Aplicatia perfecta de lifestyle in Moldova
Ultima OrĂ
Top Ştiri
Curs Valutar
Convertor valutar, Curs BNM la 19.06.2013
1 Leu
1 Euro
16.5428
1 USD
12.3634
1 RON
3.6803
1 Rubla
0.3854

Masinile mai vechi de sapte ani vor putea fi inmatriculate in Republica Moldova!


18:34, 17 Mai 2012
, PRO TV

Trimite unui prieten Mareste Fontul Trimite unui prieten Trimite unui prieten Trimite unui prieten
Nu ajung bani la buget, asa ca facem rost de ei! Masinile mai vechi de sapte ani vor putea fi inmatriculate in Republica Moldova. Despre asta a anuntat astazi premierul Vlad Filat, impreuna cu seful misiunii FMI la Chisinau. Premierul a precizat ca este vorba despre masinile care se afla deja pe teritoriul Moldovei si nu au fost inmatriculate. Derogarea de la lege se va face pentru o perioada de trei luni. Si asta pentru a acumula noi venituri la buget.


De la sfarsitul lunii iulie pana in noiembrie, moldovenii isi vor putea inregistra autoturismele mai vechi de sapte ani. Desi subiectul a starnit zarva mare anul trecut, astazi premierul are o explicatie: “Sunt doua obiective: acumularea veniturilor la buget si legalizarea masinilor mai vechi. Suma este 125 milioane de lei.”


Tot in urma consultarilor cu FMI-ul, Filat a anuntat ca din ianuarie, anul viitor, producatorii agricoli vor trebui sa  plateasca la stat TVA in valoare de 20 de procente, si nu de opt ca pana acum.


Dupa ce s-a aflat mai bine de doua saptamani in vizita de evaluare la Chisinau, seful misiunii FMI a prezentat doua dintre motivele care impiedica dezvoltarea economiei: “Justitia slab dezvoltata si lipsa transparentei in domeniul proprietatii creeaza în continuare probleme economiei, inclusiv sectorului financiar”, a declarat Nikolay Gueorguiev, seful misiunii FMI.


Autoritatile de la Chisinau impreuna cu misiunea FMI estimeaza o crestere economica de trei procente in anul viitor.

Alte ştiri despre:
Link scurt:



Publicitate



Opiniile exprimate pe acest site nu coincid neapărat cu opinia Pro TV Chişinău. Utilizatorii sunt responsabili pentru propriile comentarii. Administraţia site-lui nu cenzurează mesajele, dar va scoate comentariile care conţin cuvinte obscene.

18:49, 17 Mai 2012

opinie (de crt)

ura,dar mai veche asta cit,pina la citi ani se va permite de inmatriculat

18:52, 17 Mai 2012

Agricultorii (de aaa)

Foarte bine...... agricultorii care mucesc la pamint sunt cei mai "bogati" hai sa smulgem de la ei,,,, ne bate grindina asteptam ajutoare ani de zile si nu mai vin, pe urma se uita toate si tot de la ei vreti sa scoateti bani. nu ne ploua nu avem roade si promit ajutoare si nu primim nimic si tot de la noi vreti bani Nu sunt deacord cu asa ceva nu este corect. Cu coruptia trebuie de luptat si numai asa tara o sa infloareaca

18:57, 17 Mai 2012

r (de radu)

Intrun fel e bine...ca o sa putem cumpara masini mai ieftine cu criza asta....insa toat rablele o sa le vedm pe strazile chisinaului

18:58, 17 Mai 2012

3 luni aducem vechituri sa umplem piata de la pruncu (de w)

decizia este numai pe 3 luni....hmmmmmm

1 (de TM)

mdaa

18:59, 17 Mai 2012

in sfirsit... (de in sfirsit)

uraaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa!!!! daca e chiar adevarat apoi e super...

19:03, 17 Mai 2012

3 luni aducem vechituri sa umplem piata de la pruncu (de w)

decizia este numai pe 3 luni....hmmmmmm

19:09, 17 Mai 2012

masini (de SS)

pe de o parte e bine dar nu uitati ca toate aceste masini sunt vechi si in capcana tot cade acel sarac. o sa le cumpere si masina daca e veche numadecit incepe sa iasa din functie cind o piesa cind alta..... dar piesele la masinile staraine nu te joci sunt foarte scumpe asa ca nu stiu daca sa ne bucuram sau nu

19:09, 17 Mai 2012

r (de radu)

Intrun fel e bine...ca o sa putem cumpara masini mai ieftine cu criza asta....insa toat rablele o sa le vedm pe strazile chisinaului

ras (de dan)

te asigur ca in europa is mai bune masinele ca la prezent in md asaca nime nu osa doresca sai aduk o rabla in md toti osa vrei masina buna

19:12, 17 Mai 2012

mda (de Ionut)

Toate masinele vor putea fi inmatriculate, chiar si din 1998....cine stie...va rog ?

19:12, 17 Mai 2012

Decizia e una buna, numai sintem atit de boogati ca drept pina la 7 ani... in UE oamenii umbla in rable de peste 20 ani, si vad ca nu mor... (de TT)

Mesajul tau:

19:14, 17 Mai 2012

r (de radu)

Intrun fel e bine...ca o sa putem cumpara masini mai ieftine cu criza asta....insa toat rablele o sa le vedm pe strazile chisinaului

smecherie nationala(in masa) (de Vasea)

tu vad ca gindesti mai realist, De parerea asta is si eu, nu stiu daca sa ma bucur sau nu, mai bine or eftini impozitul la importul de masini si or avea de cistigat deoarece multi vor masini din strainatate cas mai eftine dar ii rup la vamuire; si lupul(statul) si oaia intreaga(noi cu masini bune si ieftine) dar asa ii o fignea puturoasa care va umplea in 3 luni Moldova de rable

19:16, 17 Mai 2012

Agricultorii (de aaa)

Foarte bine...... agricultorii care mucesc la pamint sunt cei mai "bogati" hai sa smulgem de la ei,,,, ne bate grindina asteptam ajutoare ani de zile si nu mai vin, pe urma se uita toate si tot de la ei vreti sa scoateti bani. nu ne ploua nu avem roade si promit ajutoare si nu primim nimic si tot de la noi vreti bani Nu sunt deacord cu asa ceva nu este corect. Cu coruptia trebuie de luptat si numai asa tara o sa infloareaca

) (de ))

Sunt TOTAL deacord !!!

19:16, 17 Mai 2012

tara prostiilor (de Add)

1. Pana in noiembrie se permite. Dar dupa noiembrie ce face Moldova, iese din criza ori ce ? Nu va mai avea nevoie statul de bani? Sau vom face asta in fiecare an. 2. Atunci cand omul de rand are nevoie de masina mai veche de 7 ani, statul spune NU. Cand statul are nevoie de bani, acesta spune DA. 3. Uite ca s-a gasit solutia cum sa-i legalizeze Filat pe acei care au sfidat legea si au umplut tara cu gunoi de mare litraj adus din Bulgaria si Lituania. ...tot mai dezamagit de aceasta guvernare.

19:17, 17 Mai 2012

in sfirsit... (de in sfirsit)

uraaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa!!!! daca e chiar adevarat apoi e super...

Propunera mea a avut efect (de Victoras)

Uraaaaaaaaaaaaaaaaaa aa Bravo Filat

19:17, 17 Mai 2012

hdgf (de fhg)

mai putin sa fure atunci vor fi bani in buget....numai IpTehul aduce acum in buzunarul lui Filat vreo 200.000-250.000 euro pe luna chiar si mai mult....Uzina de ciment de la rezina vreo 50 milioane de euro pe an...ce sa vorbim... moldova tara prostilor....a celui mai timpit tineret...usor de manipulat...si a hotilor care numai pentru asta si se maninca pentru a ajunge la putere...

19:18, 17 Mai 2012

gdsf (de dsfg)

FMI -- ORGANIZATIE MONDIALA A JIDANILOR PENTRU SARACIREA STATELOR.... absolut nici o tara nu a a vut de cistigat de la acordul cu aceasta firma jidaneasca....

19:20, 17 Mai 2012

ewu (de euu )

Se mai poate de adus vechi..sau care sunt aici deamu??

19:20, 17 Mai 2012

gdsf (de dsfg)

IMPOZITATI TRIPLU PE TOTI JIDANII DIN MOLDOVA SI VOR FI BANI IN BUGET

19:22, 17 Mai 2012

r (de radu)

Intrun fel e bine...ca o sa putem cumpara masini mai ieftine cu criza asta....insa toat rablele o sa le vedm pe strazile chisinaului

Subiectul mesajului: (de atentie)

care se afla deacu pe teriroriul Moldovei !!

19:29, 17 Mai 2012

da pin la citi ani trebuie sa aiba autovehiculul ca sa poata sa fie imatriculat????? (de sorin)

????????? 10---15????????

19:40, 17 Mai 2012

smecherie nationala(in masa) (de Vasea)

tu vad ca gindesti mai realist, De parerea asta is si eu, nu stiu daca sa ma bucur sau nu, mai bine or eftini impozitul la importul de masini si or avea de cistigat deoarece multi vor masini din strainatate cas mai eftine dar ii rup la vamuire; si lupul(statul) si oaia intreaga(noi cu masini bune si ieftine) dar asa ii o fignea puturoasa care va umplea in 3 luni Moldova de rable

50 (de rodster)

Aveti dreptate pe jumatate.Spre exemplu faptul ca se permite importul de masini numai pina la 7 ani nu inseamna ca moldovenii nu se primbla cu rable, insa un auto de 10 ani adus din UE recent in comparatie cu unul de 10 ani, importat de 3 ani in Moldova este intr-o stare cu mult mai buna

19:43, 17 Mai 2012

gdsf (de dsfg)

IMPOZITATI TRIPLU PE TOTI JIDANII DIN MOLDOVA SI VOR FI BANI IN BUGET

inmatrikularea (de o.o)

oarre kit ne va kosta aceasta placere?

19:43, 17 Mai 2012

tara prostiilor (de Add)

1. Pana in noiembrie se permite. Dar dupa noiembrie ce face Moldova, iese din criza ori ce ? Nu va mai avea nevoie statul de bani? Sau vom face asta in fiecare an. 2. Atunci cand omul de rand are nevoie de masina mai veche de 7 ani, statul spune NU. Cand statul are nevoie de bani, acesta spune DA. 3. Uite ca s-a gasit solutia cum sa-i legalizeze Filat pe acei care au sfidat legea si au umplut tara cu gunoi de mare litraj adus din Bulgaria si Lituania. ...tot mai dezamagit de aceasta guvernare.

Conducerea e proasta !!! (de arin)

Cine va achita acizul, de exemplu pentru un mercedes din 2001 - 10 - 12 mii de euro ! Mai bine o vinzi la piese de schimb !!! Statul iara a dat in bara !!!

19:45, 17 Mai 2012

tara prostiilor (de Add)

1. Pana in noiembrie se permite. Dar dupa noiembrie ce face Moldova, iese din criza ori ce ? Nu va mai avea nevoie statul de bani? Sau vom face asta in fiecare an. 2. Atunci cand omul de rand are nevoie de masina mai veche de 7 ani, statul spune NU. Cand statul are nevoie de bani, acesta spune DA. 3. Uite ca s-a gasit solutia cum sa-i legalizeze Filat pe acei care au sfidat legea si au umplut tara cu gunoi de mare litraj adus din Bulgaria si Lituania. ...tot mai dezamagit de aceasta guvernare.

blin,voi cititti stirea sau nu....? (de Numele tau:)

pai 3 luni pentru masinile care sunt deja pe teritoriul tarii...dupa asta ce mai vrei?asta nu inseamna ca si cele ce se vor aduce in viitor se vor putea inmatricula.....aloo o,lume!treziti-va!

19:46, 17 Mai 2012

mda (de 07)

sper ca vom avea drumuri mai bune...multe masini multi bani pentru drumuri ori...la cineva in buzunare

19:47, 17 Mai 2012

Decizia e una buna, numai sintem atit de boogati ca drept pina la 7 ani... in UE oamenii umbla in rable de peste 20 ani, si vad ca nu mor... (de TT)

Mesajul tau:

Subiectul mesajului: (de george)

dar la noi nu e UE si asa nu au pe unde circula autoturizmele pe carele le avem,se fac niste ambuteiaje foarte mari...sunt de parere ca nu face corect filat

19:47, 17 Mai 2012

Subiectul mesajului: (de p/u filat)

Scoateti bani din agricultori pentru ca va pare ca au prea multi bani ! Sa iti fie rusine Filat! ati vazut pe cine ati/am votat!!! cit timp nu aveai un post decent erai cu NOI ( lucratorii care isi cistigà de mincare din agricultura)! acum insa esti impotriva noastra acum esti ,, cu voi,, ( politici care nu se mai satura de pus bani in bunzunar din bugetul statului si de pe spatele saracilor) .... Esti de rusine filat ! Nu uita ca si parintii tai tot au fost lucratori de pamint!! RUSINEEEEE

20:13, 17 Mai 2012

Subiectul mesajului: (de p/u filat)

Scoateti bani din agricultori pentru ca va pare ca au prea multi bani ! Sa iti fie rusine Filat! ati vazut pe cine ati/am votat!!! cit timp nu aveai un post decent erai cu NOI ( lucratorii care isi cistigà de mincare din agricultura)! acum insa esti impotriva noastra acum esti ,, cu voi,, ( politici care nu se mai satura de pus bani in bunzunar din bugetul statului si de pe spatele saracilor) .... Esti de rusine filat ! Nu uita ca si parintii tai tot au fost lucratori de pamint!! RUSINEEEEE

ai dreptate !!! (de arin)

Nu e vinovata conducrea AIE care cu forta conduc tara, FMI impune acesta impozitare, pentru asi restitui datoriile ! Iar demnitarii au mare nevoie de masini de lux, si sa-si intretie amantele, ca in perioada de criza is multe !!! Mi-e jale de demnitari si de copii de la sate !!!

20:14, 17 Mai 2012

daaaaaa (de eu)

OFFFFFFFFFFF ŞI AŞA SUNT MULTE MAŞINI P/U DRUMURILE NOASTRE ÎNGUSTE ------ > DA DE ACUMA ÎNCOLO VA FI PRĂPĂD PRIN ORAŞ

20:14, 17 Mai 2012

Agricultorii (de aaa)

Foarte bine...... agricultorii care mucesc la pamint sunt cei mai "bogati" hai sa smulgem de la ei,,,, ne bate grindina asteptam ajutoare ani de zile si nu mai vin, pe urma se uita toate si tot de la ei vreti sa scoateti bani. nu ne ploua nu avem roade si promit ajutoare si nu primim nimic si tot de la noi vreti bani Nu sunt deacord cu asa ceva nu este corect. Cu coruptia trebuie de luptat si numai asa tara o sa infloareaca

eu (de eu)

corect,numai ca ei nu vor sa lupte cu coruptia pentru ca coruptii sunt ei

20:15, 17 Mai 2012

ewu (de euu )

Se mai poate de adus vechi..sau care sunt aici deamu??

corect (de ura)

primul care a inteles ca cele aflate pe teritoriu RM, jumate care au citit aceasta stire si nu au inteles sunt in europa cauta masina mai vechi de 7....eu cred ca e bun acest pas pentru oamenii care au cumparat si sau ars cu masini din litua. sau nustiu de unde..

20:19, 17 Mai 2012

masini (de SS)

pe de o parte e bine dar nu uitati ca toate aceste masini sunt vechi si in capcana tot cade acel sarac. o sa le cumpere si masina daca e veche numadecit incepe sa iasa din functie cind o piesa cind alta..... dar piesele la masinile staraine nu te joci sunt foarte scumpe asa ca nu stiu daca sa ne bucuram sau nu

rew (de rew)

da ce,moldova are masini autohtone?

20:21, 17 Mai 2012

50 (de rodster)

Aveti dreptate pe jumatate.Spre exemplu faptul ca se permite importul de masini numai pina la 7 ani nu inseamna ca moldovenii nu se primbla cu rable, insa un auto de 10 ani adus din UE recent in comparatie cu unul de 10 ani, importat de 3 ani in Moldova este intr-o stare cu mult mai buna

corect (de ura)

putem vorbi pe legile statului ore in jur Filat are ceva nu mai aproba nimeni fara sa se gindeasca la BANI......da Moldovenii care aduc masini in Moldova cauta mai ieftine sa faca bani da nu numai de cit sa fie mai bune....da in general am vrut sa spun ca la noi in chisinau in curid o sa fie mai multe masini de cit oameni si toti pling ca nau bani traim rau ....toti sa chinuie da ne chinuim pe BMW si Mersuri .....cum o spus o Filozofoaica iti cumperi BMW si mori de foame

20:22, 17 Mai 2012

in sfirsit... (de in sfirsit)

uraaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa!!!! daca e chiar adevarat apoi e super...

Subiectul mesajului: (de dor)

nu va bucurati,dar mai bine ascultati atent stirea,filat a spus de masinile care sunt in moldova acum ilegal,adica de cele cu numere din lituania si bulgaria.

20:24, 17 Mai 2012

Subiectul mesajului: (de p/u filat)

Scoateti bani din agricultori pentru ca va pare ca au prea multi bani ! Sa iti fie rusine Filat! ati vazut pe cine ati/am votat!!! cit timp nu aveai un post decent erai cu NOI ( lucratorii care isi cistigà de mincare din agricultura)! acum insa esti impotriva noastra acum esti ,, cu voi,, ( politici care nu se mai satura de pus bani in bunzunar din bugetul statului si de pe spatele saracilor) .... Esti de rusine filat ! Nu uita ca si parintii tai tot au fost lucratori de pamint!! RUSINEEEEE

rew (de rew)

nu e rusine,ca stie feciorasul nu degeaba invata in ue,n-o sa traga sapa si la armata feciorasii de politici nu se duc cum in anglia...

20:24, 17 Mai 2012

Subiectul mesajului: (de george)

dar la noi nu e UE si asa nu au pe unde circula autoturizmele pe carele le avem,se fac niste ambuteiaje foarte mari...sunt de parere ca nu face corect filat

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

dar omul care vrea sa economiseaca pe o masina ce numa cei bogat trebuie sa mearga in masini

20:24, 17 Mai 2012

ascultați (de de la mine)

acum va fi foarte greu agricultorilor, deoarece și așa e jale cu agricultura, totul e scump, începînd de la arat și terminînd cu strîngerea recoltei, nuștiu dacă se va putea de făcut agricultură în Moldova. Rușine domnulei Filat....

20:25, 17 Mai 2012

ewu (de euu )

Se mai poate de adus vechi..sau care sunt aici deamu??

sss (de dor )

care sunt aici deamu.

20:43, 17 Mai 2012

md (de ue)

se vor putea inmatricula doar masinile din tara sa si cele aduse?

20:43, 17 Mai 2012

r (de radu)

Intrun fel e bine...ca o sa putem cumpara masini mai ieftine cu criza asta....insa toat rablele o sa le vedm pe strazile chisinaului

opinie (de 007)

Mai primbla-te prin satucurile moldovei si te reflecta si osa vezi acolo rable!!

20:47, 17 Mai 2012

malatok Filat....... (de Igor)

o Audi A6 am din 2006 ami mai cumpar un Mercedes E220 din 2000 sau 2004.........bravo Filat uvajuha de lamine shi respect.......o facut macar un lucru bun an tara asta la-s sa mai faca.....da cam rar face el .....da oricum ms shi de asta

20:51, 17 Mai 2012

de (de ioon)

bravo filat fa ca in romania nu importa anul si asa va inbogati si bugetul

20:55, 17 Mai 2012

Mai face si treaba buna (de Conducerea Lui Filat)

Bravo, continuati in directia data, spre a ajuta poporul !!!

21:03, 17 Mai 2012

hdgf (de fhg)

mai putin sa fure atunci vor fi bani in buget....numai IpTehul aduce acum in buzunarul lui Filat vreo 200.000-250.000 euro pe luna chiar si mai mult....Uzina de ciment de la rezina vreo 50 milioane de euro pe an...ce sa vorbim... moldova tara prostilor....a celui mai timpit tineret...usor de manipulat...si a hotilor care numai pentru asta si se maninca pentru a ajunge la putere...

Subiectul mesajului: (de 1on)

hdgf cati ani ai??????????

21:18, 17 Mai 2012

r (de radu)

Intrun fel e bine...ca o sa putem cumpara masini mai ieftine cu criza asta....insa toat rablele o sa le vedm pe strazile chisinaului

??? (de eu)

ce rable mai vezi tu in chisinau?holbeaza ochii ca masini ca in ch. mai rar))))))

21:26, 17 Mai 2012

nu prea (de serjiu)

n-ar trebui sa ne bucuram tare fiindca acestea au un plan oarecare daca dau cu o mina atunci normal o sa ne ea cu doua ce parere aveti fiindca e imposibil sa se gindeasca si la acest popor

21:35, 17 Mai 2012

Auto expirate (de Roma)

Merecedes si BMW nu e Lada si ГАЗ!!! Oamenii care se ocupa de asta nu sunt chiar asa de prosti ca sa cumpere tot "HLAMU". O sa fie si piese de schimb mai multe si mai ieftine!!!

21:35, 17 Mai 2012

Question (de Anelya)

Se va permite si inmatricularea masinilor mai vechi de 7 ani in MD aduse de peste hotare? Altfel spus Putem cumpara masini mai vechi de 7 ani din alte tari??? Mersi

21:37, 17 Mai 2012

de candagar (de candagar)

UITE CA FILAT A DAT PE FATA FAPTUL CA BUGETUL ESTE GOL. NU VA BUCURATI CA NU VA FI IN CURIND ACETA PLACERE.TREBUE MODIFICATA LEGEA.CIT TINE DE TAXA PENTRU DEVAMARE ESTE COREC,TE RUPE IN DOUA.PARADOX,IN TARA SARACA SE ADUC MASINI DIN EUROPA SI SE VIND SCUMP LA PIETILE-AUTO DIN MOLDOVA SARACA.

21:39, 17 Mai 2012

!!! (de vasea)

Mai bine ar pune un TVA de 50-90 % pentru automobile de lux, care costa in jur la 70-200 de mii de euro dar nu de la tarani care muncesc din greu!!! Apoi apare alta intrebare!Cit va costa Piinea!? nu le ajung ca au scumpit motorina! Nushtiu la ce se mai gindesc conducatorii tarii, dar precis nu la popor!

21:45, 17 Mai 2012

Decizia e una buna, numai sintem atit de boogati ca drept pina la 7 ani... in UE oamenii umbla in rable de peste 20 ani, si vad ca nu mor... (de TT)

Mesajul tau:

a (de a)

Aproape corect, masinile sunt de 20 de ani, dar conditiile de exploatare sunt similare cu cele de 3-5 ani in RM cu așa drumuri si kalitate a combustibilului, asa ca comparatia nu e reusita...

21:49, 17 Mai 2012

ascultați (de de la mine)

acum va fi foarte greu agricultorilor, deoarece și așa e jale cu agricultura, totul e scump, începînd de la arat și terminînd cu strîngerea recoltei, nuștiu dacă se va putea de făcut agricultură în Moldova. Rușine domnulei Filat....

taxse mari (de moldovan)

Ati observat oameni buni: filat a mentionat cum cà agricultori vor fi ajutati, primind 12% din impozit ìnapoi. Dupa mimica si privirea liu deja e clar: iaràsi la rìndul ei e o gogoashà gogoshatà

21:57, 17 Mai 2012

ewu (de euu )

Se mai poate de adus vechi..sau care sunt aici deamu??

Subiectul mesajului: (de pffffffffffff...)

este vorba despre masinile care se afla deja pe teritoriul Moldovei si nu au fost inmatriculate.

22:01, 17 Mai 2012

Decizia e una buna, numai sintem atit de boogati ca drept pina la 7 ani... in UE oamenii umbla in rable de peste 20 ani, si vad ca nu mor... (de TT)

Mesajul tau:

ce mai vorba!!! (de voi doar ati auzit ca se procura trei mercedesuri pentru FILAT LUPU SI TIMOFTI!!!pai da bani nu ajung???iata si raspunsul si ce consta ca tara e saraca deatita ca majoritatea lucreaza ilegal si nu platesc impozite la stat,ian incearca sa te aranjezi la Be)

Mesajul tau:

22:25, 17 Mai 2012

3 luni aducem vechituri sa umplem piata de la pruncu (de w)

decizia este numai pe 3 luni....hmmmmmm

aflate deja in tara (de CCI)

e valabil numai pt masinile aflate deja pe teritoriul Republicii Moldova

22:33, 17 Mai 2012

>>> Da, se pare ca legea e valabila doar pentru masinile aflate deja pe teritoriul tarii (de TT)

Degeaba sau bucurat unii...

22:33, 17 Mai 2012

legile noastre (de dasile)

ce fel de legi sunt astea care se schimba odata pe an, si de ce anume FMI e implicat aici? ba se poate ba nu se poate mai vechi, eu cred ca bani in buget vor sa acumuleze si nemtii ca sa scape de rablele lor, dar fiind faptul ca in alte tari nu se accepta masini vechi au hotarit sa-i induplece pe ai nostri cu integrarea europeana, si pina la urma toti sunt fericiti, europenii ca scap de rable, taranii nostri ca pot sa-si cumpere o rabla. dar de citigat au cel mai mult din asta nemtii ca banii se intorc inapoi la ei, si nemtii vor umbla cu masini noi, iar noi le-am maturat strazile si le-am cumparat hirburile

22:39, 17 Mai 2012

Subiectul mesajului: (de victor)

Masinile care in prezent se afla in moldova asa ca nu va bucurati asa tare

22:39, 17 Mai 2012

Subiectul mesajului: (de 1on)

hdgf cati ani ai??????????

nu sunt deacord (de Anatol)

Filat o sa scurga bani din oameni,iar in chisinau vor fi ambuteiaje ca in russia ,si o sa vedeti toti copii de 18 ani la volan care o sa faka accidente si probleme.Durdom tara asta

22:46, 17 Mai 2012

isuportabil (de D.N)

filat scoate ultimul banut din tarani ca sai faca pe placul celor din europa ..... in lok se se uite la popor care geme de saracie el mai iventeaza taxe ....sa nui iasa pe urma lui in ultimul mandat la premier shi indiobste in parlament!!!1

23:11, 17 Mai 2012

) (de ))

Sunt TOTAL deacord !!!

NU-I BINE (de Kataka)

IA MAI IMPOZITA-TI DEPUTATII CARE AU MII DE LEI SALARII SI NU FAC NIMIC SI OAMENII BOGATI DIN MOLDOVA, AIA SA PLATEASCA 20%, NU AGRICULTORII, CARE SUNT AMARATI DE SCUMPIRI A MOTORINII DE CEL PUTIN 3 ORI PE AN SI INCA SA SE MAREASCA SI IMPOZITU! SUNTE-TI PROSTI SAU AVETI VREO AFACERE DE IMPORTAT LEGUME SI FRUCTE??? BAGA-TI TARA ASTA IN RAHAT! CUM DRACU SA NU PLECE OAMENII PESTE HOTARE CAND NU SUNT MOTIVATI SA MAI LUCREZE AICI, II INGROPATI IN IMPOZITE! URATA TREABA, FOARTE URATA!

23:22, 17 Mai 2012

Subiectul mesajului: (de eu)

in sfarsit imi iau si eu o masina la maina a douam caci cu salariile de aici una nou veci nu iei

23:33, 17 Mai 2012

masini (de Arti)

dupa cum inteleg eu . Filat spune klar ca se poate de inmatriculat numai masinile care is acum pe teritoriu Moldovei,in sens ca daca aduci miine o masina n-o poti inmatrikula. numai cele care o intrat in tara oina acum,adika pina a scos legea. da vad ca nimi nu poate citi. au auzit cuvintul inmatriculare si deam gata: se gindesc cum miine sa se duka sa-si aduka BMW-uri hai la prosti

23:54, 17 Mai 2012

despre tot (de vitali)

dar vats intrebat kit o sa koste o inmatrikulare? cei kare se tem de ambuteiaje,pot sa doarma linishtits, ka no sa inmatrikuleze kiar totsi mashinile,la unii le va fi mai convenabil sa le vinda la piese. in orce kaz e un pas bun. dar nu kred ka se vor inmatrikula doar cele kare deja se afla in md...de agrikultura nish nu vreau sa vorbesk, asta o sa fie o tragedie! multsi o sa lepede pamintul pirloaga! ei in lok sa ieftineaska ka sa atraga mai multsi oameni,ei fak tot invers. daka ar ieftini combustibilu ar kreshte numaru hectarelor prelukrate, shi sar ieftini productsia. ei sunt tare proshti tuma ma mir!!! skumpirea nui ieshire din situatsie,din kontra agraveaza situatsia! exemplu: sunt 2 magazine, unul ku pretsuri mari iar altul ku pretsuri mici,cine va avea mai multsi klientsi? cel ieftin, shi veniturile vor fi mai mari tot la cel ieftin!!!! respekt pe cei kare ma sustsin!!!!

00:38, 18 Mai 2012

ewu (de euu )

Se mai poate de adus vechi..sau care sunt aici deamu??

Automob (de Vasea)

Doar care au intrat pina acu... nu va bucurati ca n-o sa permita sa fie aduse alte masini doar cele existente!

00:39, 18 Mai 2012

inmatrikularea (de o.o)

oarre kit ne va kosta aceasta placere?

Auto (de Auto)

CIte 1.3 euro de cm2

00:41, 18 Mai 2012

Decizia e una buna, numai sintem atit de boogati ca drept pina la 7 ani... in UE oamenii umbla in rable de peste 20 ani, si vad ca nu mor... (de TT)

Mesajul tau:

milano (de octavian)

umbla si cu masini de 50 de ani, dar acelea sint masini de antiquariat , sau de colectie, am vazut deacestea putine, europenii umbla cu masini noi,caci aici statul contribuie la cumpararea masinilor noi, dau ajutoare numite coincentive , eu mi-am luat masina de 14 mii de euro statul mia dat ajutor 1600 de euro, ca sa nu poluiez

01:06, 18 Mai 2012

tara prostiilor (de Add)

1. Pana in noiembrie se permite. Dar dupa noiembrie ce face Moldova, iese din criza ori ce ? Nu va mai avea nevoie statul de bani? Sau vom face asta in fiecare an. 2. Atunci cand omul de rand are nevoie de masina mai veche de 7 ani, statul spune NU. Cand statul are nevoie de bani, acesta spune DA. 3. Uite ca s-a gasit solutia cum sa-i legalizeze Filat pe acei care au sfidat legea si au umplut tara cu gunoi de mare litraj adus din Bulgaria si Lituania. ...tot mai dezamagit de aceasta guvernare.

tara prostilor??? (de DAN)

ba! da noi cu ce sintem de vina? adica ne faci pe toti prosti? ... da poate si ai dreptate... demult alt popor se rascula si dadea jos conducerea asta de kkt, in frunte cu filat!!!! masini de 150.000de euro in caruta sa umble in pi...da mamii lor!!!

01:32, 18 Mai 2012

Titlu incorect (de fantom)

ProTV ar fi trebuit sa dati un titlu corect la aceasta stire, ca deacu toti o sa sara in sus ca se poate de adus masini de peste hotare.

02:31, 18 Mai 2012

Propunera mea a avut efect (de Victoras)

Uraaaaaaaaaaaaaaaaaa aa Bravo Filat

ser (de ser)

cititi mai atent- Premierul a precizat ca este vorba despre masinile care se afla deja pe teritoriul Moldovei si nu au fost inmatriculate. Nu va bucurati degeaba din Europa oricum nu puteti aduce masini. Daca nu aveti bani tot una veti merge pe hirburi

02:48, 18 Mai 2012

smecherie nationala(in masa) (de Vasea)

tu vad ca gindesti mai realist, De parerea asta is si eu, nu stiu daca sa ma bucur sau nu, mai bine or eftini impozitul la importul de masini si or avea de cistigat deoarece multi vor masini din strainatate cas mai eftine dar ii rup la vamuire; si lupul(statul) si oaia intreaga(noi cu masini bune si ieftine) dar asa ii o fignea puturoasa care va umplea in 3 luni Moldova de rable

fdgdbhgf (de cvhdv)

aici se spune ca vor fi inmatriculate doar masinile ce se afla deja pe teritoriul RM...boilor

05:06, 18 Mai 2012

rew (de rew)

nu e rusine,ca stie feciorasul nu degeaba invata in ue,n-o sa traga sapa si la armata feciorasii de politici nu se duc cum in anglia...

baaaaiii, da minte 0 ! (de danu)

pentru politicii nostri e mai simplu asa , rudele peste hotare,iar ei aici pompeaza bani din noi si cind noi ne dizmeticim , isi iauzborul, iar noi raminem cu credite!

05:11, 18 Mai 2012

ascultați (de de la mine)

acum va fi foarte greu agricultorilor, deoarece și așa e jale cu agricultura, totul e scump, începînd de la arat și terminînd cu strîngerea recoltei, nuștiu dacă se va putea de făcut agricultură în Moldova. Rușine domnulei Filat....

ha ha ha (de iulian)

filat rimeaza cu kkt!!!!

05:14, 18 Mai 2012

md (de ue)

se vor putea inmatricula doar masinile din tara sa si cele aduse?

nu!!! (de mishka)

doar cele din tara!, construite de moldoveni!! ))))

06:52, 18 Mai 2012

gdsf (de dsfg)

FMI -- ORGANIZATIE MONDIALA A JIDANILOR PENTRU SARACIREA STATELOR.... absolut nici o tara nu a a vut de cistigat de la acordul cu aceasta firma jidaneasca....

UUUUUUU (de ESSSSSSS)

Ai dreptate, uitativa ce a facut FMI din Grecia...

08:03, 18 Mai 2012

ewu (de euu )

Se mai poate de adus vechi..sau care sunt aici deamu??

opinie (de ue)

daca citesti atent, atunci vezi, ca merge vorba de masinile care se afla in tara si nicidecum de adus acuma de peste hotare. De aia si s-a dat termen de 3 luni doar, numai pentru a le inmatricula pe cele care au fost aduse mai inainte.

08:08, 18 Mai 2012

opinie (de crt)

ura,dar mai veche asta cit,pina la citi ani se va permite de inmatriculat

Fiti atenti (de Ion)

Premierul a precizat ca este vorba despre masinile care se afla deja pe teritoriul Moldovei si nu au fost inmatriculate.

08:09, 18 Mai 2012

50 (de rodster)

Aveti dreptate pe jumatate.Spre exemplu faptul ca se permite importul de masini numai pina la 7 ani nu inseamna ca moldovenii nu se primbla cu rable, insa un auto de 10 ani adus din UE recent in comparatie cu unul de 10 ani, importat de 3 ani in Moldova este intr-o stare cu mult mai buna

ATENTIE (de Ion)

Premierul a precizat ca este vorba despre masinile care se afla deja pe teritoriul Moldovei si nu au fost inmatriculate.

08:16, 18 Mai 2012

Conducerea e proasta !!! (de arin)

Cine va achita acizul, de exemplu pentru un mercedes din 2001 - 10 - 12 mii de euro ! Mai bine o vinzi la piese de schimb !!! Statul iara a dat in bara !!!

ttt (de tt)

legea e una si clar ca pt. unii e convenabila pt. altii nu....niciodata nu a fost multumita toata omenirea de ceea ce se intimpla....macar si asa, credca mai multi se bucura decit sa nu fie deacord cu asa decizie..

08:20, 18 Mai 2012

Subiectul mesajului: (de dor)

nu va bucurati,dar mai bine ascultati atent stirea,filat a spus de masinile care sunt in moldova acum ilegal,adica de cele cu numere din lituania si bulgaria.

rrr (de rr)

si nu numai draga, ca in RM sint si din Marea Britanie etc.....

08:38, 18 Mai 2012

mda (de Ionut)

Toate masinele vor putea fi inmatriculate, chiar si din 1998....cine stie...va rog ?

Doar aflate pe teritoriu RM (de Ekap)

"Premierul a precizat ca este vorba despre masinile care se afla deja pe teritoriul Moldovei si nu au fost inmatriculate." Oame ni buni de adus no sa se permita vor putea fi inmatriculate doar cele deja aflate pe teritoriul RM

08:44, 18 Mai 2012

nu sunt deacord (de Anatol)

Filat o sa scurga bani din oameni,iar in chisinau vor fi ambuteiaje ca in russia ,si o sa vedeti toti copii de 18 ani la volan care o sa faka accidente si probleme.Durdom tara asta

Subiectul mesajului: (de DA)

50 DE PROCENTE LE TREBUE NU 20,CA LIDERII SE PRIMBLA IN DJIPURI,DA TARANULUI E DA CE SE SCURJE PRINTRE DEJETE.

09:16, 18 Mai 2012

malatok Filat....... (de Igor)

o Audi A6 am din 2006 ami mai cumpar un Mercedes E220 din 2000 sau 2004.........bravo Filat uvajuha de lamine shi respect.......o facut macar un lucru bun an tara asta la-s sa mai faca.....da cam rar face el .....da oricum ms shi de asta

malatok la tine-n cap! (de kolia )

ca prost mai esti, la prosti ca tine nici nu le trebuie masini, sporesc numarul de accidente

09:18, 18 Mai 2012

opinie (de crt)

ura,dar mai veche asta cit,pina la citi ani se va permite de inmatriculat

Subiectul mesajului: (de euro)

da baeti da voi stiti ca o sa trebueasca sa platim 3 euro de centimetru cub . dar lor le trebue bani ..................gr ei , si trebue cumva sai scoata din cel sarac care sa cumparat o masina eftina ca nu avea bani dar acuma vrei nu vrei scoate vasea bani si danii noua (la stat)...........stat u ii stat o duc ei bine cu vicleniea .....

09:36, 18 Mai 2012

malatok la tine-n cap! (de kolia )

ca prost mai esti, la prosti ca tine nici nu le trebuie masini, sporesc numarul de accidente

daaaa (de fgghh)

da dar atunci incepin cu care an osa inceapa inregistrarea ce cele mai vechi oleaca nu ori fac calumia ori sa nu mai faca deloc

09:38, 18 Mai 2012

opinie (de crt)

ura,dar mai veche asta cit,pina la citi ani se va permite de inmatriculat

ropa (de euro)

baeti nu va bucurati ca o sa coste 2.5euro cm cub .................... ... si acel sarac care nare bani sa cumpere masina buna nici nare sanse sa aiba ca statu ii ea si pe cei 3banuti di buzunare............ .................

09:48, 18 Mai 2012

opinie (de crt)

ura,dar mai veche asta cit,pina la citi ani se va permite de inmatriculat

Ca de obicei (de Andrei)

Inca o lege si un motiv pentru coletsii corupte de fonduri in buzunarele functsionarilor

09:50, 18 Mai 2012

milano (de octavian)

umbla si cu masini de 50 de ani, dar acelea sint masini de antiquariat , sau de colectie, am vazut deacestea putine, europenii umbla cu masini noi,caci aici statul contribuie la cumpararea masinilor noi, dau ajutoare numite coincentive , eu mi-am luat masina de 14 mii de euro statul mia dat ajutor 1600 de euro, ca sa nu poluiez

Subiectul mesajului: (de sss)

ai de platit pina ai esi la pensie

10:06, 18 Mai 2012

in sfirsit... (de in sfirsit)

uraaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa!!!! daca e chiar adevarat apoi e super...

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Ce in sfirsit, ce? E plin orasu ista de masini, o poluare totala, mai ginditi-va la sanatate, treceti la biciclete, nu la fudulie. Offffffffff moldoveni fara minte

10:19, 18 Mai 2012

Propunera mea a avut efect (de Victoras)

Uraaaaaaaaaaaaaaaaaa aa Bravo Filat

de oanemi (de ia minte )

Bravo Bravo statul face milioane in plus care le pune in buzunar si scuipa pe ecologie si mutațiile din atmosfera care afectează sănătatea oamenilor si generațiilor întreg!! UUUUURRAAAAAAAAA mergem cu masini vechi, cu permise de conducere cumparate si fara experient mărim nr de accidente rutiere si mortalitatea in RM caci natalitatea e si asa undeva pe acolo!! SUUUUUUPEEER mergem cu masin vechi, murim de foame ca vor creste preturile la produse alimentare in mod deosebit fructele si legumele caci taxa cu Valoare inclusa de la 6% la 20 % trebuie recuperata de muncitori agricoli asta nu nu ne priveste, doar avem masina, si mare treaba daca va creste combustibilul dar avem masimi !!! The Best Filat si toata conducerea din Republica Moldova(si comunisti si democratii si liberalii si socialisti)politicie ni care cu adevarat se gindesc la cetateni!!

10:41, 18 Mai 2012

qweasd (de qweasd)

cu cit mai multe masini cu atit numarul de accidente o sa creasca ...the think...e un minus mare mai ales pentru orasul chisinau ca aici si asa nu ai cu ce respira..

10:42, 18 Mai 2012

b*** (de 07)

ii gata....ambuteiaje mari ....accidente multe si tot asa mai departe...fiekare al 2 kopkil o sa aiba cite un hirb...

10:44, 18 Mai 2012

malatok la tine-n cap! (de kolia )

ca prost mai esti, la prosti ca tine nici nu le trebuie masini, sporesc numarul de accidente

despre tva (de ion)

Imi cer scuze eu sunt la Italia de vreo 10 ani si acu cu criza asta imi faceam progete cum ar fi sa ma intorc la Moldova sa pornes ceva vreo activitate in domeniul agriculturii da cum credeti cu greutatile care sunt acu si TVA-ul de 20% cum o sa imi convine sa nu . In asa hal nu mai iese Moldova din noroi in europa agricultorul este protejat si ajutat de stat dar la noi???

11:06, 18 Mai 2012

despre tot (de vitali)

dar vats intrebat kit o sa koste o inmatrikulare? cei kare se tem de ambuteiaje,pot sa doarma linishtits, ka no sa inmatrikuleze kiar totsi mashinile,la unii le va fi mai convenabil sa le vinda la piese. in orce kaz e un pas bun. dar nu kred ka se vor inmatrikula doar cele kare deja se afla in md...de agrikultura nish nu vreau sa vorbesk, asta o sa fie o tragedie! multsi o sa lepede pamintul pirloaga! ei in lok sa ieftineaska ka sa atraga mai multsi oameni,ei fak tot invers. daka ar ieftini combustibilu ar kreshte numaru hectarelor prelukrate, shi sar ieftini productsia. ei sunt tare proshti tuma ma mir!!! skumpirea nui ieshire din situatsie,din kontra agraveaza situatsia! exemplu: sunt 2 magazine, unul ku pretsuri mari iar altul ku pretsuri mici,cine va avea mai multsi klientsi? cel ieftin, shi veniturile vor fi mai mari tot la cel ieftin!!!! respekt pe cei kare ma sustsin!!!!

Chisinau (de eu)

bravo! respect

11:14, 18 Mai 2012

opinie (de ue)

daca citesti atent, atunci vezi, ca merge vorba de masinile care se afla in tara si nicidecum de adus acuma de peste hotare. De aia si s-a dat termen de 3 luni doar, numai pentru a le inmatricula pe cele care au fost aduse mai inainte.

!!! (de Andrei)

Am înţeles mesajul lui Filat în felul următor: Eu respectînd legislaţia am fost nevoit să procur automobil mai mic de 7 ani legal achitînd toate taxele şi făcînd împrumuturi bankare cu rate de dobînzi enorme! Dar cei care au procedat ilegal şi se plimbau cu automobile ilegale nerespectînd leguslaţia acum sunt stimulaţi de statuln nostru şi de Filat în special! Ba mai mult! Bine. Acum, vreau şi eu să-mi procur un automobil mai vechi (10-12 ani), dar de un brend mai calitativ - însă nu pot deoarece se vor legaliza doar cele care au fost aduse ilegal pînă în aprilie 2012 şi reiese că sunt stimulate doar persoanele care nu respectă legile!!! Şi toate acestea se anunţă ieri de către Premierul Filat, care ar trebui să stea de veghe în slujba nu doar persoanelor fărădelege, ca să nu poată profita întregul popor care trăieşte legal!!! Asta e dreptate!? Nu credeţi că tot mai multă lume va decide să trăiască ilegal? Ruşine şi anarhie totală!!!

11:14, 18 Mai 2012

malatok la tine-n cap! (de kolia )

ca prost mai esti, la prosti ca tine nici nu le trebuie masini, sporesc numarul de accidente

Traffic jam (de It's me!)

Zaciot!!! Dupa cum observam, iata pentru ce fel de specimene este facuta aceasta lege. O sa se scape iarasi toti la BMW-uri, Mercedes-uri cu care sa se dea shmecheri.... offf cand va vad.... Mers W140 desupra cu shashacika de taxi:)))

11:15, 18 Mai 2012

ATENTIE (de Ion)

Premierul a precizat ca este vorba despre masinile care se afla deja pe teritoriul Moldovei si nu au fost inmatriculate.

123 (de You)

фигасе! я купил машину, заплатил все пошлины и налоги!!!! каждый год плачу пошлины и налоги!!! Эти люди, привезли литовский хлам, не платили ни копейки налогов и теперь их легализуют ??? Не ту страну назвали Гондурасом

11:18, 18 Mai 2012

despre tva (de ion)

Imi cer scuze eu sunt la Italia de vreo 10 ani si acu cu criza asta imi faceam progete cum ar fi sa ma intorc la Moldova sa pornes ceva vreo activitate in domeniul agriculturii da cum credeti cu greutatile care sunt acu si TVA-ul de 20% cum o sa imi convine sa nu . In asa hal nu mai iese Moldova din noroi in europa agricultorul este protejat si ajutat de stat dar la noi???

robie (de Andrei)

La noi conducerea actuala si cea care a fost s-a vindut altor state. Iar celelate state au grija de tarile lor si le este intr-un loc de agricultorul nostru. Datoriile vor fi platite pina la ultimul cent. Asa ca multe dealuri vor fi prasite si multi robi vor fi exportati.

11:21, 18 Mai 2012

mda (de Ionut)

Toate masinele vor putea fi inmatriculate, chiar si din 1998....cine stie...va rog ?

Subiectul mesajului: (de Mario)

Toate care au fost intrate in tara (BG, LT, IT, RO ...) pina pe 4 aprilie 2011

11:23, 18 Mai 2012

Agricultorii (de aaa)

Foarte bine...... agricultorii care mucesc la pamint sunt cei mai "bogati" hai sa smulgem de la ei,,,, ne bate grindina asteptam ajutoare ani de zile si nu mai vin, pe urma se uita toate si tot de la ei vreti sa scoateti bani. nu ne ploua nu avem roade si promit ajutoare si nu primim nimic si tot de la noi vreti bani Nu sunt deacord cu asa ceva nu este corect. Cu coruptia trebuie de luptat si numai asa tara o sa infloareaca

)) (de jho )

Agricultori.. aha se cataie cu jeep-uri mercedesuri si alta "tehnica" serioasa da bani nu-s... Seceta si grindina nu e motiv sa nu ai roada, exemplu agricultori din pustiu sahara.. ;)

11:27, 18 Mai 2012

smecherie nationala(in masa) (de Vasea)

tu vad ca gindesti mai realist, De parerea asta is si eu, nu stiu daca sa ma bucur sau nu, mai bine or eftini impozitul la importul de masini si or avea de cistigat deoarece multi vor masini din strainatate cas mai eftine dar ii rup la vamuire; si lupul(statul) si oaia intreaga(noi cu masini bune si ieftine) dar asa ii o fignea puturoasa care va umplea in 3 luni Moldova de rable

dilema (de Jho )

In europa sint masini de 10 ani pe linga care de exemplu jiguliurile noi-noute de la urizna nici poti sa le pui ca strica imaginea "rablei".. Problema e ca moldofvanu nostru vrea cit mai eftin si aduc nu masini vechi bune da vechi si eftine... aduc rable botite, ruginite..vai de capu lor le fac "buzele" si le vind ca noi... Unica iesire din situatie e introducerea devamarii in baza de expertiza dar cu coruptia de la noi asta e imposibil..

11:44, 18 Mai 2012

Bucurie mare in mahala (de Motanu)

Toti mulii cu numere BG LT au posibilitatea sa se legalizeze... Da-a-a, bucurie mare...

11:56, 18 Mai 2012

mai linistit.... (de ddd)

Credeti ca toti a sa aiba posibilitatea de a inmatricula automobilele ????majoritatea sint Bmw,mercedes,audi cu capacitatea motorului enorm,cea ce inseamna mai mult 3 euro cm3.... Ex mercsdes s320 cca 100000euro,

12:52, 18 Mai 2012

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

dar omul care vrea sa economiseaca pe o masina ce numa cei bogat trebuie sa mearga in masini

Subiectul mesajului: (de bb)

corect. Ce de parcă celelante mașini mai noi îs procurate în Moldova, sau fabricate aici nu tot de peste hotare sunt aduse numai că-s oleacă mai noi,fiecare își cumpără ce pote și cum poate

12:52, 18 Mai 2012

DAR MARIREA SALARIILOR (de DAR MARIREA SALARIILOR)

DAR CIND AU SA MAREASCA SALARIILE CARE TREBUIE SA VINA CU CRESTEREA ECONOMIEI???....FILA T VREA SA ISI ADAUGE BANI IN BUZUNARE SI SA NE INECE CU GAZE TOXICE DE LA MASINI VECHI

12:54, 18 Mai 2012

Decizia e una buna, numai sintem atit de boogati ca drept pina la 7 ani... in UE oamenii umbla in rable de peste 20 ani, si vad ca nu mor... (de TT)

Mesajul tau:

corect, dar ce drumuri au oamenii in UE? deaceia si se mai mentine autoturismul in stare buna! la noi mai degraba se va aproba legea sa aduci masini noi decit sa se faca drumuri bune!!! (de Ana)

sinteti deacord?

12:56, 18 Mai 2012

nu prea (de serjiu)

n-ar trebui sa ne bucuram tare fiindca acestea au un plan oarecare daca dau cu o mina atunci normal o sa ne ea cu doua ce parere aveti fiindca e imposibil sa se gindeasca si la acest popor

Subiectul mesajului: (de aaa)

corect,doar încă nu sau anunțat prețurile înmatriculărilor,c are îmi inchipui cum vor fi de mășcate și dacă își va permite cumva cet,să le acopere

12:58, 18 Mai 2012

aflate deja in tara (de CCI)

e valabil numai pt masinile aflate deja pe teritoriul Republicii Moldova

Subiectul mesajului: (de aaa)

dăi pace că el dormea cînd se uita la știri

12:58, 18 Mai 2012

!!! (de Andrei)

Am înţeles mesajul lui Filat în felul următor: Eu respectînd legislaţia am fost nevoit să procur automobil mai mic de 7 ani legal achitînd toate taxele şi făcînd împrumuturi bankare cu rate de dobînzi enorme! Dar cei care au procedat ilegal şi se plimbau cu automobile ilegale nerespectînd leguslaţia acum sunt stimulaţi de statuln nostru şi de Filat în special! Ba mai mult! Bine. Acum, vreau şi eu să-mi procur un automobil mai vechi (10-12 ani), dar de un brend mai calitativ - însă nu pot deoarece se vor legaliza doar cele care au fost aduse ilegal pînă în aprilie 2012 şi reiese că sunt stimulate doar persoanele care nu respectă legile!!! Şi toate acestea se anunţă ieri de către Premierul Filat, care ar trebui să stea de veghe în slujba nu doar persoanelor fărădelege, ca să nu poată profita întregul popor care trăieşte legal!!! Asta e dreptate!? Nu credeţi că tot mai multă lume va decide să trăiască ilegal? Ruşine şi anarhie totală!!!

"eu, tu, noi" (de ion)

corect spus!

13:00, 18 Mai 2012

daaaaaa (de eu)

OFFFFFFFFFFF ŞI AŞA SUNT MULTE MAŞINI P/U DRUMURILE NOASTRE ÎNGUSTE ------ > DA DE ACUMA ÎNCOLO VA FI PRĂPĂD PRIN ORAŞ

!!! (de ina)

OFFFFFFFFFFF ŞI AŞA SUNT MULTE MAŞINI P/U DRUMURILE NOASTRE ÎNGUSTE-...... si foarte rele!!!

13:07, 18 Mai 2012

moldova tara de minune (de iura)

1.Multi cetateni pentru asi procura un automobil au respectat legislatia, au procurat automobile cu virsta in limita legii au achitat taxe vamale si ecologice, unii din lipsa de bani pentru asi pricura BMW cu motor 3000cm/c de 7 ani min au gasit metode ca sa-si procure autotomobile pe plac ne respectind legislatia. Acum statul le legalizeaza masinele, ce mesaj transmite statul catre proprietatii de masini procurate legal si care au achitat impozite : nu va grabiti sa respectati legislatia? 3.Sint de acord ca automobilele sint in stare tehnica buna, dar de ce nu se vorbeste de ecologie. Autobobilu l cu cit este mai noi cu atit este mai ecologic, producatorii de automobile sint impusi in fiecare an sa produca automobile cit mai ecologice EURO 3,4,5. In magoritatea tarilor statul prin diferite proiecte si legi stimuleaza innoirea parcului auto pentru a diminua daunele ecologice care provin din urama automobilelor vechi, la noi din contra….. 3. Automobilele noi sint mai sigure la trafic sint dotate cu multe sisteme de siguranta sint construite in asa mod ca un urama tamponari pietonului sa minimizeze traumele, caroseriile sint mai sigure prin imprimentarea zonelor de deformare in urma accidentului. Conclu zie: 1.nu va grabiti sa procurati masini pe cale legala achitind impozite, 2.statul o sa cheltuie in viitor milti bani pentru sanatatea cetatenilor din cauza mediului ecologic rau, 3. in viitor o sa avem mai multe accidente cu urmari fatale.

13:17, 18 Mai 2012

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Ce in sfirsit, ce? E plin orasu ista de masini, o poluare totala, mai ginditi-va la sanatate, treceti la biciclete, nu la fudulie. Offffffffff moldoveni fara minte

ba boule (de vitali)

bai oaio! dute tu ma sh du ku bicikleta piinepe la magazine, sh du pasagerii unde au nevoie, da multsi oameni se hranesk ku mashinile, mashina nui un lux, e o nevoie boule

13:20, 18 Mai 2012

de oanemi (de ia minte )

Bravo Bravo statul face milioane in plus care le pune in buzunar si scuipa pe ecologie si mutațiile din atmosfera care afectează sănătatea oamenilor si generațiilor întreg!! UUUUURRAAAAAAAAA mergem cu masini vechi, cu permise de conducere cumparate si fara experient mărim nr de accidente rutiere si mortalitatea in RM caci natalitatea e si asa undeva pe acolo!! SUUUUUUPEEER mergem cu masin vechi, murim de foame ca vor creste preturile la produse alimentare in mod deosebit fructele si legumele caci taxa cu Valoare inclusa de la 6% la 20 % trebuie recuperata de muncitori agricoli asta nu nu ne priveste, doar avem masina, si mare treaba daca va creste combustibilul dar avem masimi !!! The Best Filat si toata conducerea din Republica Moldova(si comunisti si democratii si liberalii si socialisti)politicie ni care cu adevarat se gindesc la cetateni!!

aaa (de tots)

bai da shi erai sa fashi tu ma daka erai akolo? makar tashets din gura, comunishtii is rai filat e rau tots is rai da tu eshti bun. voi iats vrut pe aldi AIE, ka kit de kit ku voronin era mai bine, saturatsiva!!!!!!!

13:51, 18 Mai 2012

mare debili (de Cox)

Gata.. cred ca nu mai au de unde fura si acum cauta solutii... ANIMALELOR de la guvern!!!! luptati cu coruptia(adica intre voi), creati o stabilitate, atrageti investitori, mariti exportul. Creati un coridor de tranzitare al Moldovei de la Grecia, Bulgaria,Turcia, RO, si alte tari care au export rutier catre Rusia, caci trec milioane de TIRuri, dar ocolesc MD p/u ca drumul e rau si vama nu prea lucreaza si iau mita mare..... Majoritatea turcilor si a bulgarilor merg direct din RO in UA. Iata unde-s milioanele care nu ajung la bugetul MD....

14:42, 18 Mai 2012

Subiectul mesajului: (de biet taran)

magarii.. unde s-a mai vazut ca intr-o tara unde agricultura si asa e la pamint sa se mai smulga bani de pe spatele taranilor... o sa murim de foame cu asa succese iar cineva o sa se cataie in jepuri luxoaxe cumparate din banii nostri

16:08, 18 Mai 2012

ba boule (de vitali)

bai oaio! dute tu ma sh du ku bicikleta piinepe la magazine, sh du pasagerii unde au nevoie, da multsi oameni se hranesk ku mashinile, mashina nui un lux, e o nevoie boule

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Vitalici, nu te aprinde! Orasul nostru e SUPRAINCARCAT cu vehicule, n-ai un pic de aer de unde respira, sa faca metrou, sa scapam de rutiere.

17:28, 18 Mai 2012

Subiectul mesajului: (de KROK)

il ascult pe Filat si imi vine sa vomit cind spune ca o sa avem crestere de 3%. De unde ? mai sula, din masini, si pe urma? Sunt de 6 ani in Africa si imi pare foarte rau sa spun ca sunt politicieni mai de treaba aici ca la noi

20:32, 18 Mai 2012

Subiectul mesajului: (de KROK)

il ascult pe Filat si imi vine sa vomit cind spune ca o sa avem crestere de 3%. De unde ? mai sula, din masini, si pe urma? Sunt de 6 ani in Africa si imi pare foarte rau sa spun ca sunt politicieni mai de treaba aici ca la noi

haha (de moldovan)

Mai bine importati minte pentru moldoveni de 7 ani ,mezerie in juru lor , drumuri

20:52, 18 Mai 2012

...... (de iuliu)

de ce FILAT nu se cumpara masina din aia mai veche adica rable

21:18, 18 Mai 2012

aaa (de tots)

bai da shi erai sa fashi tu ma daka erai akolo? makar tashets din gura, comunishtii is rai filat e rau tots is rai da tu eshti bun. voi iats vrut pe aldi AIE, ka kit de kit ku voronin era mai bine, saturatsiva!!!!!!!

cu minte!!! (de ))))) da oameni)

eii se incepe cu vorbe spuse asa aiurea, de parca s-a schimbat ceva! numai ca masini vechi vor fi mai multe dar in rest chiar e tot RM fie cu Filat fie cu Voronin tot mincam as cum ati si spus voi (ki-at) pofta buna in continuare!!!!!))))) )))))

22:15, 18 Mai 2012

Bravo!!! (de Nadiusha)

Mereu am fost pt "FILAT" Si mereu voi fi pt EL respect!!!

22:30, 18 Mai 2012

malatok Filat....... (de Igor)

o Audi A6 am din 2006 ami mai cumpar un Mercedes E220 din 2000 sau 2004.........bravo Filat uvajuha de lamine shi respect.......o facut macar un lucru bun an tara asta la-s sa mai faca.....da cam rar face el .....da oricum ms shi de asta

fantomaz (de re uvajuha:))))

Cred, ca Moldovenii nostrii sunt mai rai ca turcii, Lume cititi atent Stirea si nu tulburati apele :)))

00:41, 19 Mai 2012

ba boule (de vitali)

bai oaio! dute tu ma sh du ku bicikleta piinepe la magazine, sh du pasagerii unde au nevoie, da multsi oameni se hranesk ku mashinile, mashina nui un lux, e o nevoie boule

ha ha ha (de Andrei)

Ce vorbeşti tu!!!!!? Omul care are nevoie de automobil pentru a se hrăni - nu-l procură co capacitatea cilindrică de peste 2,5 sau 3-3,5 şi 4 cm3 cu consum enorm de cobustibil şi în special de modele BMW, Mercedes, Audi şi alte brenduri luxoase!!! Aceasta se face doar pentru ponturi ieftine şi ca urmare şi cu un singur scop - fala moldoveanului sărac, dar cu BMW!!! (Se hrăneşte el cu maşina! Măcar aici o altă minciună născoceai, dar cred că nu te duce capul şi de asta mergi cu BG, LT, LV, RO şi T!)

22:40, 21 Mai 2012

masini (de SS)

pe de o parte e bine dar nu uitati ca toate aceste masini sunt vechi si in capcana tot cade acel sarac. o sa le cumpere si masina daca e veche numadecit incepe sa iasa din functie cind o piesa cind alta..... dar piesele la masinile staraine nu te joci sunt foarte scumpe asa ca nu stiu daca sa ne bucuram sau nu

f (de g)

bai pentru kare nu inteleg lamuresk nu kumperi toate rablilee ka la noi in kisinau kiar in moldova is toate rable dar kare leau mai putut patani aduce fata de astea kare sunt is mult mai bune si mai noi nu vedeti ka plin kisinau ku ani 83 si poate si mai jos dar kare sunt in tara ku numere straine eu nu kred ka is mai jos de 90 asa ka kind skriti ghindestete un pik

22:49, 21 Mai 2012

Bravo!!! (de Nadiusha)

Mereu am fost pt "FILAT" Si mereu voi fi pt EL respect!!!

hh (de gg)

dar ku ruliu in dreapta tot o sa putem sa inmatrikulam in moldova ? doar in alte tari se permite

22:03, 26 Mai 2012

ha ha ha (de Andrei)

Ce vorbeşti tu!!!!!? Omul care are nevoie de automobil pentru a se hrăni - nu-l procură co capacitatea cilindrică de peste 2,5 sau 3-3,5 şi 4 cm3 cu consum enorm de cobustibil şi în special de modele BMW, Mercedes, Audi şi alte brenduri luxoase!!! Aceasta se face doar pentru ponturi ieftine şi ca urmare şi cu un singur scop - fala moldoveanului sărac, dar cu BMW!!! (Se hrăneşte el cu maşina! Măcar aici o altă minciună născoceai, dar cred că nu te duce capul şi de asta mergi cu BG, LT, LV, RO şi T!)

bbb (de vitali)

tu akuma vrei sa spui ka toate mashinile din bg,lt is ku kapacitatea de la 2,5 in sus da? mai uitate in jur, ka akuma tots kauta mashini ekonomice, daka skrii sheva skrii ka oamini, nu shi its vini pin kap, kredka te temi sa nu te inadush de la fumu la mashini, da gunoiu kari il zvirli uni its kika ii mai putsin perikulos!oaio

20:36, 27 Mai 2012

bbb (de vitali)

tu akuma vrei sa spui ka toate mashinile din bg,lt is ku kapacitatea de la 2,5 in sus da? mai uitate in jur, ka akuma tots kauta mashini ekonomice, daka skrii sheva skrii ka oamini, nu shi its vini pin kap, kredka te temi sa nu te inadush de la fumu la mashini, da gunoiu kari il zvirli uni its kika ii mai putsin perikulos!oaio

BB (de TuK)

cine stie cit va fi cm2 intre 2000-3000?

01:33, 24 Iulie 2012

gdsf (de dsfg)

FMI -- ORGANIZATIE MONDIALA A JIDANILOR PENTRU SARACIREA STATELOR.... absolut nici o tara nu a a vut de cistigat de la acordul cu aceasta firma jidaneasca....

tie (de eu)

absolut corect!!!Dar rominii cred in povesti.Moldoveni trezitiva!Alungam rominii din tara

16:16, 26 August 2012

pret (de masina)

nu stiti care vor fi preturile?

14:35, 27 Septembrie 2012

tie (de eu)

absolut corect!!!Dar rominii cred in povesti.Moldoveni trezitiva!Alungam rominii din tara

sibiceanu@mail.ru (de gita)

da ,sai fugarim cu furcele pe draci de romani

 
Conţinut
Fisiere:*