crescut citeva gaini, anul a fost secetos, iar acesti câini iau mincat gainele. E mai bine sa moara de foame batrinii, dar cainii sa traiasca? copii se tem sa mearga la scoala. Nu este alta iesire din situatie, corect procedeaza!

00:33, 8 Ianuarie 2013

multa minte (de minte tie)

impuscat trebuiesc astia care procedeaza asha, sunt multe alte metode de a rezolva problema cu cainii vagabonzi, spre exemplu emascularea acestora, si crearea azilurilor

minte (de multa)

du-te si te paleste cu capul de un copac , poate ti-a veni mintea la loc desteptule.

00:36, 8 Ianuarie 2013

marik (de marik)

E o tara de nebunii,eu condamn ferm acest act urit de vandalizm,nici intro tara nu se fac asa prostii ca in Moldova asta,eu sunt de parere ca daca este cazul ca sa fie omoriti animalele,dar dar nu prin impuscare ci eutanasiati daca sunt multi si ingropati in gropa si sa nu fie facut asa imajini publice,deoarece o lume intreaga vede ce prostii si nebunii se fac in tara asa.

cum???? (de ion)

cum sa sapi daca pamintul este inghetat?

00:43, 8 Ianuarie 2013

hj (de go gi)

tu esti periculos pentru societate

.. (de ad)

tu trebuiesti impushcat degradatule

01:18, 8 Ianuarie 2013

pff (de nelu)

bai controalelor si locuri speciale ce sinteti....oamenii mor de foame in tara ..dar voi locuri speciale si veterinari...hai sa asteptam pina ne musca pe noi sau copii cuiva...sa ne ducem noi la spitale...nu vorbiti prostii va rog...Nu cheltuim bani pe chestii trestii....Acestia care sint ma rog impotriva ...si care scriu ca sint fara inima...adoptati...f aceti locuri si invatativa de veterinari daca asha va pasa ....a scri poate fiecare...Dute la o batrinica si zii..(noi avem 1000 de lei si 5 saci cu macaroane...dar ne este mila de canishorii ceia vagabonzi...asha ca mai bine mori de foame ....dar cainii ne este mila de ei)

.. (de sweet)

Doamna, fara cuvinte va iesiti din minti, numai in RM se poate intimpla asa lucruri, de necrezut.

09:22, 8 Ianuarie 2013

valeriu (de valeriu)

cind privest de la o parte nu i bum dar va asteptam si la noi in sat

09:26, 8 Ianuarie 2013

Ucigaşi (de Alina)

Am rămas fără cuvinte!!!!!! Cum poţi fi aşa fără suflet, nu îs oameni acei care omoară aceste aminale, ce e vinovat cîinele că s-a născut în stradă şi nu are stăpîn?????? Să nu mai aibă parte niciodată de somn noaptea aceşti ucigaşi!!! VĂ URĂSC din tot adîncul sufletului!!!!!!!!!! !!!!!!!

laso (de da)

cind vei fi atacata de cinii acestea atunci am sa vad cum vei vorbi.....

09:42, 8 Ianuarie 2013

.. (de sweet)

Doamna, fara cuvinte va iesiti din minti, numai in RM se poate intimpla asa lucruri, de necrezut.

!!!!!!!!!!! (de abcd)

dar Nelu are dreptate

09:44, 8 Ianuarie 2013

caine (de mandic)

Radik, as vrea eu sa te vad mergind prin sat prin intuneric si sa fii inconjurat de o toaie de caini flaminzi...cred ca atunci inima ta va cata cel mai scurta cale spre calcai...

oleg (de oleg)

bravo e drept inpuskati daca nui stapin ca kinii se arunka asupra copiilor

09:47, 8 Ianuarie 2013

hgc (de mjg)

foarte bine

09:49, 8 Ianuarie 2013

Ucigaşi (de Alina)

Am rămas fără cuvinte!!!!!! Cum poţi fi aşa fără suflet, nu îs oameni acei care omoară aceste aminale, ce e vinovat cîinele că s-a născut în stradă şi nu are stăpîn?????? Să nu mai aibă parte niciodată de somn noaptea aceşti ucigaşi!!! VĂ URĂSC din tot adîncul sufletului!!!!!!!!!! !!!!!!!

cinii vagabonzi (de vai!!!!!)

Pentru ce urasti? Ca acesti cini vor musca copiii sai si maturii? Cit este de periculos sa mergi pe drum, cint multi cinii esa in drum. Daca iti pare rau, domn sau doamna, aduna toti cinii vagabonzi, si nunai din acel sat, dar din toata Moldova, si hranestii acasa.. Si succes!!!!!!!!!!! Av em multi oameni in tara, care nu au ce minca, pentru ce de inmultit cinii vagabonzi? Mai ghinditi-va...ce vreti..si ce scrieti....?????????

11:19, 8 Ianuarie 2013

Ucigaşi (de Alina)

Am rămas fără cuvinte!!!!!! Cum poţi fi aşa fără suflet, nu îs oameni acei care omoară aceste aminale, ce e vinovat cîinele că s-a născut în stradă şi nu are stăpîn?????? Să nu mai aibă parte niciodată de somn noaptea aceşti ucigaşi!!! VĂ URĂSC din tot adîncul sufletului!!!!!!!!!! !!!!!!!

ucigasi (de sandrina)

nu cred ca trebuie sa ucidem bietele animale nu sint ele vagabonde sun ale nimanui cum au mai spus oamenii sa nu aiba somn ucigasii

12:30, 8 Ianuarie 2013

Ciini ucisi .....jale (de Angelika)

fat draga nu te mai prefa asa, sa -ti fi fost jale nu scriai asa cuvinte....sunt si alte metode de a inlatura aceasta problema ...

Nu scarpina limba (de ((()

Striinge-i pe toti si ada-i la tine in casa. Side unde te-ai luat atit de filosoafa si mare desteapta?

12:49, 8 Ianuarie 2013

ucigasi (de sandrina)

nu cred ca trebuie sa ucidem bietele animale nu sint ele vagabonde sun ale nimanui cum au mai spus oamenii sa nu aiba somn ucigasii

MINTE MULTA MOLDOVENI ! (de Vasile)

Nu blestema, ca vei fi blestemata.

13:05, 8 Ianuarie 2013

cinii vagabonzi (de vai!!!!!)

Pentru ce urasti? Ca acesti cini vor musca copiii sai si maturii? Cit este de periculos sa mergi pe drum, cint multi cinii esa in drum. Daca iti pare rau, domn sau doamna, aduna toti cinii vagabonzi, si nunai din acel sat, dar din toata Moldova, si hranestii acasa.. Si succes!!!!!!!!!!! Av em multi oameni in tara, care nu au ce minca, pentru ce de inmultit cinii vagabonzi? Mai ghinditi-va...ce vreti..si ce scrieti....?????????

raspuns (de Andrei)

Cu ce ocazie el trebuie sa hranesca ciinii, nai grija ei isi gasesc singur de mincare, principalul sa le lasi impace . De ce tu considerii viata ta mai scumpa decit a uniui ciine ? deoarece ai ceva rationament?

14:23, 8 Ianuarie 2013

raspuns (de Andrei)

Cu ce ocazie el trebuie sa hranesca ciinii, nai grija ei isi gasesc singur de mincare, principalul sa le lasi impace . De ce tu considerii viata ta mai scumpa decit a uniui ciine ? deoarece ai ceva rationament?

Cel cu rationamentul (de Vica)

Da! Isi gasesc singuri de mingare. De exemplu gainusi de prin ograzile oamenilor. Picioruse de copilasi, venind de la scoala, femei si batrini neputinciosi mergind pe drum... Dar tu Andruha, si altii de alde tine, se vede ca totusi, cu orice pret, sperati, ca sa aveti si voi parte de niste bani spalati din bugetul statului. N-o mai faceti atita pe eroul si desteptul.

16:33, 8 Ianuarie 2013

Cel cu rationamentul (de Vica)

Da! Isi gasesc singuri de mingare. De exemplu gainusi de prin ograzile oamenilor. Picioruse de copilasi, venind de la scoala, femei si batrini neputinciosi mergind pe drum... Dar tu Andruha, si altii de alde tine, se vede ca totusi, cu orice pret, sperati, ca sa aveti si voi parte de niste bani spalati din bugetul statului. N-o mai faceti atita pe eroul si desteptul.

raspunde (de Andrei)

Raspunde la intrebare, poate tu intradevar ai dreptate, convingema.

18:46, 8 Ianuarie 2013

cîini (de Val)

Faptul că patrrupezii au fost împuşcaţi nu merită acuzaţii. Că au fost arşi - nu ţin să comentez. Că stăpînii au dezlegat cîinii pt că e ger - e minciună şi ei trebuie de sancţionat pentru încălcarea regulelor de întreţinedre a cîinilor. Posibil că vor fi şi acuzatori. Dar cred că administraţia a procedat corect, împuşcîndu-i, deoarece, în caz că vor fi muşcaţi cetăţenii, imediat se va găsi vinovatul. Probabil, ordinea de nimicire a cîinilor vagabonzi tr. reglamentată de către autorităţi.

excelent (de hm)

excelent, autoritatile locale nu vor sin chisinau sa foloseasca aceasta lege,ca te temi sa mergi deja pe strada la citi ciini sunt deja

00:31, 9 Ianuarie 2013

Vorba ceea: azi furi un ou, maine un boi - azi impusti un caine, maine un om! Care-i diferenta asa-i? (de Milena)

Cititi va rog despre Dnepropetrovskie maniaki - adolescenti care au inceput sa omoare cu cruzime caini, pe urma au trecut la oameni. E ceva de nedescris! Cititi si ganditiva ce exemplu dam copiilor nostri! Sunt sigura ca din cei care au lasat comentarii, poate 1 a fost muscat de caini. Celorlalti pur si simplu i-au insuflat parintii "cainele musca". "cainele e rau". Cand ies cu fetita la plimbare mereu aud: nu te du la caine, o sa te muste, ori nu pune mana pe caine ii rau etc etc.... cand intreb pe mamici de ce invata copii asa imi zic ca nu vor sa se joace cu ei fiindca is murdari. Asta nu e metoda deloc buna. De mic copilul e speriat, i se insufla ura si dispret fata de animal. Oare e bine sa dezvoltam fobii si ura in sufletele copilasilor? Fetitei personal, ii spun, ca, animalul nu e jucarie, nu se poate de jucat e un suflet ca si noi, ca il doare, ca plange, ca ii trist si vesel. Ii spun ca pt animale joaca e sa ii hranesti. Iarna la geam se pun faramituri de paine, oasele nu se arunca la gunoi, ci se strang si se dau la caini, pisici etc.... Asa e corect sa-i zici copilului. Tebuie sa-l inveti sa fie o persoana cu suflet bun, curat, milostiv.

08:42, 9 Ianuarie 2013

vinare (de oleg)

sunt fara suflet acei ce au filmat!Mie tot mii jale de ei ,dar trebue sa scapam de ei cumva!

09:36, 9 Ianuarie 2013

anna (de ciinii ipushcatzi)

ei lasa jalea! cind o sa nimereshti shi tu intr-o situatie ca mine, atunci iti vei schimba parerea. eu lucrez pe teritoriul ALFA shi acolo sint nishte ciini mari (pin la briu) shi is multzi de Doamne fereshte !! cind s-au napadit o data la mine am crezut ca am sa mor inainte de a ma minca ei, bine ca era acolo un barbat shi i-a alungat de altfel ma mincau

fara sens (de Oxana)

Daca erau asa de mari si multi va mincau pe ambii.Dar credca vomitau pe urma cind se degera creerul...

09:46, 9 Ianuarie 2013

cum???? (de ion)

cum sa sapi daca pamintul este inghetat?

problema (de oxana)

Hahaha, Ionel, vad ca teai infruntat cu problema. Ai fost si tu pe acolo? Cum a fost? Teai uitat in ochi ciinelui pe care lai lipsit de viata? Sau aveai "inhibatori" in singe si nu mai vedeai nimic???

09:53, 9 Ianuarie 2013

cinii vagabonzi (de vai!!!!!)

Pentru ce urasti? Ca acesti cini vor musca copiii sai si maturii? Cit este de periculos sa mergi pe drum, cint multi cinii esa in drum. Daca iti pare rau, domn sau doamna, aduna toti cinii vagabonzi, si nunai din acel sat, dar din toata Moldova, si hranestii acasa.. Si succes!!!!!!!!!!! Av em multi oameni in tara, care nu au ce minca, pentru ce de inmultit cinii vagabonzi? Mai ghinditi-va...ce vreti..si ce scrieti....?????????

moldova (de oxana)

Pai ce atit va plingeti ca oamenii nu au ce minca? Omul singur isi face bucatica si daca nu are ce minca e doar vina lui. Dute si matura o strada sau daca esti la tara lucreaza si vei avea,ce inseamna nau ce minca? Sunt lenosi!!! De ce bunica mea de 75 de ani fara auz si cu tensiune si toate bolile specifice batrinilor,reumatism , osteohondroz poate sa sape in gradina sa taie lemne si nu sta un minut? munceste si toata viata a muncit pentru ca stie ca daca nu va munci nu va avea. Da voi generatia de copii cu mama tata la italia vati deprins sa se rezolve totul pt voi...Fuuu mi se face rau de mintea voastra.

10:00, 9 Ianuarie 2013

excelent (de hm)

excelent, autoritatile locale nu vor sin chisinau sa foloseasca aceasta lege,ca te temi sa mergi deja pe strada la citi ciini sunt deja

stralucire de logica (de oxana)

Sa te temi de oameni nu de ciini, pt ca oamenii cind se injughie unul pe altul asa la o betie nu comentati atita, deja a intrat in ceva normal la fel ca cum sa ucizi un ciine. Omul o face avind ratiune si fiind constient iar ciinele daca si se arunca o face din instinct, sau din frica sau din foame, da omul o face asa pentru distractie. Sincer mii frica de generatia pe care o educa asa oameni ca voi.Mai ducetiva pe la biserica mai rugativa la Dumnezeu sa va lumineze mintile. Mai cititi o carte decit sa stati cu paharul in mina.

11:27, 9 Ianuarie 2013

... (de Vova)

Toti cei care stau si niorlaie referitor la faptul ca oamenii n-au inima sh toate variantele... EI bine, luati acasa caini, crestetii, hranitii, faceti aziluri, sterilizatii. Scoateti bani din buzunar si aratati cat de umani sunteti, daca nu atunci creati fonduri, etc. Sunteti buni de batut cu degetele in tastiera da pin la treaba nu ajunge nimeni! Oamenii din video au procedat corect, s-au apucat si au facut, pentru ca la moment alta iesire din situatie n-au gasit, pai faceti si voi daca aveti atita minte. Toti asteapta sa faca statul ceva pentru ei, da mai faceti si voi ceva in folosul lui... Nimeni nu are de gand sa astepte pina cainii vagabonzi sa impinzeasca tot orashul.

12:47, 9 Ianuarie 2013

Ucigaşi (de Alina)

Am rămas fără cuvinte!!!!!! Cum poţi fi aşa fără suflet, nu îs oameni acei care omoară aceste aminale, ce e vinovat cîinele că s-a născut în stradă şi nu are stăpîn?????? Să nu mai aibă parte niciodată de somn noaptea aceşti ucigaşi!!! VĂ URĂSC din tot adîncul sufletului!!!!!!!!!! !!!!!!!

criminali (de maria)

...si eu ii urasc ...nu sunt oameni...sunt fiare salbatice...ucigasi ...cum poti tinti intr-o fiinta vie...apoi s-o arunci in foc...dupa care sa mergi in familie si sa petreci sarbatorile crestine...fara cuvinte...criminali ...

18:18, 9 Ianuarie 2013

criminali (de maria)

...si eu ii urasc ...nu sunt oameni...sunt fiare salbatice...ucigasi ...cum poti tinti intr-o fiinta vie...apoi s-o arunci in foc...dupa care sa mergi in familie si sa petreci sarbatorile crestine...fara cuvinte...criminali ...

VAI, DE VOI (de ION)

POTOLITI-VA pentru citva câini vagabonzi care sar la copii, maninca gaini prin cotetele oamenilor, faceti atita zarva, da cum sa-i pupam in frunte , lumea cumpara pasari si cu vai le cresc si la urma sa hraneasca câinii, in sat nu-s urne ca la oras sa gaseasca ramasite, si fiecare isi hraneste câinele lui, nu toti vagabonzii. iar cei care au filmat de ce nu arata tot, copiii tot au vorbit, si le-au raspuns ca nimeni n-a vazut nici vinatori nici caini morti, tare le place la jurnalisti sa le mareasca, si au gasit si ziua cind, de Craciun, cainii au fost impuscati demult, da ei au asteptat de zi mare sa faca sow, au gasit doi paznici beti, care in loc sa pazeasca barul ei, lasa cîinii, da ei beu linistiti, se vede bine ca-s beti si vorbesc aiureli. Copilul meu a fost speriat de moarte, noroc ca era prin apropiere un matur, de unul din cainii astea si trebuie sa-l duc si sa-l aduc de la scoala in fiecare zi. si inca multe cazuri de astea, ca nu mai are nimeni nevoie sa se cheltuie pentru placerea asta

19:32, 9 Ianuarie 2013

VAI, DE VOI (de ION)

POTOLITI-VA pentru citva câini vagabonzi care sar la copii, maninca gaini prin cotetele oamenilor, faceti atita zarva, da cum sa-i pupam in frunte , lumea cumpara pasari si cu vai le cresc si la urma sa hraneasca câinii, in sat nu-s urne ca la oras sa gaseasca ramasite, si fiecare isi hraneste câinele lui, nu toti vagabonzii. iar cei care au filmat de ce nu arata tot, copiii tot au vorbit, si le-au raspuns ca nimeni n-a vazut nici vinatori nici caini morti, tare le place la jurnalisti sa le mareasca, si au gasit si ziua cind, de Craciun, cainii au fost impuscati demult, da ei au asteptat de zi mare sa faca sow, au gasit doi paznici beti, care in loc sa pazeasca barul ei, lasa cîinii, da ei beu linistiti, se vede bine ca-s beti si vorbesc aiureli. Copilul meu a fost speriat de moarte, noroc ca era prin apropiere un matur, de unul din cainii astea si trebuie sa-l duc si sa-l aduc de la scoala in fiecare zi. si inca multe cazuri de astea, ca nu mai are nimeni nevoie sa se cheltuie pentru placerea asta

excelent (de vova)

excelent, autoritatile locale nu vor sin chisinau sa foloseasca aceasta lege,ca te temi sa mergi deja pe strada la citi ciini sunt deja

 
Conţinut
Fisiere:*